Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:01:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 30-12-2011, 23:31:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-12-2011, 17:03:04
Berichten: 8
Locatie: Waar niemand me zal vinden.
Hallo allemaal,
Ik verdiep me nu al een tijdje in aura's zien, maar echt lukken wil het nog niet. Ik zie, zoals BrianK beschrijft in zijn topic, al een lichte levensenergie (of mijn ogen houden ervan om rond mensen een witte streep te trekken, dat kan ook).
Toch vroeg ik me af of iemand hier nog oefeningen of tips weet om dit soort dingen aan te pakken. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik moet zelf ook wat doen lijkt mij. Voor niets komt de zon op.

Groetjes en alvast bedankt,
Selene :wave:

_________________
Think twice, speak once


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 31-12-2011, 15:20:33 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 23-09-2011, 23:42:17
Berichten: 141
Misschien kun je eerst proberen aura's te voelen. Als je bij je familie zit of gezin, probeer dan emoties van anderen aan te voelen en de energie velden om de personen heen. Probeer hieruit ook de verschillen te voelen. Misschien kun je daarna proberen aura's te zien. Als je meerdere zintuigen aanspreekt leer je dingen sneller en beter.
Veel succes!

Groetjes Xiro.

_________________
Ik ben weer terug ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 10-01-2012, 14:26:57 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
BrianK schreef:
Staar in het donker maar eens voor je uit. Als jij je energie zicht aanzet dan zal eerst jouw zicht zwart worden. Je ziet zeg maar niks meer in je heen, en vervolgens zul jij langzaam de energie zien. Je zult de energie van je eigen aura zien als je daar doorheen kijkt. Maar het kan ook goed zo zijn dat jij andere energieën uit je kamer ziet.
Je zult merken dat je, naarmate je meer ervaring hiermee krijgt je je zicht steeds sneller kan veranderen. Het is gewoon een kwestie van oefenen.

Succes,
Gr Brian


Ik zelf zie ook wel eens aura's van leraren etc. ineens heel plosteling :P Maar bij mij word het eigeniljk nooit helemaal zwart eerst, heb het nog nooit gedaan in het donker mischien dat het daar aan ligt maar ik zie het gewoon ineens ergens omheen voor 1 seconden ofzoo.. meestal als ik aan het dagdromen ben trouwens en voor mij uit kijk maar nergens naar kijk XDD..

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 10-01-2012, 18:55:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
haha okee :P
Is dat meteen ook weer duidelijk xDD
Heb ik vanavond weer wat te proberen ;), als ik weer niet kan slapen :D

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 17-01-2012, 19:23:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-12-2011, 17:03:04
Berichten: 8
Locatie: Waar niemand me zal vinden.
BrianK schreef:
Staar in het donker maar eens voor je uit. Als jij je energie zicht aanzet dan zal eerst jouw zicht zwart worden. Je ziet zeg maar niks meer in je heen, en vervolgens zul jij langzaam de energie zien. Je zult de energie van je eigen aura zien als je daar doorheen kijkt. Maar het kan ook goed zo zijn dat jij andere energieën uit je kamer ziet.
Je zult merken dat je, naarmate je meer ervaring hiermee krijgt je je zicht steeds sneller kan veranderen. Het is gewoon een kwestie van oefenen.

Ik ga 't proberen!
Bedankt! :D

_________________
Think twice, speak once


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 02-03-2012, 16:01:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-03-2012, 20:38:22
Berichten: 2
Locatie: zeeland
hoi allemaal ik ben hier nieuw
ik ben laurens walhout 14 jaar
ik heb een vraagje: wil je me nog even uitleggen wat je precies met dat zwart in
het donker bedoeld ik heb dat namelijk ook maar ik wist nooit wat het precies was heeft dit
dus met auras te maken en betekent dat dat ik ook auras kan gaan zien?
ik hoop dat iemand dat uit kan leggen
groeten laurens :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kent iemand oefeningen?
BerichtGeplaatst: 21-09-2012, 15:18:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2012, 17:31:22
Berichten: 11
een vriendin van me wil auras zien.
kan ze dat ook gewoon leren als ze het nog nooit heeft gezien of is het tog een ecte gave?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl