Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:18:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 10-02-2011, 02:00:51 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hey iedereen,

Ik post eigenlijk nooit wat over mezelf, maar er is iets waar ik wel graag wat nieuwe inzichten over wil hebben. Dus ik hoop dat iemand me hier iets meer over kan vertellen. Ik ben in het aura-wereldje wel redelijk thuis, maar ik weet niet wat ik op dit moment met mijn eigen aura aanmoet... ik probeer alles zo duidelijk mogelijk te beschrijven.

Mijn aura was eerst altijd een blauwig-paarsachtig aura met als meest in het oog springende kleur rood, maar hij is de laatste tijd nogal veranderd qua kleurensamenstelling. Hij heeft nu de kleuren wit, zwart en nog steeds rood aangenomen. Het rode is nu niet de belangrijkste kleur meer. Hij is een stuk minder rommelig.

Mijn aura is nu een stuk feller; hij is nu voornamelijk wit en zwart, maar dit zijn eigenlijk geen echte kleuren. Het witte is echt heel erg wit (past wel in de wasmiddelen reclames :mrgreen: ) en het zwarte is inktzwart. Dat witte had ik eerst niet, maar nu is mijn aura wit geworden. De meeste informatie overal zegt dat zwart de kleur van de dood etc. is, maar zo ervaar ik dat niet (er is wel altijd wat zwarts in mijn aura geweest). De laatste tijd gaat het erg goed, ik ben fysiek en geestelijk veel sterker, sterker dan ik ooit was. Ik associeer het daarom ook niet met iets negatiefs. Het rode ligt vooral als een soort grens tussen het witte en het zwarte. Op sommige plekken gaan wit en zwart wel in elkaar over, op sommige plekken wordt het door het rode gescheiden...

Aura's kunnen veranderen, maar zo drastisch? Ik ben wel veel gevoeliger geworden... ik vang extreem veel op, maar op de een of andere manier vermoeit het me niet langer. Het lijkt wel of er een hele goede antenne bij is gekomen... Wat zou het kunnen betekenen? Ook betreft die nieuwe kleuren. Heeft iemand een idee hoe of wat? Alle reacties zijn welkom :D !

Knuffel,
Blackbird
(P.s. Als je meer informatie over iets wilt hebben, vraag het maar, post ik het erbij.)

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 10-02-2011, 17:29:47 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey BB,

Goh, bij jou ook al...? :lol:

Ik heb altijd een zacht paarsige tint gehad met hier en daar wat wittige vlekken en donkerblauwe vlekken... Maar de laatste tijd zie ik veel groen in mijn eigen aura terug...

Heel maf, ik schrok er zelfs een beetje van ( zelfde gevoel als dat je een dikke tomaten vlek op je lievelingstrui ziet in de spiegel...)

Ik bedacht me... (en dat is puur vanuit mijn gevoel dat ik hierop kwam dus, helaas niet onderbouwd van een externe bron) dat er de laatste tijd wel erg veel weer is aan het gebeuren. Maar ook echt dingen die doordat ik ook mee ga in die hogere trilling die sterker binnen komen. Zoals jij ook al zegt, je bent gevoeliger de laatste tijd. Ik merk dat bij mezelf ook. Terwijl ik me best happy voel.

Misschien is het dus meer een gevolg van externe factoren en niet zozeer iets vanuit je bewuste zelf. ( als ik schrik door iets van buiten mezelf krimpt mijn aura iets, terwijl als ik me ontspan door een mooi schilderij groeit mijn aura iets. Dus zou het logisch zijn dat als je zelf gevoeliger reageert op externe prikkels je aura hier ook een afspiegeling van weergeeft...)

goed, weet niet of je er iets mee kunt... :?:
Maar dit kwam bij mij op na het lezen van jou bericht, dus k deel het maar eff...

liefs, binnnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 12:35:30 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Bedankt voor je reactie Binnenspiegel, alle reacties zijn welkom ;)! En wat betreft je redenatie... ik redeneer meestal ook op gevoel, wat ik combineer met verstand en kennis.

Het inderdaad wel wennen, als je aura ineens heel erg veranderd. Ik ben niet echt geschrokken, maar wel heel erg benieuwd naar de reden, er zal vast wel iets (of meerdere dingen) achter zitten. Ik weet eigenlijk niet of het nou door externe of interne factoren kom.

Nog meer verandering...
Het wordt steeds intenser. Ik krijg meer energie binnen dan ooit en ik geef nu ook heel veel energie af. Mijn vermoeidheid is weg, lijkt het. Mijn rode kleur is nu nog minder geworden en het zwarte en witte raken elkaar nu... ertussen zie ik een soort, tja wat is het... een soort regenboogachtig iets. Ik heb het nog nooit bij mezelf gezien en ook niet echt bij anderen.

Als er ook maar mensen of dieren in de buurt zijn, van ik alles op. Ik zie ook steeds meer energie. Het kost me nu helemaal geen moeite om het te verwerken, het versterkt me eerder, in tegenstelling tot eerst.

Wat nu :shock: ? En stel dat het ineens minder gaat?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 12:47:56 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
ja schrikken wat is schrikken... :roll:

verbazen, ineens opmerken, etc...

tja, ik heb het idee dat het wel bij meerdere mensen gebeurd de laatste tijd...tenminste als ik mensen om me heen zie en voel... ik zou me er niet druk om maken als ik jou was... mij bevalt die groene kleur ook wel... :wink:

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 16-02-2011, 15:06:02 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
valentijn schreef:
Je maakt een groeiproces door, als jij goed in je vel zit voel je alles intenser en pak je positieve energie snel op,
als jij je minder goed voelt, merk je dat ook aan de energie van mensen, met dieren is het anders, als jij je niet goed voelt geven ze jou liefde en aandacht.


Mijn aura is weer 'tot rust' gekomen... na al die jaren is het zwarte uit mijn aura verdwenen... het heeft vooral plaats gemaakt voor wit. Het rode is behouden en er is nog een kleur bijgekomen, groen.

Ik kwam gisteren bij mijn psychologe/healer en we werden er allebei helemaal vrolijk van :) . Mijn aura is ook veel opener als eerst, toen ik er voor het eerst kwam was het een gesloten vlek van allerlei kleuren.

Jouw uitleg sluit volledig aan :wink: !

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 24-02-2011, 18:37:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
beste blackbird reden dat auras drastisch kunnen veranderen is omdat :
aura kleuren zijn gebaseerd op gemoeds toestand tussen emoties mentaal and physieke toestanden en vooral de emotie velden kunnen erg verschillen over bepaalde tijden 8) .
teminste, dat heb ik gelezen in een boek gelezen van barbara ann brennan :mrgreen: .

ik had een tijdje terug aura fotos laten maken over verschillende maanden om het effect te bestuderen het resultaat was intresant :D

zo was ik op een foto met veeel fel rood en coper rood ok veel oranje en groen en geel .
toen was ik erg fasineerd door al dat aura meet apparaatuur, hahaha...
later had ik een foto met veel blad groen en paars en indigo ,deze kleuren werden veroorzaakt door een reiki healer die me die dag behandeld had !
ik had ook een foto waar ik een uur van tevoren me zelf had uitgeput met een roei apparaat toen kwam er alleen maar blauw and groen in de aura voor.
dus alles wat je doet heeft invloed op je aura ook door omgeving..
maar dat wist je well denk ik :) .


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 27-02-2011, 16:51:17 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Klopt, aura's (kunnen) veranderen. Ze zijn tenslotte gelinkt aan jou als persoon en je gevoelens. En die zijn ook niet altijd hetzelfde :wink: .

Ik heb nu al een tijd hetzelfde aura (qua kleuren). Hij verandert niet heel drastisch meer op dit moment.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Mijn veranderende aura?
BerichtGeplaatst: 28-02-2011, 15:47:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2009, 22:48:48
Berichten: 231
Locatie: NL
goed teken denk ik :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl