Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:38:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 06-04-2005, 22:47:28 
Ik ben sinds een week actief bezig met het leren van aura's kijken...

Ik ben een beetje op ontdekkingsreis met mezelf.. Mezelf verrijken van dingen waar ik eerst weinig om gaf.. maar sinds kort heb ik een drang om deze dingen te ontwikkelen.. In eerste instantie om mezelf te verrijken, meer van mensen te snappen.. en hopelijk door er later mensen er misschien mee te kunnen helpen.

Ik schijn dit vroeger wel gekund te hebben.. Maar ik heb me dit niet echt weten te realiseren.. Ik had bijv zoiets gezegd tegen mijn moeder van: Die mevrouw doet wel aardig, maar dat is ze niet..

Ik ben met de helm op geboren en naar alle waarschijnlijkheid een nieuwetijdskind.. Vroeger was ik eg heeel bang voor geesten en dingen die niet te verklaren waren.. ik heb me op een gegeven moment zover weten te drijven dat ik dacht van.. ok als ze er zijn.. dan wil ik er nix mee te maken hebben. Alleen nu denk ik 10-15 jaar later wil ik er toch graag mee te maken hebben..

Ik ben een heel druk persoon en gedachten flitsen door mijn hoofd heen.. Ik kan me heel moeilijk concentreren.. Ik moet overal over denken.. Dingen die ik ga doen.. ga zeggen.. wat soms wel heel vervelend is..

Ik probeer bijv soms te mediteren.. maar dan denk ik weer aan van alles.. probeer ik naar de geluiden om me heen te luisteren.. dan schrik ik bijv alleen al van mijn kast die een geluidje maakt.. (expanderen ofzow) Het lukt me dus niet eigenlijk om mijn gedachten echt op Zero,Zero te krijgen. Ik wil bijv ook wel weten wie mijn gidsen zijn.. omdat ik soms gewoon twijfel of ik er wel 1 heb. Maar op t moment van mediteren, en ik denk daaraan.. begin ik t eng te vinden of wil ik t meteen zien.. Wat natuurlijk niet gaat :P

Maargoed ik heb dus besloten om nu aura's te leren zien.. Ik heb veel guides bezocht op het internet.. die vaak allemaal een andere aanpak hebben.. Sommige zeggen dat eg een tijdje naar een "Magic Eye picture" kijken kan helpen.. Alleen kep geen zin om dingen te doen, zonder dat ik weet of ik wat mee bereik..

Als ik soms naar objecten ga staren.. en me dan een stukje erachter kijk.. maar vaak heb ik bij het staren dat alles echt heel onhelder wordt.. en dan zie ik witte vlekken in mijn oog hoeken.. en dat is volgens mij niet echt de bedoeling :)

Ik zie soms wel wat om een object heen.. alleen ik denk altijd dat het een After image is dus.. en weet dus nooit of ik echt een aura waarneem.. Ik zie het ook maar heel dun er om heen en nooit echt in lagen.. Maar als ik iets waarneem.. ookal wil ik t niet gaan mijn ogen zich anders focussen waardoor ik weer dubbel zie of gewoon weer ergens op aan het concentreren ben zodat het "effect"dat ik zie gewoon niet te bestuderen is..

Enne jah eigenlijk.. zoek ik hier op het forum een beetje hulp van mensen.. Die mij opweg kunnen helpen met dingen die ik hier beschreven heb :)

Ik hoop wat van jullie te horen!

Groetjes Ray


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 07-04-2005, 08:51:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Als je je open stelt ervoor ben je al een stap in de goede richting. Je moet het ook weer niet teveel mee bezig zijn en het zo forceren, dat werkt vaak averechts.

Je schrijft dat je het vroeger waarschijnlijk ook kon, maar erg bang was voor geesten en er op een gegeven moment niks mee te maken wou hebben. Dit is iets wat jou geblokkeerd heeft. Het heeft altijd in je gezeten, ook al was dat onbewust. Nu nog een kwestie van het te hervinden.

Als het er al is, komt het waarschijnlijk vanzelf doordat je er open voor staat. Als je niet zeker weet of iets een nadruk is dan kun je dit controleren door weg te kijken. Is het er dan niet meer dan is het een energieveld (aura) geweest. Blijft het met je oog meegaan dan is het een nadruk.

Het zien van een aura is anders dan de aura's die je op foto's ziet. De aura bestaat uit 7 lagen. De eerste laag bestaat uit een witte/grijze/blauwe afhankelijk van de achtergrond, rand nauw om het lichaam heen. Bij de tweede laag zijn de kleuren te zien, sommige kleuren zijn makkelijker te zien dan anderen. Derde laag was dacht ik ook een rand die om de tweede laag heen zit (weet ik niet zeker, volgens mij nog niet gezien). Bij de 4e en 5e laag zie je grote witte drijvende vlekken om iemand heen. De 6e en 7e laag kan bijna niemand zien. Met een beetje oefening lukt het iedereen wel om de eerste laag te zien, tweede soms ook wel. Voor de andere lagen lukt het alleen als je helderziend bent.

Zorg dat als je wilt oefenen voor een egale achtergrond, liefst wit. Daarop is het, het beste te zien. Kijk naar je eigen vingers, voeten. Probeer niet te geconcentreerd te kijken, maar juist heel ontspannen. Maar ook weer niet te een beetje er tussen in. Het lijkt een beetje op het kijken wat je doet bij die 3d afbeeldingen, niet zo'n slechte tip dus eigenlijk. Verwacht er ook niet gelijk teveel van. Misschien lukt het niet, of zie je niet wat je er van verwacht.

Wat ook kan helpen is gewoon veel over aura's lezen, zodat je ze straks misschien niet alleen kan zien, maar ook beter begrijpt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 07-04-2005, 15:09:12 
heel erg bedankt voor je reactie :)

Ik vroeg me af.. of t misschien aan te raden was om naar een medium te gaan.. misschien dat die meer kan vertellen over mezelf.. waarom ik bang ben/of sommige blokkades kan opheffen..

Ik Heb bijv ook reiki 1 gedaan.. maar om eerlijk te zijn.. kep er vrij weinig aan gehad.. komt misschien omdat ik mijn mind niet clear kan krijgen.. Tijdens die inwijdingen enzo.. voelde ik ook niet eg wat heel speciaals.. we gingen wel oefenen op mensen en ze zeiden dat mijn handen het warmst werden van allemaal. Maarjah als ik mezelf reiki wil geven denk ik alleen van.. shit dit kan het toch niet zijn? Kvind ze niet warm ofzow.. Misschien ben ik ook te ongeduldig..

Heeft iemand ook nog tips betreft het mediteren?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 23-04-2005, 21:14:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-04-2005, 16:38:41
Berichten: 25
Locatie: Helmond
Je moet het niet gaan forceren, te snel en te graag willen.
Doe het stapje voor stapje.
Vroeger kon ik dat ook, en heb net als jij vroeger alles afgesloten.
Nu begint het allemaal weer te kriebelen en ben zachtjes aan op ontdekkingsreis gegaan.
Wat je moet proberen is op het moment dat je jezelf even helemaal goed voelt snel even naar iets of iemand in de omgeving kijken en kijk dan of je iets merkt, voor mij is dit gaan lukken, van niks ben ik nu de eerste laag weer gaan zien, maar dan alleen op het moment dat ik tot rust ben.
Ben dus ook nog zo`n best bezig ermee, mischien moet je het boek "Licht op de aura" eens doorlezen, het kan je een zet in de goede richting geven.

Mischien ook eens leuk om te proberen om eerst de aura te gaan voelen, dan weet je namelijk zodra je iets ziet of denkt te zien inderdaad de aura is. (bedoel daar de afstand mee)

Zelf heb ik net Reiki 2 achter de rug, dit heb ik alleen gedaan om te ontdekken of ik al iets had of niet, ben er nu achter dat ik het al had. (heeft wat geld gekost maar ben er nu wel zeker van)
Wie weet heb jij ook wel meer dan je denkt.

Succes,
Erik

_________________
Volg je pad en dwaal niet af.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 05-03-2008, 18:03:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-02-2008, 17:43:16
Berichten: 3
Ik ben sinds heel kort bezig met het leren zien van aura's en ik zag een dun wit laagje rond mijn hand. Verder zie ik dit allemaal als ik mijn hand voor een witte achtergrond houd en ik zie ook alleen maar een dun wit laagje en geen kleuren.

Nu is mijn vraag of dat al de aura is of dat het het nabeeld is. Als ik mijn hoofd draai gaat dat dunne witte laagje rond mijn hand niet mee en ook als ik mijn ogen sluit zie ik alleen maar zwart geen wit dus.

Groetjes Mike


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's leren zien
BerichtGeplaatst: 06-03-2008, 18:26:59 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-02-2008, 22:02:08
Berichten: 213
Locatie: N-Brabant
Mighty Mike schreef:
Ik ben sinds heel kort bezig met het leren zien van aura's en ik zag een dun wit laagje rond mijn hand. Verder zie ik dit allemaal als ik mijn hand voor een witte achtergrond houd en ik zie ook alleen maar een dun wit laagje en geen kleuren.

Nu is mijn vraag of dat al de aura is of dat het het nabeeld is. Als ik mijn hoofd draai gaat dat dunne witte laagje rond mijn hand niet mee en ook als ik mijn ogen sluit zie ik alleen maar zwart geen wit dus.


Dit is geen nabeeld, want dan zou het achterblijven bij het wegdraaien van je hoofd
Het aura bestaat alleen uit meerdere lagen.. en wat jij ziet is de binnenste laag
Die binnenste laag is bij idereen wit (1 a 2 cm)
Door oefening kan je de andere lagen ook leren zien, deze bevatten wel kleur
Suc6

_________________
An eye for eye only ends up making the whole world blind

If you cannot find peace within yourself, you will never find it anywhere else


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl