Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:17:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Voor het eerst een aura gezien?
BerichtGeplaatst: 01-03-2010, 20:02:55 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Ik zat in de les op school heel ontspannen te staren naar de computer en ik zag alllemaal ( wel vaagjes )wit rook eruit komen, ik dacht is dit nou echt in werkelijkheid rook dus ik zo tegen vriendin er komt rook uit pc, zij panikerend kijken of het zo was maar niemand zag wat en ze zei voel je je wel goed, ik zo ja , ik kijk starend weer richting de computer maar er kwam ook lichte echt hele lichte vlaagjes rook uit de muis en boven het bureau ( Misschien een Energie?) dus ik de hele les ernaar kijken. Maar de lerares zat schuin tegen over me en in mijn ooghoeken kon ik haar zien en ineens zag ik een heel mooie groen/blauwige iets om haar heen helemaal vel groen/blauw en ook achter haar , maar wel echt bij haar zegmaar. Ik dacht zie ik nouj een duidelijke aura ? dus ik even omdraaien en me weer concentreren en ik zag het weer, het zag er heel mooi uit die kleur. Het lijk veel op deze foto alleen was het nog groter en meer ook achter haar, ik kan het moeilijk uitleggen maar het was zeker een mooie ervaring

Afbeelding

Een paar maanden later ( 25-07-2010 )! :

Volgens mij zie ik ze nu elke dag , maar niet zo groot als die 1e ervaring, vooral als iemand een wit shirt aan heeft zie ik eerst een klein blauw achtig randje om het lichaam, als ik door blijf staren dan word ie groter, soms dan zie ik ook ineens bij de schouders bij iemand roze, en bij het hoofd bijvoorbeeld geel, heel apart maar die kleuren verschillen per persoon

Ik twijfel alleen of het wel echt een aura is dat ik nu telkens zie of dat het gewoon iets met me ogen is ofzo, ik weet dat aura's bestaan maar ik vind het zo vervelend omdat ik niet 100% zeker weet of het wel echt aura's zijn of gewoon een soort weerspiegeling dat in kleur veranderd door het licht ofzo en meestal zie ik het boven het t-shirt dat diegene aan heeft en als ik de kleur bij de blote armen wil zien kost het me wat meer moeite, tenzij ik me echt concentreer en die persoon stil staat. Maar met kleren aan zie ik het beter, vooral bij witte kleding zie ik eerst een blauwe rand van ongeveer een paar cm ofzo

Weet iemand of het dan dus echt aura's zijn die ik zie of iets anders?

Gr Anna
Thanks voor je reactie op mijn topic


Laatst gewijzigd door Willow op 25-07-2010, 21:05:22, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2010, 12:18:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Heb je ondertussen al vaker zo een ervaring gehad?

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2010, 17:39:19 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Volgens mij zie ik ze nu elke dag , maar niet zo groot als die 1e ervaring, vooral als iemand een wit shirt aan heeft zie ik eerst een klein blauw achtig randje om het lichaam, als ik door blijf staren dan word ie groter, soms dan zie ik ook ineens bij de schouders bij iemand roze, en bij het hoofd bijvoorbeeld geel, heel apart

Ik twijfel alleen of het wel echt een aura is dat ik nu telkens zie of dat het gewoon iets met me ogen is ofzo, ik weet dat aura's bestaan maar ik vind het zo vervelend omdat ik niet 100% zeker weet of het wel echt aura's zijn of gewoon een soort weerspiegeling dat in kleur veranderd door het licht ofzo :P en meestal zie ik het boven het t-shirt dat diegene aan heeft en als ik de kleur bij de blote armen wil zien kost het me wat meer moeite, tenzij ik me echt concentreer en die persoon stil staat. Maar met kleren aan zie ik het beter, vooral bij witte kleding zie ik eerst een blauwe rand van ongeveer een paar cm ofzo

Weet jij of het dan dus echt aura's zijn die ik zie of iets anders?

Gr Anna
Thanks voor je reactie op mijn topic


Laatst gewijzigd door Willow op 25-07-2010, 21:00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2010, 21:58:26 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ogen kunnen niet zo goed omgaan met (erg) fel licht (dus ook die van computers). Het kan zijn dat de randen die je ziet, komen van een 'overbelichting' voor het oog. Weerkaatsing in glanzend haar is wat dat betreft vergelijkbaar.

Het kan heel goed zijn dat nu de zon feller schijnt en iedereen lichtere kleuren draagt dit meer opvalt. Ook kan het gebeuren in fel-verlichte ruimten zoals klaslokalen en kantoorruimten. Het oog kan er niet mee omgaan waardoor een waas ontstaat. Kan me ook voorstellen dat je er misschien hoofdpijn van krijgt.

Ik wil niet zeggen dat je géén Aura's ziet, ik kan me alleen veel andere verklaringen voorstellen. Kijk het nog een poosje aan, en ga er niet op zitten concentreren... Dat is mijn advies. Maar ik ben geen aura-lezer, dus wat dat betreft kan ik enkel een eenzijdig advies geven.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-07-2010, 08:31:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi Anna,

Wat weet je al van aura's en hebt je er al veer informatie van opgezocht?

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-07-2010, 13:34:31 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
antwoord op truitje

Maar ook zonder fel licht zie ik het, ik zie het gewoon meestal, eerst begon het ook bij een witte rand en nu word het steeds groter en zie ik meer kleur, het is geen after image want als ik mijn ogen ergens anders op richt zie ik het niet meer. Dus alleen als ik gericht naar de persoon kijk zie ik het. Ik wou dat ik zeker wist of het echt aura's zijn die ik zie, iemand die iets weet waardoor ik gelijk weet of het echt aura's zijn of niet? Ik heb dit nu al een paar maanden dat ik het zie.

Antwoord op Gedachtenkracht :P

Ik ben druk bezig met meer informatie zoeken naar aura's te betekenissen van kleuren enz , ik weet er verder niet super veel van, wel wat aura's betekenen enz en wat het inhoud maar de kleuren moet ik nog wel even weten wat dat betekend :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-07-2010, 14:17:45 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Ervaar je dit als iets fijn om iets minders fijn.
Heb je boeken gevonden over aura lezen.

gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-07-2010, 16:15:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
gedachtenkracht schreef:
Hoi,

Ervaar je dit als iets fijn om iets minders fijn.
Heb je boeken gevonden over aura lezen.

gr gedachtenkracht


tussen beide, ik vind het wel mooi als het inderdaad aura's zijn, maar ik moet meer aarden want mijn kruin chakra staat waarschijnlijk veel meer open dan mijn wortelchakra dus ik ben bezig met aarden. Alleen wanneer ik die aura's zie dan ga ik er de hele tijd weer over nadenken, over spirituele dingen, het leven enz en soms krijg ik weer het verlangen terug te gaan naar de plek waar ik vandaan kom, weer terug in het licht, PS :! ik pleeg geen suicide nooit want ik weet dat ik daar niks mee oplos en ik wil graag mijn ervaringen meemaken, de dingen leren en mensen helpen dus don't worry ik doe niks geks , maar dat verlangen is er wel en wanneer ik de aura's zie dan ga ik zoveel over het spirituele nadenken terwijl het belangrijk voor me is om te gronden

Maar het is sowieso allemaal wel positief voor me, ik ervaar het niet als iets slechts, moeten alleen het evenwicht weer krijgen. Ik heb 1 boek maar dat is erg moeilijk te lezen, ken jij interessante boeken?

Gr Anna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-07-2010, 07:47:13 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Ik ken een boek dat heet de aura als levensgids geschreven door Frank van de ouden. Dit boek is heel gemakkelijk te lezen. Ik heb dat al weleens gelezen.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-07-2010, 17:24:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
k hep dat ook wel eens.
gewoon als ik op school zit en dan ineens dat ik allerlei kleuren zie om mensen heen.
dat gebeurt vrijwel bij iedere leraar, alleen wel heel vaagjes, want ze bewegen steeds..

waarschijnlijk zag je een echte aura.
het kan bijna niet anders.

dat gevoel met je onthouden en terug krijgen als je aura's gaat lezen.
als je het gevoel niet meer weet dan moet je weer van beginafaan beginnen..

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl