Waarschijnlijk kennen jullie allemaal wel de film avatar the last airbender, Deze kerel heeft tatoos die zijn energiestroom simboliseren .
Nu is mijn vraag: Wie van jullie heeft deze tatoo's maar dan in de vorm van echte energie al bij mensen gezien?
Ikzelf heb het namelijk maar een keer bij mezelf kunnen zien, in de kleuren goud en roze. roze aura/ gouden lijnen. Ik stond toen gewoon in de kamer, regelmatig ademhalend met een rustige harstlag (wel opgewekt)
Maar ik denk dat voor degene onder jullie die aan meditatie doen dit veschijnsel dan makkelijker is waar te nemen, je voelt de energie dan namelijk ook heel duidelijk stromen
Ik vraag me namelijk af of dit wel voor iedereen beschikbaar is, ook al weet ik dat het in de kern van ieder wezen zou moeten zitten. Het heeft namelijk nogal veel te maken met je eigen ontwikkeling en controle over emoties. Stel je hebt een blokkade, dan kan de energie niet meer stromen en lopen je lijnen als het waren vast. Stroomt je energie en is je flow goed, dan heb je jezelf als het ware unlockt.
In aanloop naar 2012 waarin onze soort naar een hoger niveau gaat, zal dit toch meer en meer tevoorschijn komen en denk ik dat het vanzelf bij mensen geactiveerd gaat worden.
ik vraag dan ook naar jullie waarnemingen om informatie te krijgen over de ontwikkeling/staat van mensen op dit moment.
Extra aanvullende info: De lijnen lopen dus vanuit een centraalpunt in je rug, onder je schouderbladen door naar je oksels om vervolgens achterlangs je triceps( de achterkant van je bovenarm) om je elleboog te krullen en zo je hand in de te lopen. ( zo ook bij de benen) en op je voorhoofd zou een soort pijl moeten verschijnen. ( kan ook gewoon tevoorschijn komen als je rood aanloopt) Hier een voorbeeld:
http://avatar.wikia.com/wiki/User_blog: ... ilm_series verder kun je gewoon de plaatjes van hem bekijken, dan is het wel duidelijk lijkt me zo.
Tis nogal een vraag maar jullie zijn wel wat gewend hier op het forum toch;)
Groetjes,
van aardige vlieger!