Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:37:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat moet ik doen
BerichtGeplaatst: 13-06-2015, 15:37:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2014, 14:00:20
Berichten: 8
Ik ben de laatse 3 maanden niet meer zo met spirituele tijd meer bezig waarom? Dat weet ik zelf ook eigenlijk niet ik was zo trots op mezelf dat mijn derde oog zich had geopend 4 maanden geledenmaar ik denk dat mijn derde oog zich weer heeft gesloten ik kon eerst best wel goed aura's zien nog niet echt met kleur ofzo maar he ik begon er ook maar pas mee maar nu zie ik bijna tot geen aura's meer wat moet ik doen? :?:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat moet ik doen
BerichtGeplaatst: 13-06-2015, 17:12:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Volgens mij gaat zoiets gewoon wat in vlagen. Bedoel, je hebt soms ook andere dingen aan je hoofd. Allemaal leuk dat spirituele maar de gewone wereld is er ook. Als ik ergens druk met bezig ben zoals vb nu examens. Dan ben ik ook echt veel minder tot niet daar met bezig. Ik vind het ook helemaal niet nodig dat steeds te kunnen zien.
Je moet ook zien dat je er niet in gaat overdrijven. Als je echt daar te veel in opgaat kan dat net anders uitpakken dan je gehoopt had. Iemand die ik ken was zo ook de hele tijd bijna obsessief bezig met iets in de spirituele richting en heeft door te veel door te zetten een behoorlijke tijd met hoofdpijn gelopen. Pas toen hij besefte dat hij een balans moest vinden is dat over gegaan.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat moet ik doen
BerichtGeplaatst: 13-06-2015, 18:51:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2014, 14:00:20
Berichten: 8
Ik probeer het niet te hard of al die andere dingen ik dpe rustig maar wel bedankt voor je reactie en ik zal zeker ook wel wat rustiger
Sorry als dit bot overkomt :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: wat moet ik doen
BerichtGeplaatst: 30-06-2015, 00:28:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
Zoals ik altijd zeg"spiritualiteit zoekt jou op" als je er klaar voor bent komt het wel weer op je pad. Ik ben ook niet meer zo druk mee bezig jammer genoeg, maar elke keer als het op men pad komt doe ik er iets mee. Meestal hoef je het niet op te zoeken het komt wel naar je toe. Ik kijk vaak om me heen en zie dan iets. Ik ga er dirct wat meedoen en dat zorgt ervoor dat niet alles weg zakt. Soms als je andere dingen aan je hoofd hebt laat je spiritualiteit minder snel toe. Ik had dit ong. Een jaar geleden ook. Nu ben ik terug en leer ik steeds meer zonder dat ik t opzoek. Als het tijd is vind t je wel.

Gr. o:)

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl