Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:00:57

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Van ziekte tot genezingsproces
BerichtGeplaatst: 23-09-2009, 07:56:00 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Vaak is het zo dat een ziekte zich eerst in de lagen van de aura uit en daarna het lichaam bereikt. Hoe denken jullie hierover? En wat voor kleuren toont de aura?

Wie heeft ervaar met het beinvloeden van zijn genezingsproces?
Wat voor invloed kun je op pijn uitbrengen?

Groetjes gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-09-2009, 19:42:30 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Begin eens met de diverse topics hier te lezen en wellicht het boek "Licht op het Aura".
Dan zullen veel van je vragen al beantwoord zijn.

Groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-09-2009, 09:30:59 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hallo Nico,

Bedankt voor de reactie.
Dit helpt mij zeker verder.

Fijn weekend,

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-09-2009, 07:26:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-12-2007, 22:27:21
Berichten: 185
Locatie: Hasselt - België
Hele interessante vraag waar ik graag uitgebreid op wil antwoorden, maar wegens gebrek aan tijd even in het kort.
Sinds ik Falun Dafa beoefen gaat het stukken beter met mijn gezondheid. Het was me langer bekend dat meditatie goed is voor de gezondheid maar had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. ;-)

En blijkbaar ben ik niet de enige zoals blijkt uit het onderstaande onderzoek:

Onderzoek van de Chinese Nationale Sportcomissie:

"De gemiddelde efficiëntie wat betreft genezen en fit blijven dankzij Falun Gong is 98%"

In september 1998, bracht de Chinese Nationale Sportcomissie (Chinese Ministerie van Sport) in opdracht van de Chinese regering een team van dokters en medische professoren met uiteenlopende specialiteiten samen, en organiseerde het een enquête betreffende mentale en fysieke gezondheid bij 12.553 Falun Gong beoefenaars in een aantal steden in de provincie Guangdong, waaronder Guangzhou, Foshan, Zhongshan, Zhaoqin, Shantou, Meizhou, Chaozhou, Jieyang, Qingyuan, en Shaoguan. Van de 12.553 ondervraagden waren er 27,9 % mannen, 72,1 % vrouwen, 48,4 % jonger dan 50 en 51,6 % ouder dan 50. Hoewel hun periode van Falun Gong beoefenen varieerde van 2 à 3 maanden tot 2 à 3 jaar, verbeterde de gezondheidssituatie van zieke beoefenaars aanzienlijk, en de geneeskrachtige impact was opmerkelijk. Het percentage dat goed hersteld was van zijn gezondheidsproblemen bedroeg 77,5 %. Het aantal beoefenaars dat zei nog ziek te zijn maar minder last te hebben van hun gezondheidsproblemen bedroeg 20,4%.

De Chinese Nationale Sportcomissie besloot dat in totaal 97,9% van de zieke beoefenaars een gezondheids verbetering hadden ervaren!

Bronvermelding:
FalunInfo

Karin :wave:

_________________
Falun Dafa
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl