Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:04:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vraagje..
BerichtGeplaatst: 20-03-2014, 17:52:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-03-2014, 17:00:51
Berichten: 2
Hallo,
In November 2013 is een leraar van mij (die ik nog maar 2 maanden kon omdat dit voor mij een nieuwe school was) overleden..
ik kon het goed met hem vinden en ik was ook zeker niet de enige, in de dagen daarna zag ik ineens toen ik op school in een lokaal zat, een blauwe schaduw in de vorm van een mens op de muur.. (alhoewel ik dit nog nooit eerder heb gezien) de paar dagen daarna heb ik het nog een paar keer echt duidelijk gezien, daarna werd het eigenlijk steeds minder. Maar wat ik sindsdien ook zie bij mensen is een soort van blauwe kring om iemand heen, en dan vooral bij het hoofd van een persoon.. ik heb het daarna ook een keer gezien bij een klasgenoot van mij, en de "kring" die om hem heen zat was grijs/wit van kleur. dit blijft wel telkens als ik iemand aankijk terugkomen, ik zie dit vooral op mijn school, misschien omdat daar alle muren spierwit zijn? (heb ik wel eens gelezen..) nu was mijn vraag, wat is dit? zijn dit aura's wat ik zie? zou ik dit verder kunnen ontwikkelen? ik zou hier heel graag antwoord op willen krijgen..

Liefs, Gwynedd


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 21-03-2014, 18:38:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-07-2012, 09:53:55
Berichten: 47
Hoi Gwynedd,

Heftig verhaal zeg!
Waarschijnlijk zijn dit aura's ! :D .Dit is het begin van het zien van aura's. Als je het verder wilt ontwikkelen zou ik op bol.com of in de bibliotheek een boek gaan zoeken over aura's. Hier staan meestal ook leuke oefeningen bij met het leren zien en voelen van aura's. Welke ik echt aan raad is het aura boek van Richard Webster. Die heb ik zelf ook en ik heb er erg veel aan gehad! :) Natuurlijk kan je het ook in de praktijk proberen en bij zoveel mogelijk mensen naar de aura gaan kijken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Liefs Miramar

_________________
Carpe Diem


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 22-03-2014, 17:23:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-03-2014, 17:00:51
Berichten: 2
Super bedankt! :D wat ik al vermoedde is nu bevestigd! :D ik ga zeker naar een goed boek zoeken! hopelijk werkt dat bij mij ook zo! :D
bedankt voor je berichtje!

Liefs, Gwynedd


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 23-03-2014, 12:02:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-07-2012, 09:53:55
Berichten: 47
Gwynedd schreef:
Super bedankt! :D wat ik al vermoedde is nu bevestigd! :D ik ga zeker naar een goed boek zoeken! hopelijk werkt dat bij mij ook zo! :D
bedankt voor je berichtje!

Liefs, Gwynedd


Graag gedaan! :D Fijn dat het nu bevestigd is.
En veel succes ermee! :D

Liefs Miramar

_________________
Carpe Diem


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 17-02-2015, 22:44:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-02-2015, 18:27:58
Berichten: 7
Citeer:
Maar wat ik sindsdien ook zie bij mensen is een soort van blauwe kring om iemand heen, en dan vooral bij het hoofd van een persoon.


Dit heb ik een keer meegemaakt bij een groep mensen en slechts bij een persoon was die helemaal omringd en bij de rest maar een gedeelte om het hoofd of helemaal rondom het hoofd.
Dacht eerst dat het lag aan de lichtinval ,maar bleef het zien.Heb dit ook nooit eerder meegemaakt bij een groep mensen tegelijk en weet ook niet wat dit betekent.
Heb er verder ook niet meer over nagedacht ,totdat ik je bericht zag.

Citeer:
de "kring" die om hem heen zat was grijs/wit van kleur.

Vaak heb ik dit met bomen en niet zozeer met mensen,kan dit ook bij bomen?

edit:Inmiddels een antwoord gevonden het is meer een dampende effect en is een van de eerste beginselen als je een aura ziet.
Waarom ik dit vooral bij bomen zie en niet bij mensen ,ben ik nog aan het uitzoeken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 19-02-2015, 20:24:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2015, 17:09:57
Berichten: 12
Citeer:
Vaak heb ik dit met bomen en niet zozeer met mensen,kan dit ook bij bomen?


Jaa, volgens mij kan dat wel. In principe heeft alles een trilling/bepaalde frequentie. Je zou dus kunnen concluderen dat alles een aura heeft. Niet alleen levende dingen, maar ook bijvoorbeeld stenen. Er zijn al mensen die dit denken, en ik denk dan weer dat je zelf mag weten wat je denkt en ervan wil geloven.

PS. Niet iedereen ziet aura's, dus leuk dat je dat kan :)

_________________
The understanding of yourself is the ending of sorrow. -Krishnamurti


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vraagje..
BerichtGeplaatst: 23-02-2015, 07:21:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Gwynedd schreef:
Super bedankt! :D wat ik al vermoedde is nu bevestigd! :D ik ga zeker naar een goed boek zoeken! hopelijk werkt dat bij mij ook zo! :D
bedankt voor je berichtje!

Liefs, Gwynedd


Als de eerste reactie was geweest dat het illusie is door die spierwitte muur als achtergrond, had je dan ook zo himmelhoch jauchzend gereageerd of gewoon gewacht tot iemand het antwoord zou geven dat je graag wil horen?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl