Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:31:13

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18-09-2006, 19:56:24 
Kabouter
Kabouter

Hoi!
Sinds twee of drie jaar ben ik me aan het verdiepen in dingen als energie, aura's, tarot, ec. Waarom weet ik niet, maar het 'lukt niet'. Ik ben begonnen met aura's proberen te lezen, maar dat is vanaf het begin niet gelukt. Vanaf het begin heb ik alleen het nabeeld gezien, wat zelfs nu nog steeds terugkomt als ik langer dan 1 seconde naar iets kijk.
Toen ben ik 'een stapje terug' gegaan door te beginnen met die zilvere bolletjes in de lucht te bekijken, en dat is me altijd goed af gegaan. Maar ik zie ze alleen in de lucht of op een wit oppervlak. Maar..als ik dan naar bv mn hand of een boom wilde kijken kreeg ik wederom last van het nabeeld en vaak ook een soort van zuigplek in de lucht, waardoor ik ook die bolletjes niet meer kon zien.
Op het forum las ik vaak iets van 'te graag willen' dus op een gegeven moment ben ik gestopt met het proberen. Toen las ik iets van de enegerie tussen je handen voelen en zien. Het voelen lukt een beetje, het zien niet. Als ik het op mijn arm probeer lukt het niet.
Soms heb ik zoiets van: het is gewoon niet aan mij besteed. Maar ik kan het niet loslaten, ik heb nl het gevoel dat het wel moet lukken, alleen het lukt niet :?

Zo af en toe droom ik over aura's, dan zie ik een dunne rode of blauwe rand (dat kan ik me herinneren) om mensen heen. En dat soort dingen geven mij oa het gevoel dat ik het wel kan.

Wat zoek ik nu? Ik zoek iemand die mij kan helpen of begeleiden met mijn vragen/ probleem. Gelieve via e-mail of pb, ik zet liever niet alles op het forum.
Wie zich geroepen voelt, je weet me te bereiken :wink:

BerichtGeplaatst: 26-09-2006, 18:27:59 
Nimf
Nimf

Je wilt te snel.
Afdwingen KAN NIET.

Laat het maar op je pad komen als dat nodig is.
Leef hier en nu,

EEN GOED BOEK OVER AURA'S: LICHT OP DE AURA

Groetjes

BerichtGeplaatst: 02-06-2007, 09:52:26 
Groentje
Groentje

aura's kunnen zien is per mens verschillend, de een kan het binnen en paar dagen, de ander doet daar een jaar over. dat is per mens verschillend. je moet je niet zo negatief opstellen maar gewoon geloven dat je het kan, geen twijfels nee geloven!! gewoon regelmatig oeffenen, en het komt vanzelf!

BerichtGeplaatst: 02-06-2007, 10:35:19 
Reus
Reus

Ik kan nog geen aura's zien; maar dat wil ik wel gaan leren..
Ik heb daarom een boek gelezen en dat was best een duidelijk boek met oefeningen etc. het boek heet 'Aura lezen voor iedereen' van Ted Andrews

Eeyore

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 10:17:41 
Kabouter
Kabouter

Ik denk dat je inderdaad te snel wilt. Als je echt graag aura's wil zien moet je weten dat je het kan. Geduld hebben, en niet te veel oefenen, want als je te veel oefent krijg je toch zere ogen of nabeelden :shock: en kun je ze nog niet zien. Het komt vanzelf, je moet de knop alleen nog omdraaien, dus eigenlijk met andere ogen kijken en niet blijven oefenen en oefenen en oefenen. Wacht af en op een dag zul je ze zien..

XxX Athena :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00