Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:48:40

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: blauw geel
BerichtGeplaatst: 26-10-2009, 09:02:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2009, 08:55:13
Berichten: 2
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje en ik hoop hier antwoorden op te vinden. Mijn zoontje van net vijf kruipt 's ochtends heel vroeg vaak nog even bij ons in bed. Maar al gauw sluipt hij dan weer terug naar z'n eigen kamertje. Als ik dan vraag waarom zegt hij dat hij "blauw met geel" ziet en dat vindt hij niet leuk.
Dit komt vaak voor en hij heeft het steeds over "blauw en geel"
(het is overigens helemaal donker in de slaapkamer)
Heb het opgezocht via google, maar hoe zoek je zoiets op? Zelf denk ik aan energieën/aura's en probeer zo veel mogelijk informatie van m'n zoontje te krijgen, maar hij heeft het er niet graag over. (en ik wil er ook niet te veel druk op leggen)
Maar hij heeft het vooral bij ons in bed en soms op z'n eigen kamertje zegt hij. Als ik doorvraag zegt hij dat het in z'n ogen zit en ze hebben geen ogen/mond/neus/voetjes etc. (dus eigenlijk gewoon vlekken) maar hij noemt het soms monstertjes om het een andere naam te geven denk ik. Vanaf de eerste keer zegt hij gewoon "blauw en geel"
Ik heb 'm een plaatje laten zien van een aura en vroeg of hij het zo zag en toen zei hij: "ja, maar dan zonder dat rood"
Maarja, of het echt zo is weet ik niet (soms zegt hij ook gewoon maar ja om van het gezeur van z'n moeder af te zijn!) Hoewel hij wel gelijk zei dat het rood er niet in zat..... hmmm

Ik had als kind heel vaak een witte weke bal/massa voor m'n ogen (in m'n ogen) die kloppende bewegingen maakte en steeds groter werd. Maar da's denk ik niet hetzelfde... nouja... misschien dat jullie er wel eens van gehoord hebben... je weet maar nooit.

Alvast erg bedankt voor de reacties!

San


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blauw geel
BerichtGeplaatst: 28-10-2009, 10:32:27 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ik wil absoluut niet lullig klinken, neem het dus alsjeblieft niet zo op!! maar zijn do ogen van je zoontje onlangs nog nagekeken? Daarnaast kan het ook het net wakker zijn...

Aura's weet ik zelf niet veel van, daarvoor moet je bij anderen zijn, maar sluit een aardse reden niet uit!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blauw geel
BerichtGeplaatst: 28-10-2009, 16:03:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Geel en blauw zijn over het algemeen geen negatieve kleuren. Waarom je zoontje het zo ziet, geen idee? Kan zijn dat hij iets ziet wat hij niet begrijpt en het onbekende hem angstig maakt. Kan zijn dat hij er een negatievere energie bij voelt. Je zoontje is de enige die jouw kan vertellen wat hij precies ziet, ervaart en waarom hij er angstig voor is. Het kan delen van de aura van zijn ouders zijn die hij ziet. Het kan zijn eigen aura zijn, maar ook energieen. Het is lastig te zeggen wat het is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij het eng vind dat hij die kleuren ziet. Je kunt er voorzichtig met hem over praten en het als iets vrij normaals beschouwen.

De eerste keer dat ik mijn moeder vertelde dat ik delen van de aura zag was ik al een stuk ouder dan je zoontje. Jaar of 18 denk ik. Haar eerste reactie, mankeer je iets aan je ogen. Moet je je bril niet eens een keer goed schoonmaken. Dat heeft er voor mij voor gezorgd dat ik zelfs nu er nog niet goed met mijn moeder over kan praten. Ondanks dat ze er een heel stuk opener voor staat. Het is vooral het gevoel niet serieus genomen te worden en niet begrepen.

Neem je zoontje in ieder geval serieus en laat hem erover vertellen wanneer hij wilt. Leg er verder ook geen druk over.

De beschrijving is precies zoals ik het ook zie. Wat dat betreft denk ik dat hij idd aura's ziet, maar ik vind het ook weer een gevaarlijke uitspraak om daar vanuit te gaan. Wat truitje zegt, probeer ook te kijken of er geen medische oorzaak is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: blauw geel
BerichtGeplaatst: 28-10-2009, 20:36:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-10-2009, 08:55:13
Berichten: 2
Allereerst bedankt voor jullie reacties.

Z'n oogjes zijn kort geleden getest en dat was toen i.i.g. "prima"
Heb voor de zekerheid nog even zelf een kleurentest gedaan (geel is geel en blauw is blauw)

Toen ik mijn zoontje eergister naar bed bracht zei ik na het voorlezen tegen hem: "wil je dat blauw en geel weg gaat?" Hij zei "ja"
Ik zei dat hij me dan eerst even moets uitleggen hoe het er uit ziet en wat het doet dat hij het niet leuk vindt. (hij is dus niet echt bang, maar vind het niet prettig, voelt zich er onzeker door denk ik)
Hier kwam ik op uit; twee dingen die hij "in" z'n ogen ziet (niet in de kamer, niet bij mama, maar in z'n ogen) 1 is geel en 1 is blauw
Stervormig, maar toen ik een ster tekende moest het toch meer een vlek zijn (wolkachtige vorm)
Of het bewoog vroeg ik: z'n handjes gingen naar elkaar toe en van elkaar af (breed klappen zeg maar, maar dan zonder dat de handen elkaar raken)
Hij kon me niet uitleggen waarom hij het niet prettig vond. Waarom maakt hij me niet wakker als hij het ziet? Het is meestal als hij bij ons in bed ligt, en soms ook op z'n eigen kamertje. Meestal als het donker is, maar soms ook als het lichter is.
Ik vertelde hem dat we er voor gaan zorgen dat het weggaat. Heb 'm gezegd dat hij het volgende kan zeggen als het er weer is: "ga maar weg, want ik vind het niet zo leuk"
En als het niet weg gaat, dat hij dan het licht mag aan doen (nachtlampje maakt niet uit) en dat hij mij dan natuurlijk altijd mag roepen.

Afgelopen nacht zag hij weer blauw met geel in z'n oogjes en het was niet weggegaan toen hij het vroeg. Misschien moeten z'n oogjes gewoon wennen aan het wakker worden en is dat het 'geel en blauw' wat hij ziet of hij 'ziet' echt iets. Ik weet het gewoon echt niet, en leg er ook niet te veel druk op. Wil er gewoon graag voor 'm zijn.
Komende nacht maar een extra nachtlampje neerzetten.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en alle reacties! Super!!!

San


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl