Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:55:02

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 09-08-2005, 17:10:22 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2004, 11:36:30
Berichten: 186
Locatie: Heeze.
Ik ben nu al 2 jaar bezig met het proberen te lezen van aura's. Ik geloof er sterk in dat ze bestaan, het is meer een feit, net als dat je ademt, heb je ook een aura. Dus dat is geen probleem.

In het begin heb ik veel van internet afgehaald, allemaal bagger dus. Wat me toen al frustreerde is dat veel mensen al snel aura's konden zien, maar mij lukte het niet. Ik zie alleen het nabeeld.

Nu, twee jaar later, heb ik er meewr aan gedaan om ze te zien. Ik heb goede boeken gelezen, en het ook op een andere manier geprobeerd, en wel door vanuit het 3e oog aura's te zien. En dus niet alleen puur met het kijken.

Maar ook dat lukt niet. Masar ik heb het idee dat mijn manier van kijken niet meer goed is. Als ik naar iets kijk zie ik gelijk het nabeeld, op welke manier ik het ook probeer. Alsof mijn ogen 'niet meer goed' zijn.

Heeft iemand misschien een 'verklaring'?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 09-08-2005, 21:05:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Wellicht is deze gave bij jou nog niet ver genoeg ontwikkeld, in dat geval zou ik me storten op het verder ontwikkelen van andere gaves die je wel zover hebt ontwikkeld dat je je er bewust van bent.

Ik zie bijvoorbeeld ook niet goed aura's, maar als het om chakra's gaat is het voor mij geen probleem. Ik zie ze niet letterlijk, maar ik weet.

Dus er is geen wereld verloren als je het nooit zou lukken, misschien kun je je energie nuttig in je andere gaves stoppen, dan heb je sowieso resultaat :D

Succes!


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 08:20:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Mijn ervaring is, wanneer je teveen wilt, het juist niet lukt.
Ik had hetzelfde als jij.
Veel boeken lezen, proberen te zien, enz.
Daar ben ik mee gestopt.
En nu, zo'n 2 jaar later kan ik ze ineens wel zien.
Eerst alleen wit, inmiddels ook kleuren.
Terwijl het van mij eigenlijk niet meer zo hoeft :D

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 10:38:13 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2004, 11:36:30
Berichten: 186
Locatie: Heeze.
Wil je ze nu niet meer zien? Of heb je er gewoon niet meer zo'n drang naar?

tja, ik kan wel proberen om ze niet te willen zien,maar dan wil ik het 'stiekem' nog dus heeft het nog geen nut.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 11:04:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2005, 13:59:16
Berichten: 296
Locatie: Hengelo (o)
Soms lukken sommige dingen gewoon niet.
Ik zou ook wel heel graag Aura's willen zien, maar ook net als jij na de nodige moeite lukte het mij ook niet. Jij hebt waarschijnlijk iets anders wat je heel goed kunt. Je hebt alle mogelijke moeite al gedaan, misschien moet je je er gewoon bij neerleggen dat dit je niet lukt.
Ik ken het verhaal :wink:

Liefs Frizzle :kiss:

_________________
De wereld draait..............................
Ik StUiTeR :-D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 11:09:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik heb er geen drang meer naar.
En juist nu gaat het ontwikkelen.

Ik denk dat je je inderdaad moet concentreren op de dingen die wél lukken en je wel liggen.
En als je bestemd bent om aura's te zien, gebeurt dat vanzelf wel.

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 22:49:48 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Ik heb er iets over gelezen in een boek van Neale Donald Walsh. Daar stond er: hoe emer je verlangt, hoe meer dat je het wegduwt van je. Er was ook nog iets van dat verlangen de ervaring uitstellen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 15-08-2005, 17:39:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-08-2005, 12:45:46
Berichten: 1
Locatie: Zeist
Hallo,

Aura's zien lukt me soms iets, maar dan slechts vaag, geen duidelijke kleuren. Ik wil ze graag beter leren zien, maar dat lukt me nog niet. Ik heb wel geleerd dat het te graag willen juist ervoor zorgt dat het moeilijker is.
Ik kan wel de tip geven dat aura's zien beter gaat als je ontspannen bent.

Misschien een leuke tip, uit een interessant boek over aura's en chakra's, van Barbara Ann Brennan, ga tijdens mooi weer met heldere blauw lucht eens iets te proberen. Zorg dat je ontspannen bent en kijk eens naar de lucht, vlak boven boomtoppen in de verte. Blijf gewoon rustig en ontspannen kijken en denk niet aan aura's of zoiets, gewoon naar de lucht kijken, niets meer. Laat vooral alle daglijkse zorgen en stress achter.
Als je geluk hebt zul je iets zien. Ik verklap nog niet wat, dan focus je je daar misschien teveel op. Ik heb dit altijd makkelijker gevonden dan aura's zien bij mensen.
Ik ben benieuwd of je dit gaat proberen (of misschien algedaan hebt) en of je iets zult zien.
Ik ben echt geen expert in aura's. Ook nog maar een beginneling en kan hier verder nog niets mee, als ik al ooit zover komt, maar dat is gewoon afwachten.
Alles gaat bij kleine stapjes. Al zou je liever meteen een grote sprong maken.

groetjes
Little Star Orion

_________________
waarom blijven slapen
als je wakker kunt worden


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 17-08-2005, 09:14:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 12:56:26
Berichten: 1122
Locatie: Amsterdam
om te beantwoorden op je hoofdvraag
wat als het nooit lukt?

Mijn antwoord luidt: dan lukt het nooit..

Spiritueel zijn is niet een boek lezen en dan ben je het.
Er gaat een weg aan vooraf die je moet belopen.

(hetvolgende is mijn ervaring, ik zie het graag als mensen die een andere ervaring hebben me daarop wijzen, dan leer ik ook )
Om dingen op dit gebied te ervaren moet je een bepaalde groei in jezelf hebben ondervonden. Je moet er voor openstaan maar er niet naar verlangen. (zoals ik al honderd keer verteld heb) het komt als het komt..
En koester het als het komt, maar veracht het niet als het niet komt..

Sommigen kunnen snel talen aanleren, sommigen zijn spiritueel sneller. Het hangt af van de staat van je eigen bewustzijn.
Ga ook niet af op wat anderen ervaren, ga af op wat jezelf ervaart.
Je kan je op dit gebied niet meten met anderen.. Doe dit dus ook niet..

Daarnaast wil ik je waarschuwen dat auralezen niet alleen leuk en aardig is.. Je kan ook dingen zien die niet leuk zijn.. Wees daarvan bewust.

ten slot wil ik zeggen dat je tevreden moet zijn met elk klein stapje dat je vooruit zet..
Het nabeeld zien is toch ook al een hele goede stap die richting in?

Begrijp me goed. ik zie ook niet altijd aura's.. soms de kleuren, soms alleen nabeelden.. Alleen wanneer ik het wil. Ik ben dus niet de expert op dit gebied.. maar ik weet wel dat er een weg naar aura's zien toegaat.. en dat je niet halverwegen kan beginnen met een boek over de weg die je had moeten lopen, maar niet gelopen hebt..

stapje voor stapje tjik! dan kom je er :)

_________________
u.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 12:16:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2005, 22:16:16
Berichten: 313
Locatie: Zevenhoven
ik heb ook dingen van internet afgehaald en ik kan sinds kort alleen een flinterdun wit/blauwig laagje zien, maar dan alleen als ik mijzelf goed concentreer en de achtergrond wit is. Het is ook een kwestie van oefen en proberen, maar sommige mensen lukt het nooit. Misschien is het niet aan jou besteed en heb je andere mooiere gaves. Als ik even zo brutaal mag wezen.

_________________
Believe me !!
If my name is too long use: saiyan or onbe.
http://hsper.web-log.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 31-08-2005, 14:49:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-11-2004, 21:28:15
Berichten: 58
he kan niet ligt nog altijd op het kerkhof iedereen kan het leren net zoals de kineses onder de knie krijgen het zit gewoon in je bloed maar leren kan altijd geef me moed dus gewoon niet op want je kan het heus wel leer ontspannen focus je er niet te veel op probeer het af en toe dan zul je zien dat het je ooit heus wel lukt ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 31-08-2005, 16:28:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Ik kan eigenlijk maar 1 raad geven, deze geld trouwens voor alle gaves die je kan hebben. Leef gewoon leven. Probeer niks te forceren, ben er niet teveel mee bezig. Als je ergens teveel mee bent komt het juist niet. Als je het in je hebt om ooit aura's te zien, dan zul je ze ooit gaan zien. Misschien is het gewoon je tijd nog niet, of deze komt weet je niet. Zo niet dan is het ook niet erg. Laat het gewoon begaan.

1 ding wat je eventueel wel zou kunnen doen is mediteren. Je komt dan dichter bij je innerlijke ik en het hogere, hierdoor worden gaves wat makkelijker ontwikkelbaar. Maar ook hier moet je niet gelijk resultaat verwachten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 31-08-2005, 19:29:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-04-2005, 15:58:36
Berichten: 122
Hoi Juniper,

zoals Kleintje al zecht is het zien van aura's en andere dingen ( geesten, chakra's ed.) echt niet altijd leuk en aardig.

Ik ben er mee geboren en er zijn momenten geweest waarop ik graag "gewoon" wou zijn.
toen ik een jaar of 12 was had ik totaal geen controle over wat ik allemaal zag en dit is een voorbeeldje van wat er dan kan gebeuren.

Ik liep de aula van de school binnen en daar zaten een aantal klasgenoten van me. toen ik naar een jongen keek zag ik dat hij niet lekker in zn vel zat en aan zn aura zag ik dat zijn ouders gingen scheiden. Hij schaamde zich hier heel erg voor en had het niemand verteld.
een dag later kreeg ik ruzie met hem en confronteerde ik hem er mee. hij is daarna 2 weken niet op school geweest omdat hij zich zo schaamde.

dit is maar een voorbeeldje van wat er allemaal gebeurd is. daarna heb ik een aantal oefeningen geleerd (van iemand waar ik vanaf toen elke week heen ging en niet uit een boekje) en sindsdien kan heb ik er zo controle over dat ik als ik aan het healen ben ik mijn zien kan gebruiken maar anders staat het uit. ik heb er een knop op leren zetten

Als je het echt graag wil leren zoek dan iemand die je hier in kan onderwijzen, maar als zien niet jou ding is kun je je bijvoorbeeld beter richten op voelen, horen of weten. via deze manieren kun je ook mensen helpen, want daar zijn deze gaves voor.

ik hoop dat je er iets aan hebt

grtz Mathijs

_________________
de doel van de reis is niet belangrijk, het de reis die telt
http://www.groenedraak.nl , 9 september op het goede spoor st. anna parochie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 02-09-2005, 11:40:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-06-2005, 10:09:18
Berichten: 1037
Locatie: Roeselare
Bij mij gaat het erg vaag. Als ik iets zie durf ik niet te zeggen dat het mijn of een aura is, het kan ook een nabeeld of schaduw zijn.
Bovendien heb ik soms last van een rood oog (vooral als ik laat opblijf), wat een eventuele hinderpaal kan zijn omdat ik denk dat klachten kunnen oorzaak zijn van niet goed functionerende chakra's. Misschien heeft het ook te maken met mn keelchakra die gesloten is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat als het nooit lukt?
BerichtGeplaatst: 02-09-2005, 12:12:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Is iets niet lukken ook maar puur wat je er zelf van verwacht? Je bouwt een verwachting zelf op, en als het dan niet is zoals je had gedacht, dan is het mislukt? Terwijl het er wel is, maar je hebt er een bepaalde waarde aan gegeven.

Dus ik zeg, het lukt altijd, als je maar je gedachte er van af kunt halen.

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl