Hoi!
Sinds twee of drie jaar ben ik me aan het verdiepen in dingen als energie, aura's, tarot, ec. Waarom weet ik niet, maar het 'lukt niet'. Ik ben begonnen met aura's proberen te lezen, maar dat is vanaf het begin niet gelukt. Vanaf het begin heb ik alleen het nabeeld gezien, wat zelfs nu nog steeds terugkomt als ik langer dan 1 seconde naar iets kijk.
Toen ben ik 'een stapje terug' gegaan door te beginnen met die zilvere bolletjes in de lucht te bekijken, en dat is me altijd goed af gegaan. Maar ik zie ze alleen in de lucht of op een wit oppervlak. Maar..als ik dan naar bv mn hand of een boom wilde kijken kreeg ik wederom last van het nabeeld en vaak ook een soort van zuigplek in de lucht, waardoor ik ook die bolletjes niet meer kon zien.
Op het forum las ik vaak iets van 'te graag willen' dus op een gegeven moment ben ik gestopt met het proberen. Toen las ik iets van de enegerie tussen je handen voelen en zien. Het voelen lukt een beetje, het zien niet. Als ik het op mijn arm probeer lukt het niet.
Soms heb ik zoiets van: het is gewoon niet aan mij besteed. Maar ik kan het niet loslaten, ik heb nl het gevoel dat het wel moet lukken, alleen het lukt niet
Zo af en toe droom ik over aura's, dan zie ik een dunne rode of blauwe rand (dat kan ik me herinneren) om mensen heen. En dat soort dingen geven mij oa het gevoel dat ik het wel kan.
Wat zoek ik nu? Ik zoek iemand die mij kan helpen of begeleiden met mijn vragen/ probleem. Gelieve via e-mail of pb, ik zet liever niet alles op het forum.
Wie zich geroepen voelt, je weet me te bereiken