Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:12:40

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura's en vlekken
BerichtGeplaatst: 24-07-2007, 15:22:49 
Dwerg
Dwerg

Hallo!

Ik zie de aura's dus van mensen, dieren en soms ook van spullen :')
Maar ik zie vaak ook gewoon in de lucht van die vlekken zeg maar (vergelijkbaar met wat je ziet als je in een lamp kijkt)
Ik las net hier iets over dat dat zielen kunnen zijn? (net als die kleine licht sprankeltjes zeg maar)
Ben wel benieuwd of r mensen zijn die er meer over weten?

Liefs, Sien

and beloved in return

Berichtenonderwerp: Re: Aura's en vlekken
BerichtGeplaatst: 24-07-2007, 20:35:18 
Groentje
Groentje

mmm ik weet erniet zo heel erg veel van maar ik zie ze soms ook.
Tis wel lastig al je met iemand in gesprek bent en je wordt afgelijdt door zijn/haar aura :?

ik zie ook soms vlekken,
Yep het kunnen zielen zijn die niet zo krachtig zijn om zichzelf te vertonen.
Nou ja dat heb ik gelezen.

-x- veer

Berichtenonderwerp: Re: aura's en vlekken
BerichtGeplaatst: 07-08-2007, 20:14:30 
Kabouter
Kabouter

Ik zie geen kleuren en auras enzo maar ik heb wel dat ik een soort lichtstaafjes-vlekken voor mijn ogen zien.
Ik kan dit alleen niet plaatsen, het is me de laatste tijd eigenlijk pas opgevallen dus ik denk dat ik het daarvoor niet had.
Er dwarrelen dan staafjes-vlekjes voor mijn ogen. Maakt niet uit of ik in licht of donker ben. Ik heb al gekeken of ik geen krassen op mijn bril had ofzo... maar nee.

BerichtGeplaatst: 08-08-2007, 10:10:34 
Reus
Reus

ha ik heb die vlekken ook heel vaak!
soms zijn ze paars, of blauw, of oranje, of geel of zwart/wit (haha noem ik nu niet gewoon alle kleuren op?)

ik heb daarin voor mezelf een soort logica in gemaakt, door heel veel vragen aan mensen wat ze voelen of hebben.

Blauw staat voor mij voor genezing, er kan dan een klacht zijn bij het bepaalde lichaamsdeel (zo zag ik laatst bij mijn dokter blauw rond zijn oor, en toen gevraagd - nadat ie me later in het gesprek niet verstond -(hoe slim is dat, doktoren snappen niks van spiritualiteit): heeft u soms last van uw oren en dat bleek zo te zijn)

Paars zit vaak rond het hoofd, tenminste ik heb het nergens anders gezien en staat volgens mij ook meer voor iets psychisch, soort van oplossingen krijgen van gewetensproblemen of oude patronen doorbreken. maar meer van bovenaf.

zwart is negativiteit, kan bij het hoofd zitten, negatieve gedachten, maar ik heb het ook wel eens bij een knie gezien (die jongen had een operatie gehad aan zijn knie, en die was mislukt)

Oranje/rood kan ik niet zo goed duiden, maar het voelt voor mij een beetje alsof er vanuit de aarde energie in iemand komt.
en heb het ook wel eens gezien als iemand verliefd is, maar dat was letterlijk meer roze.

hebben jullie dat ook, die interpretatie van kleuren? of verbeeld ik me het?

BerichtGeplaatst: 08-08-2007, 11:21:06 
Kabouter
Kabouter

Ik heb alleen vage staafjes, kleurllos of zwart die zomaar voor mijn oge dwarrelen als ik ergens loop of zit of wat dan ook, en niet zozeer bij mensen. Maar het is me pas sindskort opgevallen, misschien had ik het eerder niet. Ik zal ook eens kijken of ik bij mensen zelf wat kan waarnemen.

BerichtGeplaatst: 10-08-2007, 20:48:03 
Dwerg
Dwerg

Kleintje, ik heb ook die kleur-interpretaties, maar het is per persoon verschillend wat ik zie, dus ik heb geen paars=dit, rood=dat. Wel een boel docenten die met geel/blauw werken, leuk om op te letten (ik deed nooit zoveel bij college's qua lesstof :roll: :wink:)
Ik heb trouwens alleen die kleur-vlekken als ik moe ben, ik merk dat ik dan een mindere aarding heb en mijn 6e en 7e wagenwijd open gaan staan. Nogal logisch ook, maar dat terzijde. Net zo makkelijk kan ik het tegenwoordig weer aflsuiten door aan de slag te gaan met mijn 6e/7e chakra's, en die kleurvlekken gaan dan ook weer weg. Misschien een tip voor mensen die "last" van die vlekken hebben? (had ik wel een tijdje, als ik er teveel door werd afgeleid)

Maargoed, geen zielen dus, gewoon energie-uitspattingen van mensen :wink:)

BerichtGeplaatst: 10-08-2007, 22:09:38 
Reus
Reus

Esha schreef:
Kleintje, ik heb ook die kleur-interpretaties, maar het is per persoon verschillend wat ik zie, dus ik heb geen paars=dit, rood=dat. Wel een boel docenten die met geel/blauw werken, leuk om op te letten (ik deed nooit zoveel bij college's qua lesstof :roll: :wink:)
Ik heb trouwens alleen die kleur-vlekken als ik moe ben, ik merk dat ik dan een mindere aarding heb en mijn 6e en 7e wagenwijd open gaan staan. Nogal logisch ook, maar dat terzijde. Net zo makkelijk kan ik het tegenwoordig weer aflsuiten door aan de slag te gaan met mijn 6e/7e chakra's, en die kleurvlekken gaan dan ook weer weg. Misschien een tip voor mensen die "last" van die vlekken hebben? (had ik wel een tijdje, als ik er teveel door werd afgeleid)

Maargoed, geen zielen dus, gewoon energie-uitspattingen van mensen :wink:)

haha bij mij zijn de docenten ook altijd geel! haha. ik heb het ook vaak in de les. omdat je dan soms zo lang moet luisteren dat je de informatie toch niet meer binnenkrijgt en dus heel erg open komt te staan, alsof je even een wereld in vlucht

BerichtGeplaatst: 10-08-2007, 22:11:25 
Reus
Reus

Pianogirl schreef:
Ik heb alleen vage staafjes, kleurllos of zwart die zomaar voor mijn oge dwarrelen als ik ergens loop of zit of wat dan ook, en niet zozeer bij mensen. Maar het is me pas sindskort opgevallen, misschien had ik het eerder niet. Ik zal ook eens kijken of ik bij mensen zelf wat kan waarnemen.

zitten die staafjes echt dicht bij je oog?
ik heb dat ook, ik ging ze vroeger altijd vangen op het schoolplein toen ik klein was, moet er achterlijk uitgezien hebben zo een meisje wat met haar handjes achter dingen aan rent die niemand kan zien.
Het zijn vuiltjes in mijn oog, krasjes, haartjes, stofjes.. leerde ik later.. :p

Berichtenonderwerp: Re: Aura's en vlekken
BerichtGeplaatst: 19-08-2007, 23:24:09 
Groentje
Groentje

Sien schreef:
Hallo!

Ik zie de aura's dus van mensen, dieren en soms ook van spullen :')
Maar ik zie vaak ook gewoon in de lucht van die vlekken zeg maar (vergelijkbaar met wat je ziet als je in een lamp kijkt)
Ik las net hier iets over dat dat zielen kunnen zijn? (net als die kleine licht sprankeltjes zeg maar)
Ben wel benieuwd of r mensen zijn die er meer over weten?

Liefs, Sien

Hey Sien,

kben er sinds kort achter dat ik ook aura,s kan zien,ik zie meestal maar 1 kleur dat die persoon omringt.ik vind egt heel apart,maar snap er niet veel van,mja wat niet is kan nog komen:)haah

Gr X Rianne

BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 18:35:20 
Groentje
Groentje

Ik heb wel eens dan zie ik een vlekje,
een paar meter van me vandaan,
als ik knipper is het er nogsteeds
een na een paar sec. is het weg.

meestal is het niet echt een rondje, wel de vorm maar niet een perfect
en er zijn vergekleurd, met aan de buitenrand een andere kleur.

en als ik ergens anders naar kijken en dan snel weer terug blijven ze ook op dezelfde plek!

voor de rest heb ik niet iets van aura's zien ofzo,
wat zou het kunnen zijn?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00