Hallo, Ik ben de afgelopen tijd geïnteresseerd geraakt in spiritualiteit. Nu had ik een vraagje. Of eigenlijk twee, maar de tweede heeft niks met aura's te maken. Alleen moet ik er dan nog een topic over aanmaken. Als ik geconcentreerd naar iemand kijk, zie ik altijd een lichte, witte baan om de persoon heen. Het is maar een hele dunne lijn. Ik vroeg me af of dit een aura zou kunnen zijn. Maar laatst zat ik naar iemand uit mijn klas te kijken en de kleur om hem heen was lichtrood. Ik weet nu niet of het door de lichtval kwam, maar zou dit een aura kunnen zijn? Want als ik op andere sites kijk hoe aura's er precies uitzien ziet het eruit als een dikke lijn om iemand heen, of een wolk.
Vraag 2 is eigenlijk weer iets heel anders. Ik heb altijd al gehad dat ik een soort lichte zwarte puntjes zie, overal. Net als sneeuwbeeld op tv zegmaar. Helemaal niet storend ofzo, ik kijk er gewoon doorheen. Of witte/zwarte vlekken, zomaar random ergens. Heb altijd gedacht dat iedereen dit zag en dat het gewoon aan mijn ogen ligt. Zou goed kunnen dat het gewoon dat is, maar vroeg me af of dit iets kon zijn.
Als mijn tweede vraag in een ander topic moet zal ik het ergens anders zetten! Weet alleen niet precies waar..
Groetjes, Romy
_________________ Elke tegenslag maakt je sterker.
Laatst gewijzigd door Matthijs op 27-11-2012, 22:48:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
Je vragen staan hier prima. |
|