Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 20-04-2024, 06:08:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Zag ik een aura of niet?
BerichtGeplaatst: 28-08-2009, 16:21:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-08-2009, 18:44:38
Berichten: 49
Locatie: Hasselt.
Ik had al wat opgezocht over aura's leren zien en vandaag besloot ik om het eens te proberen dus ik legde mijn hand op een wit blad..
Ik zette mijn bril af..
Maar ik weet niet wat ik juist zou moeten zien; dit zag ik ; in de juiste volgorde :

Eerst zag ik ongeveer in het begin dat er zo'n witte matte schijn op mijn hand kwam te liggen. Het was heel mooi en wazig.
Daarna kreeg ik opeens hevige oogpijn, begon te branden. Ik heb geen idee waarom want terwijl ik keek bleef ik wel knipperen enzo maar toen ik opnieuw knipperde was die oogpijn weg. Daarna zag ik redelijk lang zo'n omlijning rond mijn vingers. Was heel raar, was een paar mm dik en ik kan de kleur niet beschrijven. Was een mix tussen grijs,zwart,wit,paars,groen en dat allemaal in 1 kleur .. heel raar. Toen ik nog even keek verscheen er rechtboven in de hoek van mijn blad een groene schijn, die schijn was los van mijn hand maar wel in alleen die hoek van het blad. Dat duurde niet lang want opeens begon ik mijn vingers dubbel te zien en toen stopte ik.


Heb ik nu een aura gezien of begin ik goed of heb ik helemaal geen aura gezien ?
Heeft iemand ook nog tips ofzo

_________________
I hope I never have to see that face in the mirror again ..

Just enjoy the show.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zag ik een aura of niet?
BerichtGeplaatst: 28-08-2009, 21:12:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-06-2009, 20:39:59
Berichten: 91
Het zou heel goed kunnen dat je een aura hebt kunnen waarnemen.
Maar probeer je nog beter te concentreren en zo min mogelijk knipperen met je ogen.
Dan zal het duidelijker worden. Laat het niet bij 1 keer , maar ga het vaker proberen.

Gr Terraniux

_________________
Laat je door niemand wijsmaken dat je iets niet kan !!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zag ik een aura of niet?
BerichtGeplaatst: 29-08-2009, 10:27:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-08-2009, 18:44:38
Berichten: 49
Locatie: Hasselt.
Oke net probeerde ik het opnieuw en eerst was er weer die sterke omlijning rond mijn vingers, dan zag ik opeens een rode schijn onder mijn ring-,wijs-en middenvinger.
Daarna zag ik een ronde vlek op mijn nagel van mijn middenvinger, hij was groot genoeg om mijn nagel te bedekken maar ik zag mijn nagel door die vlek nog wel. Het was een zwarte vlek met een randje rond in die ene rare kleur (de kleur die veel kleuren bevat)

..eh..

_________________
I hope I never have to see that face in the mirror again ..

Just enjoy the show.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zag ik een aura of niet?
BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 11:38:03 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Als je erover gelezen hebt, weet je misschien al dat je moet opletten dat je niet op een afterimage gaat focussen. Deze onstaan na een tijdje, bij mij na 10 sec. focussen op 1 punt. Een genuine aura zou je in een oogopslag moeten zien, maar van wat ik zelf mee hebt gemaakt is dat er een doorzichtig aangrijpingspunt ligt om ledematen waar je op moet focussen om meteen een kleur te zien.

Daarna helpt het vaak om dezelfde techniek te toetsen op een levenloos object zoals een vork.

Of een vaginaaldouche.

Ik noem maar wat!

Als je dezelfde resultaten krijgt (kleuren) dan zie je waarschijnlijk ook geen aura om je ledematen en moet je je techniek wellicht aanpassen.
Ik kan er zelf geen **** van, maar ik vind het grappig om te proberen. Nouja grappig, tis beter dan wagenziek worden in de trein.

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Zag ik een aura of niet?
BerichtGeplaatst: 09-11-2009, 20:12:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
DIMLICHT schreef:
Of een vaginaaldouche.



lol je noemt daar inderdaad maar wat haha

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl