Hé Allemaal,
Ik had een vraagje voor eigelijk iedereen die dit leest, het gaat over aura's.
Zoals:
Heb je wel is een aura afgelezen van een ander, door middel van je hand hiermee bedoel ik dat je je hand vlak langs iemand ze lichaam houd en dan kan voelen wat er mankeerd ?
Heb je er speciaal voor moeten oefenen of was het een gave die je altijd al had ?
Wie van jullie is er net mee begonnen ? en wat voor ervaringen heb je daarin ?
Het lijkt me interessant als jullie hier antwoordt op willen geven, ik kan natuurlijk ook me eigen ervaring vertellen en het lijkt me sowieso ook wel leuk om met mensen te spreken die zich hier ook in verdiepen..
Mijn eerste ervaring was dat ik onze kat voor onze glazen deur zag staan, terwijl hij best wel loerend naar buiten staarde zag ik dat er een hele donker rode kleur van zijn lichaam afstraalde, sindsdien merk ik ook dat als ik ergens ben in een ruimte waar mensen zijn, dat ik nu altijd de energie om mensen heen kan zien alleen de kleuren dat is bij mij nog niet sterk aanwezig dat van me kat was ook best wel een bijzondere ervaring.
Tweede: Ik doe ook aan reiki en ik zat een keer op me kamer te typen over een reiki verslag, spontaan zag ik dat uit me handen een hele fijne licht rode energie straalde, jammer genoeg trok dat ook weer snel weg, dit zijn in feiten mijn ervaringen op het gebied van aura's en energie zien.
Ben benieuwd naar die van jullie ?
Greetz,
Ranil