Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:02:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Plotseling Aura Gevoelig
BerichtGeplaatst: 13-05-2009, 18:35:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-01-2009, 19:06:24
Berichten: 413
Locatie: Pijnacker
Hallo allemaal,

Voor de gene die mij niet kennen, ik ben Jelle.
Ik heb vandaag voor het eerst een aura gezien bij een goede vriend van mijn, het gebeurde gewoon.
Het viel me ineens op dat hij een geelachte gloed omzichheen had. Hier heb ik toen eerst even overna gedacht en toen was ik er vrij zeker van. Het is alleen een beetje raar dat ik heb alleen zag als ik ongeveer 1 meter van hem af bevond, van verder was de aura onzichtbaar. Natuurlijk ben ik hierna op zoek gegaan naar andere aura`s maar ik kan ze maar bij sommige mensen zien. Echt über weird. Ik wel eens gehoord dat zoiets tijd nodig heeft om zich te ontwikkelen. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat hoor ik graag want ik ben hier erg verward door.

_________________
Some things in this world you don`t know, and other things in this world you don`t want to know


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Plotseling Aura Gevoelig
BerichtGeplaatst: 29-05-2009, 23:51:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
beste jelle de mens heeft zover men weet: 7 aura lagen waar van er 3 meestal tezien zijn.
maar pas met 20 jaar ervaring maar daar boven waarchijnlijk het dubbellen jaren in ervaring voor nodig om het te kunnen zien:) .
je ogen moeten zich zelf leren passen aan de waarnemings frequentie van hogere frequenties en dat duurt lang of kort ligt aan je leer vermogen en gaves die je zijn aangeboren :)
iedere laag heeft zijn eige freqentie oftewel trillingen per nanno seconden.
de eerste 3 lagen zijn het makkelijkste te zien omdat de frequentie lager licht dan
dan dat van 4, 5, 6, 7e aura laag :).
en daarom kan het lang duren voor dat je uberhaupt iets kun zien laat staan 7e aura velt die schijnt paars of zelfs wite goud te zijn.
maar goed wat ik wil zeggen is dit: het oog neemt frequentie van energy waar.
en een ongetraint oog ziet geen hoge frequenties waar en dus zien de meeste mensen alleen samen geperste energy ok wel beter bekend alls het materieele energy die heeft een hele lage frequentie. 8) .
meestal lopen de aura kleuren door elkaar heen is me wel es verteld door een aura graffeur.
dit zijn de kleur op volgorde die zou kunnen zien met wat training:
grijs ,grasgroen, blauw, rood, oranje, geel, lichtgroen ,cobalt blauw, indigo, paars, wit, goud.
het kan voorkomen dat de volgorde voor jou anders is dan voor mij bv^^.
mijn advies is veel oefenen maar wel mee op passen want het kan negetieve wezens aantrekken dus goed geaard blijven zou ik zeggen^^.
ik hoop dat dit type werk begrijpbaar en een beetje orderlijk voor je is want typen is niet mijn sterkste kant ^^.
mocht je verder vragen hebben stuur me een berichtje dan tracht ik nog verfijnder info voor je te zoeken ^^.
-groeten van witte wolf.-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Plotseling Aura Gevoelig
BerichtGeplaatst: 30-05-2009, 14:34:33 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-01-2009, 19:06:24
Berichten: 413
Locatie: Pijnacker
Bedankt voor je advies. Als ik nu op school ofzo er naar ga kijken dan krijg ik meestal hoofdpijn, weet iemand daar raad mee?

_________________
Some things in this world you don`t know, and other things in this world you don`t want to know


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Plotseling Aura Gevoelig
BerichtGeplaatst: 30-05-2009, 17:37:25 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
hoi hoi waarschijnlijk hou je er teveel mee bezig met auras zien en andere paranormale activiteiten 8) .
of je denk te veel na opzich is denken niet verkeerd maar doe alles met mate.
het kan zijn dat je 3e oog oververmoeid is.
dat zou ok kunnen door te veel lezen denken staren te weinig eten of overgevoelig bent geworden voor energys uit andere dimensies zo als de doden rijk ofteweil hemel^^.
doe rustig aan en het komt wel weer goed :mrgreen:
-grt witte wolf-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Plotseling Aura Gevoelig
BerichtGeplaatst: 30-05-2009, 19:21:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-01-2009, 19:06:24
Berichten: 413
Locatie: Pijnacker
Okee bedankt. I`ll keep it in mind.

_________________
Some things in this world you don`t know, and other things in this world you don`t want to know


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl