Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:33:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 13-03-2005, 13:12:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
Gisteren ging ik midden in de nacht ons hondje nog even uitlaten en toen zag ik bij een boom lichtbollen. Ik dacht eerst dat het een laserstraal van een discotheek was ofzo, maar toen ik een stukje verder liep, zag ik het nog steeds op de boom. Op de takken zeg maar.
Het waren drie lichte bollen, een beetje wit en transparant. Ze draaiden over de boom heen.
Ik ben nachtblind en het toen was dus erg donker, daarom zag ik de bollen ook beter, omdat ze lichter waren.
Ik keek een paar keer weg, maar als ik dan weer keek, waren de bollen er nog. Toen ik binnen was en door het raam keek, zag ik de bollen niet meer.

Ik zie vaker dit soort dingen, maar minder duidelijk, nu was het een stuk duidelijker en daarom vroeg me af wat het was.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 13-03-2005, 19:04:41 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hoi,

Die ligtbollen kunnen verschillende dingen zijn. Een aura is naar wat ik weet (en zelf wel zie) meer een veld om iemand heen om het een beetje makkelijk uit te leggen. Net of de persoon zelf uitstraalt zeg maar.

Die bollen wat je ziet kan naar waar ik meteen aan dacht entiteiten zijn. Die kun je zien als ligtbollen.

Misschien dat iemand anders er een andere verklaring voor heeft maar dit is wat er in mij opkwam.

liefs rogue :kiss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 13-03-2005, 19:20:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2005, 13:02:34
Berichten: 222
Locatie: nederland
hoi,
ik heb laatst ergens gelezen dat het geesten kunnen zijn in de vorm van lictbollen, echt waar. misschien heb jij dit ook wel gezien?!
het is wel mooi dat je dat hebt gezien!! het kunnen ook idd entiteiten zijn.

XXX Don
:)

_________________
what touches our hearts, binds us to the dance of life


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 13-03-2005, 20:48:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
Entiteiten en geesten zijn toch hetzelfde?
Maar het zou wel mooi zijn geweest als het dat was. Ik vond het zoiezo ook wel mooi, wat het ook was.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 13:21:16 
Ik ben het helemaal met jullie eens wat betreft entiteiten.
Toen mijn vader overleefd een paar jaar terug heb ik ook 2 weken lang elke avond lichtbollen in ons huis en boven onze vijver gezien.

Mijn gevoel zegt dat dat mijn vader was omdat de lichtbollen alleen verschenen op plaatsen in het huis en in de tuin waar hij graag was.

liefs
Alocasia


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 14-03-2005, 18:20:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2005, 13:02:34
Berichten: 222
Locatie: nederland
wat mooi!!!

Entiteiten

Er zijn vele niveaus van energie en de ene is nog ijler dan de andere, hier lopen vele overleden zielen rond en zij worden entiteiten genoemd.

Xxx Don :)

_________________
what touches our hearts, binds us to the dance of life


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 17-03-2005, 13:39:00 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Orbs? Die worden wel vaker gezien. Vaak worden graancirkels aan die zogenaamde orbs toegewezen. Maar het kan vanalles zijn...heb er verder niet zo vreselijk veel verstand van :)

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 17-03-2005, 16:30:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
Wat zijn Orbs dan?
Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 17-03-2005, 16:34:54 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Voor zover ik weet zijn orbs gewoon energiebollen. Soms vertonen ze intelligent gedrag, maar ze worden ook gewoon zwevend in de lucht gezien...

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 17-03-2005, 17:23:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
Ik heb even op ORBS gezocht en kwam op deze site: http://cambridgeparanormal.co.uk/galler ... oalcloseup
Ik weet niet of ik dit nu echt moet geloven. Ik dacht dat dei dingen die zij op de foto hebben, stofjes waren, die de flits van je camera oppikken. Waarom zou je anders alleen die bollen zien op een foto wanneer je flits gebruikt?
Maar aan de andere kant, dat wat ik zag leek wel op wat er op de foto's staat. Van die lichte bollen, beetje transparant en in beweging.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 17-03-2005, 18:15:06 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Ja, veel foto's van orbs zijn waarschijnlijk gewoon stofjes, vocht, regen enz... Maar mensen zien ze ook zelf, zonder camera...

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 08-04-2005, 18:45:39 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-04-2005, 16:02:31
Berichten: 156
Locatie: Den haag
heej
ik heb op intenet nog zo'n zelfde verhaal gelezen!
die gene ging toen ook even zijn hondje uitlaten...
het lijkt me een mooiie verschijng :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 08-04-2005, 18:51:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-04-2005, 16:02:31
Berichten: 156
Locatie: Den haag
ik heb het even opgezocht...
hier: van http://www.spiritueeltrefpunt.nl
:kiss: leonie




Witte bollen

Ingezonden door Marleen Een tijdje geleden ging ik 's avonds laat - zo rond een uur of elf - met mijn hond wandelen in de velden. Op een gegeven moment zag ik in de verte drie wit-mistige bollen zeg maar die in een cirkel draaiden. Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en ben zover ik kon ernaar toe gewandeld. Het was een prachtig schouwspel en ik ben zeker een kwartier er blijven naar staren.Vervolgens ben ik weer rustig naar huis gewandeld (zo ongeveer 3 à 4 km) en hoe raar het ook klinkt het leek of die bollen mij volgden. Thuis aangekomen ben ik nog geruime tijd in de tuin naar dat spektakel blijven kijken. Het was ook net of ze boven de garage verder aan het "dansen" (het tempo waarin ze draaiden was niet altijd hetzelfde) waren. Ik kreeg er echt een prettig gevoel bij. Na zo'n tijdje - het was zeker al over twaalven - kwam mijn zoon met zijn vriendin thuis en ik maakte ze attent op die "bollen". Zij konden het ook zien. Mijn zoon - die nogal vrij sceptisch tegenover dat soort zaken staat - deed het hele gebeuren af met "och dat zijn van die laserstralen die je soms wel eens bij een disco ziet". Kan natuurlijk maar ..... er is geen dancing in de (ruime) omtrek en ook geen voetbalveld of iets dergelijks. En hoe kan het dan dat ik eerst - toen ik in het veld was - er een heel stuk naar toe moeten lopen heb, vervolgens het idee kreeg dat "ze" volgden om dan boven mijn garage die rondjes te maken. Oké ik ben er me terdege van bewust dat iets in de lucht ontzettend dichtbij kan lijken terwijl het duizenden kilometers ver is maar mijn huis staat kompleet in de andere richting dan waar ik eerst heb moeten naartoe lopen.

We zijn dan naar binnen gegaan en ik heb dat spektakel nooit meer gezien, ondanks dat ik elke avond rond dezelfde tijd langs dezelfde weg gaan wandelen ben en dat op zich is voor mij al een bewijs dat het geen disco betrof want dan zou ik het toch nog vaker hebben moeten zien? Kunnen jullie verklaren wat het was. Er zal misschien wel een hele simpele en logische uitleg voor zijn maar het laat me toch niet los.

Beantwoord door Spiritueel Trefpunt


Een visioen of een waarheid? Wat is waarheid en wat is fictie. In de wereld waarin we leven nemen we zaken weer zoals we ze zien. Soms zien we zaken met onze fysieke ogen, soms nemen we zaken weer met ons geestesoog. De vraag is altijd weer, wat is waar en wat is niet waar. Wat altijd telt is het vertrouwen in jezelf. Ga nooit twijfelen aan wat jij waarneemt, alles wat we zien heeft een speciale betekenis voor ons. Zo kunnen bepaalde beelden ons helpen om meer inzicht in onszelf te krijgen of soms kunnen bepaalde beelden diepere lagen in onszelf openbaren waardoor hier een ander licht op kan gaan schijnen.

Lichtmanifestaties zijn altijd openbaringen an sich. Als we driedimensioneel de zaak willen verklaren, zal er altijd een frictie blijven tussen echt of onecht. Wordt een lichtmanifestatie vanuit een meerdimensioneel perspectief belicht dan zal duidelijk worden dat het hier om onaardse wezens gaat die wij enkel kunnen waarnemen als we openstaan voor hun trillingen. Alles is licht van onzichtbaar tot zichtbaar, het ligt aan de frequentie waar wij ons bevinden om het nog onzichtbaar licht waar te kunnen nemen. Zie dat alles om ons heen een veelvoud is van wat wij denken te zien. Er is veel meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen bevroeden. Wees dankbaar dat je zo'n lichtmanifestatie heb mogen meemaken en zie het als een ervaring die jerijker maakt. Niets is onmogelijk in dit leven dus maak het onmogelijke dan ook mogelijk!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 08-04-2005, 18:53:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-04-2005, 16:02:31
Berichten: 156
Locatie: Den haag
Rogue schreef:
hoi,

Die ligtbollen kunnen verschillende dingen zijn. Een aura is naar wat ik weet (en zelf wel zie) meer een veld om iemand heen om het een beetje makkelijk uit te leggen. Net of de persoon zelf uitstraalt zeg maar.

Die bollen wat je ziet kan naar waar ik meteen aan dacht entiteiten zijn. Die kun je zien als ligtbollen.

Misschien dat iemand anders er een andere verklaring voor heeft maar dit is wat er in mij opkwam.

liefs rogue :kiss:


jaah zoiets denk ik ook wel!
:kiss: leonie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura? Energieveld? of?
BerichtGeplaatst: 08-04-2005, 19:51:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
Wat toevallig dat verhaal! Én hondje uitlaten, én snachts, en ook zij dachten aan laserstralen van een discotheek oid, zij vond het ook mooi, net als ik.
Wat grappig! :D

_________________
Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terug!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl