Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:23:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-06-2009, 18:02:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-08-2008, 17:54:05
Berichten: 73
Locatie: Budel
Ik wilde je even een tip geven... het is al schitterend dat je de witte rand kon zien... uiteraart zijn en mooie boeken die je kunnen helpen zoals witte wolf al aan gaf... echter ben er niet te veel mee bezig dan zul je merken dat het zekers niet gaat lukken om kleuren te zien... kies een boek maak er je eigen studdie van en dwing niets af vooral niet van ik wil zien nu... dat zal het zekers niet lukken... neem rustig de tijd........ Ik zie zelf ook aura's en meerdere dingen zoas overledenen en overleden dieren enz.... maar zie ze soms als een grootte witte verscijning en soms met kleur... en soms weer anders...Als je bij een plant gaat kijken ist vaak makkelijker die hebben ook een aura maar met minder kleuren...

veel succ op je pad..

_________________
blessed be,.....hathor......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-06-2009, 22:28:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-04-2009, 00:06:57
Berichten: 51
Locatie: Zuid-Holland
hey hathorheksje,

bedankt voor de tip =) ik hou me dr niet heel veel mee bezig hoor, heb nog genoeg dingen te doen.. naja had.. de vakantie is begonnen voor mij ;) maar als iets niet lukt forceer ik het niet, het enige dat ik dan denk is de volgende keer hoop ik dat het beter gaat. ook al weet ik niet wanneer de volgende keer is. Ik heb wel het gevoel dat ik meer kan bereiken, en dan niet alleen op dit gebied maar op meerdere die ook buiten de spiritualiteit vallen, ach ik zie wel wat het wordt.

Nogmaals bedankt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-06-2012, 16:28:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-06-2012, 16:18:43
Berichten: 4
Hey, ik heb een vraagje aan jullie. Ik kan wel witte randen krijgen rond mijn vingersnaf en toe alleen dan moet ik knipperen hebben jullie daar geen last van?? o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-06-2012, 23:09:33 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoi Dragoony,

Dit topic stamt uit 2009 ;). Ik weet niet of zij nog antwoord zullen geven. Maar wat die witte randen betreft, dat is energie die je ziet.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2012, 18:11:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-06-2012, 16:18:43
Berichten: 4
Haha, oke bedankt


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl