Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:16:15

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura/energie Topic
BerichtGeplaatst: 23-04-2007, 21:22:27 
Groentje
Groentje

Hé Allemaal,

Ik had een vraagje voor eigelijk iedereen die dit leest, het gaat over aura's. :)

Zoals:
Heb je wel is een aura afgelezen van een ander, door middel van je hand hiermee bedoel ik dat je je hand vlak langs iemand ze lichaam houd en dan kan voelen wat er mankeerd ?

Heb je er speciaal voor moeten oefenen of was het een gave die je altijd al had ?

Wie van jullie is er net mee begonnen ? en wat voor ervaringen heb je daarin ?

Het lijkt me interessant als jullie hier antwoordt op willen geven, ik kan natuurlijk ook me eigen ervaring vertellen en het lijkt me sowieso ook wel leuk om met mensen te spreken die zich hier ook in verdiepen..

Mijn eerste ervaring was dat ik onze kat voor onze glazen deur zag staan, terwijl hij best wel loerend naar buiten staarde zag ik dat er een hele donker rode kleur van zijn lichaam afstraalde, sindsdien merk ik ook dat als ik ergens ben in een ruimte waar mensen zijn, dat ik nu altijd de energie om mensen heen kan zien alleen de kleuren dat is bij mij nog niet sterk aanwezig dat van me kat was ook best wel een bijzondere ervaring.

Tweede: Ik doe ook aan reiki en ik zat een keer op me kamer te typen over een reiki verslag, spontaan zag ik dat uit me handen een hele fijne licht rode energie straalde, jammer genoeg trok dat ook weer snel weg, dit zijn in feiten mijn ervaringen op het gebied van aura's en energie zien.

Ben benieuwd naar die van jullie ? :D

Greetz,
Ranil

Berichtenonderwerp: Re: Aura/energie Topic
BerichtGeplaatst: 24-04-2007, 19:41:01 
Dwerg
Dwerg

ranil schreef:
Hé Allemaal,

Ik had een vraagje voor eigelijk iedereen die dit leest, het gaat over aura's. :)

Zoals:
Heb je wel is een aura afgelezen van een ander, door middel van je hand hiermee bedoel ik dat je je hand vlak langs iemand ze lichaam houd en dan kan voelen wat er mankeerd ?

Heb je er speciaal voor moeten oefenen of was het een gave die je altijd al had ?

Wie van jullie is er net mee begonnen ? en wat voor ervaringen heb je daarin ?

Zowel in lessen van mijn opleiding/cursus (intuitieve ontwikkeling) als bij masseren van mijn vriend tast ik aura('s) af. In het begin is dat alleen een grens aanvoelen, daarna warmte of juist koude op bepaalde plekken, en daarna informatie doorkrijgen van die plek of chakra. Wat je dan voelt zijn gewoon de energiestromingen. Denk niet echt dat het een gave is; volgens mij kan iedereen die 'grens' voelen.

Als ik masseer ga ik altijd de chakra's langs, maak ik ze schoon (met toestemming uiteraard), grond ik hem, kijk ik waar er blokkades zitten (in chakra's of in aura's) en kijk ik hoe zijn energiestroom in het algemeen is en waar daarin de blokkades zitten. En natuurlijk wat ik daar dan bij doorkrijg, dat weer bespreken en dan kijken wat het beste voelt om te doen (laten zitten of energetisch mee aan de slag gaan). De ene keer met aanraking, de andere keer niet (boven blijven hangen dus). Merk wel dat het erboven blijven hangen heel anders werkt dan het lijfelijk aanraken. Je hebt veel meer 'interactie' als je er boven (of naast) blijft hangen dan bij aanraking. Maar aanraking kan als prettiger worden ervaren.

Oefenen..tsja niet echt eigenlijk, gaat vanzelf; gewoon verstand op nul en doen. Klinkt wel makkelijker dan dat het is :wink:

Aura's aflezen/aftasten kan ook makkelijk zonder dat je diegene aanraakt. Leuk als de lessen op school saai zijn; "docentje lezen" is dan ook errug leuk en interessant om te oefenen (en ziet het er ook nog uit alsof ik oplet :wink:). Colleges idem. Maargoed, ook vermoeiend want je krijgt natuurlijk wel dingen door.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00