Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:25:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 17-07-2005, 21:02:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-01-2005, 14:25:38
Berichten: 258
Locatie: Rockanje
carina schreef:
ach al die plakkertjes ;)

Ben lekker wie je bent, hou van kristallen en steentjes of niet, maar geniet van wie je bent ;)

Liefs Carina ;)


Sluit ik me bij aan... =)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 18:56:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-10-2005, 14:13:49
Berichten: 58
Locatie: Roeselare, Belgie
ik krijg helemaal warm en koud van binnen als ik kristallen zie of aan raak. ik ben er helemaal weg van. kvoel me dan enorm verbonden.
dat is al van kinds af en kheb zelf een verzameling als ik op reis ga kwil ik er altijd eentje kopen.
grz

_________________
"Less is only more where more is no good" FLW


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 02-10-2005, 20:52:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-10-2005, 14:13:49
Berichten: 58
Locatie: Roeselare, Belgie
kweet eigenlijk niet oef het iets te maken heeft met kristalkinderen
maar je kan ook een vervroegt kristalkind zijn er bestaan ook indigo kinderen, enz...

_________________
"Less is only more where more is no good" FLW


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 03-10-2005, 00:26:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-01-2005, 14:25:38
Berichten: 258
Locatie: Rockanje
Hangt bij mij echt per kristal af, en ben liever mezelf, dan mezelf met steentje opt moment eigenlijk.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 15:45:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-10-2005, 11:43:55
Berichten: 13
Isis schreef:
Kristalkinderen hebben een lichte pastelkleurige aura met veel wit erin. Ze hebben hun naam eigenlijk niet te danken aan de aurakleur zoals bij indigo's wel het geval is, maar juist door hun interesse voor kristallen.

Kristalenergie is een zuivere energie die direkt van boven komt. Kristalkinderen staan hierdoor nauwer in contact met de bron en zijn oerenergie dan andere mensen.

Het is niet zo dat kristalkinderen alleen maar na 1995 zijn geboren. Kristalkinderen zijn er altijd al geweest. De kristalkinderen voor 1995 zijn de verkenners, hun taak was om te kijken of de aarde klaar was voor een nieuwe groepering voor deze naar de aarde kwam. Het jaartal 1995 duidt eigenlijk alleen aan dat er toen in 1 keer veel kristalkinderen naar de aarde kwamen, net zoals de jaren die daarop volgden. Het is dus niet zo dat ze voor 1995 niet voor kwamen.

Ook al is het zo dat je dus niet na 1995 geboren moet zijn om een kristalkind te zijn (je kan al veel eerder naar de aarde gekomen zijn) is er nog een andere reden waarom er bij jou meer kristalenergie voelbaar zou kunnen zijn. Op het moment zijn veel indigo's aan kristalliseren. Hun taak die ze als indigo moesten volbrengen zit erop, waardoor ze in staat zijn deze energie tot zich te nemen. Hun aura verandert hierbij mee. Met dat 2012 steeds dichter nadert zal dit veel vaker voor gaan komen, steeds meer mensen niet alleen indigo's maar ook nieuwe tijdskinderen en verder iedereen die ervoor open staat zal steeds meer kristalenergie ontvangen.



sorry ik ben hier niet zo bekend mee mag ik vragen wat indigo zijn en wat kristal kinderen doen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 16:37:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-10-2005, 11:43:55
Berichten: 13
Ann schreef:

sorry ik ben hier niet zo bekend mee mag ik vragen wat indigo zijn en wat kristal kinderen doen


ow ik heb t al in een topic gevonden :oops:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 16:45:46 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Bastiaan schreef:
google ideetje ;)

:kiss: selina



Goh Selina... sinds wanneer heet jij Bastiaan??? :wink:

En Ann, je kunt ook kijken bij het topic "Wie zijn deze nieuwe kinderen en wat is hun doel?" bij het forum "Hoger Bewustzijn" (http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=946&start=0)
Hierin kun je meer lezen over kristalkinderen, nieuwetijdskinderen, indigokinderen, enz., maar het kan zijn dat je dat topic zelf ook al gevonde hebt.
Veel plezier met lezen.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 20:08:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-03-2005, 12:30:43
Berichten: 443
Locatie: omgeving deventer
Pluisje schreef:
Bastiaan schreef:
google ideetje ;)

:kiss: selina



Goh Selina... sinds wanneer heet jij Bastiaan??? :wink:

En Ann, je kunt ook kijken bij het topic "Wie zijn deze nieuwe kinderen en wat is hun doel?" bij het forum "Hoger Bewustzijn" (http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=946&start=0)
Hierin kun je meer lezen over kristalkinderen, nieuwetijdskinderen, indigokinderen, enz., maar het kan zijn dat je dat topic zelf ook al gevonde hebt.
Veel plezier met lezen.


ja hahahah had het even niet door maar het is mij selina (jumpy):P:P

_________________
zeg wat je weet, maar weet wat je zegt!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 12:22:01 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
stiekem onder n ander account;)

xx Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 07-08-2008, 13:44:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
hey ik ben nieuw op dit forum en ik ben ook een kristalkind. Maar ik heb misschien wel een ander antwoord op de begin vraag waarom iemand van 26 ook een kristalkind kan zijn. Je kunt namelijk ook veranderen van indigo naar kristalkind. Ikzelf ben geboren als half-indigo half-kristalkind maar ik ben een paar maanden geleden door een soort van transformatie heen gegaan en ben nu een kristal kind. Ik ben nu 17 en geboren in 1990 dus voor de eerste stroom kristalkinderen naar de aarde kwam.
Verder schijnt de naam kristalkind van jezus christus afgelijdt te zijn. (Althans dat beweren sommige mensen omdat de woorden veel op elkaar lijken en omdat christus ook een kristalkind zou zijn geweest)
hier is nog meer informatie over kristalkinderen:
Crystals are the rarest of all. They are known as "aura chameleons". Their aura tends to change colors depending on the auras of the people around them. They then take on the traits of people with that certain color. Crystals can get along well with almost anyone because people of all different color auras feel as if they can relate to you when you're around them. The inconsistency of a Crystal's personality tends to confuse people. Crystal's are especially sensitive, and can get worn out easilly when around an extremely large number of people.

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 13-08-2008, 21:02:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Ik zou zeggen probeer jezelf niet zo in een hokje te duwen en probeer geen label aan jezelf te hangen. Je bent zoals je bent. Anders dan anderen misschien, maar niet alle 'kristalkinderen' zijn hetzelfde. Het is maar een woordje.

_________________
..:: Voormalig stefke ::..
Wake up, see the illusions and feel the beauty of the real world


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kristalenergieën
BerichtGeplaatst: 03-12-2008, 19:23:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2008, 13:24:27
Berichten: 72
ik ben het met Stev eens, zoals misschien uit mijn vorige bericht bleek hechte ik me vroeger nogal aan de namen, maar misschien een tip: het scheelt een hoop als je dat niet doet.
groetjes Sanne
ps excuses dat ik een engelse tekst heb geplaatst ik wist toen nog niet dat dat niet mocht. Als ik het weg moet halen wil iemand het dan even zeggen.

_________________
the true mind can weather all lies and illusions without being lost
the true hearth can touch the poison of hatred without being harmed
from beginningless time darkness thrives in the void, but always yields to purifying light


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl