Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:25:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-04-2009, 23:20:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
hallo iedereen =D

okee ik wil hier graag wat ervaringen over arau's zien delen met jullie, tenminste de ervaring die ik heb want dat is nog niet zo veel :)

Aura's zien is eigenlijk iets waar ik me pas sinds een paar maanden in verdiep, al behoorlijk lang heb ik in de gaten dat er een witte rand om mijn vingers heen loopt maar kwam er niet zo 1,2,3 achter wat het nou eigenlijk was. De laatste paar maanden werd ik er steeds zekerder van dat het iets met aura's te maken had. Met dit forum erbij werd ik er zeker van. Kleuren zien doe ik nog niet echt, heel soms bij mezelf als ik tussen me vingers door kijk maar dan ben ik er nooit zeker van of ik het nou goed zag of niet o:)

Oh ja, toen ik nog niet echt wist wat die witte rand om mijn vingers was heb ik wat lopen "expirementeren" met die witte rand, ik wist niet wat het was maar probeerde de witte rand om mijn vingers groter of kleiner te maken, dit is me wel gelukt maar voor korte tijd, en vraag me niet hoe ik het deed :P is dat eigenlijk al mogelijk of heb ik het me verbeeld?

Verder heb ik nog een paar vragen als jullie het niet erg vinden :)

Wat zijn jullie ervaringen met aura's lezen? Ik zie al velen verhalen in het forum staan maar speciale gebeurtenissen wil ik graag meer over weten ^^

Hoe kan ik beter worden in aura's lezen? Oefenen Oefenen Oefenen? zijn er nog andere methodes om jezelf te trainen in het zien van aura's? Hoe ben jij zelf beter geworden in aura's zien? =D

En nog een laaste vraag, zijn er een soort van stages in het aura lezen? zoals eerst een witte rand alleen, daarna is het mogelijk om de ene kleur te zien, daarna de andere? of is het spontaan?

Ik ben al bekend met de chakra en waar ze voor staan, ken alleen de kleuren nog niet uit me hoofd. (hier maak ik binnekort ook nog wel een topic over^^ ook nog wel wat vragen over :D)

Alvast bedankt voor jullie reactie :)

gegroet!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-04-2009, 23:55:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
iemand? o:) :!: :?: :duh: :mrgreen: o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-04-2009, 19:58:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-02-2007, 18:01:46
Berichten: 202
Hallo Mart!

Als eerste heb ik nog een vraag aan jou: hoe heb je geprobeerd de witte rand kleiner en groter te maken?
Weet je ook zeker dat je geen nabeeld ziet?

Zelf kan ik ook aura's zien. Ik zie ze met kleur en alles. En ik zie het ook als ik een langere tijd kijk. Wat oefenen met aura's betreft: als je het echt persé heel graag wilt lukt het niet. Het beste is als je gewoon geconsentreerd naar iemand blijft kijken waar je bijvoorbeeld mee in gesprek bent of die een presentatie geeft. Als het goed is zou je dan vanzelf iets moeten zien. Als je nog niet erg getraint bent kun je nou eenmaal geen aura's zien op comando:). Maar wat wil je precies bereiken met het zien van aura's? Want je hebt er verder niks aan eigenlijk hoor:P. Niet echt een "leuk kunstje" om te leren.. Heel veel succes ermee in ieder geval!

Groetjes Irmaa


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-04-2009, 17:43:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-04-2009, 17:11:25
Berichten: 2
Hallo, mart.

Zelf kan ik ook aura's zien. In het begin zag ik alleen maar witte randen die als een soort doorzichtige rook leken. Naderhand ben ik kleuren gaan zien. Als je maar lang genoeg naar de witte rand kijkt, zul je uiteindelijk merken dat je een kleur kunt contstanteren. Ik heb me de laatste tijd erg verdiept in het aura's zien, en ben helemaal bij gespijkerd. Mischien is een goede oefening om het eens met planten te oefenen. Bijvoorbeeld een kamerplant met een witte achtergrond. Alle levende wezens hebben namelijk een aura, en stralen energie uit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2009, 21:32:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
hey irmaa en mrisss

bedankt voor jullie reacties :)
ik had et nogal druk de laatste tijd dus sorry als ik wat laat reageer ^^

Bedankt voor de tips ik ga ze zeker gebruiken, ik heb veel presentaties op school dus hier zou ik het zeker goed kunnen oefenen. Zelf onderscheid ik soms al is kleuren. Ik reis elke dag met de trein en probeer stiekem nog wel is iemands aura te zien. (voor zo ver dat lukt). Maar heb me er weinig in verdiept de laatste tijd. Hopelijk krijg ik er nu weer wat meer tijd voor.

Als nog bedankt voor de reacties =D

greetz,


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-06-2009, 16:08:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hoooiii^^ ik wil je wel helpen met chakras te omschrijven :D .
ik heb er een hoop goeie boeken over kan dan niet fout gaan ^^
grt witte wolf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2009, 22:44:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
hey witte wolf!

zou jij mij een specifiek boek dat je gelezen hebt kunnen aanbevelen?

ik heb sinds een paar dagen mijn 2de boek aangezien spiritualiteit sinds kort geleent van de bibliotheek. Zeer interessant mag ik zeggen. Heb jij nog een specifiek boek dat ik gewoon moet lezen?

thnx =D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-06-2009, 16:23:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hey mart ja zeker ik heb paar aanraders zeer kwalietatieve boeken ^^
hier zijn ze dan ^^:

titel:licht op de aura.
schrijver: barabara ann brennan.
uitgever altamira-becht.

titel:handboek chakrapsychologie.
schrijver:anodea judith.
uitgever:altamira-becht.

titel:de helende kracht van chakra's.
schrijver:cyndi dale.
uitgever:altamira-becht.

dit zijn er een paar om op te noemen ik hoop dat dit voldoende informatie is ^^ de boeken die ik op noemde zijn wel prijsig maar het is het waard om er slimmer en wijzer uit te worden toch ^^ wijsheid en kennis zijn onbetaalbaar ^^.
grt van witte wolf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-06-2009, 23:39:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
heey witte wolf,

heel erg bedankt =D het 2de en 3rde boek lijken mij heel interessant alleen aan de titel al
het 2de boek omdat psychologie er in staat, zou wel willen weten hoe dat in het boek verwerkt is dan.
en het 3rde boek omdat ik tot een week geleden een boek heb gelezen over helende energieen en betrokken chakra's dit boek sluit er denk ik wel op aan. Ik zal er binnenkort verder naar kijken, ben even bezig nu met wijsheid vergaren ;) heel erg bedankt!

gr. mart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2009, 17:02:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
veel leer plezier ermee ^^.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2009, 22:35:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-05-2009, 14:13:18
Berichten: 1046
Locatie: Groningen
het lijken me erg goede boeken

_________________
๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-06-2009, 12:45:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2009, 21:27:06
Berichten: 18
ik zou idd ook licht op de aura aanraden is heel uitgebreid. ik zelf zie een beetje aura's bij mij is het zo als ik me een tijdje concentreer zie ik bij me zelf (mijn handen) altijd groen ook bij klasgenoten en zo , maar ik zie zeker niet het hele aura ,alleen dus vaak zo'n groene waas die vrij duidelijk is. ik heb een paar keer kleuren duidelijker gezien bv een aantal groene schakeringen heel mooi om mijn hoofd (daar schrok ik eeen beetje van was echt indrukwekkend en volledig zag ik het toen) ,vaag paars goud om mijn handen , geel oranje bij mijn gymleraar... dat was het wel zo'n beetje maar ik zie het altijd heel kort en dan is het (helaas ) weer weg.

ik heb een keer een aura reading gehad en die vrouw daar ook over verteld en zij zei dat groen (bij onze leeftijd ) een kleur van groei is en dat als je je erin wil trainen, het zien dus ,dat trainen in visiualiseren helpt, dus bijvoorbeeld elke dag en appel bouwen in je hoof zo levens echt mogelijk en dan oojk met andere voorwerpen. ik kan je niet zeggen of dat ook echt helpt omdat ik me er zelf nog niet zo strikt aan gehouden heb maar ik denk dat het dat wel doet.

ik zou het ook graag beter willen leren zien ,helemaal met alle lagen enzo maar ik ben nu nog niet echt ver. komt ook omdat auras leren zien niet echt mijn hoof bezigheid is :P . ik hoop dat je hier wat aan hebt

:hart:

_________________
"The release of atom power has changed everything except our way of thinking...the solution to this problem lies in the heart of mankind. If only I had known, I should have become a watchmaker." (einstein)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-06-2009, 18:31:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hele auras zijn niet makelijk om te zien tenzij je het van natuure kan.
anders kost het je heel wat jaren training ^^.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-06-2009, 23:15:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
heya,

aura's zien lukt mij ook nog niet goed, altijd al randjes gezien, en de laatste tijd zie ik ook nog wel is kleuren maar net zoals whoknows5 zie ik het ook maar voor korte tijd en nog wat vaag.

@ wittewolf, ik zal binnekort 1 van de boeken bestellen, het zijn grote boeken dus het duurt wel even voordat ik er 1 zal uit hebben, maar bedankt! =D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-06-2009, 06:24:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
geen probleem geduld is een schone zaak 8) .
zoals ik al zei auras in zn geheel kunnen lezen doe je niet in 1 dag^^.
boek is dacht ik iets van 300-400 bladzijdes.^^
sucses ermee hehe.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl