Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:37:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 23:09:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Hoi Sam,

Zie je ze dan helemaal, met kleuren of wat??? (ik is erg nieuwsgierig)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 05-11-2004, 22:35:14 
moet je die oefening in het 's avonds doen of 's ochtends


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 21:17:48 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-11-2004, 20:10:15
Berichten: 5
Locatie: Oisterwijk
Ik heb hier weinig ervaring mee, maar ik wil er graag meer over weten? Afgelopen zomer heb ik een randje licht om iemand heen gezien: het was donker en er kwam net een auto aan, maar die persoon liep aan de rechterkant van de weg links van een ander persoon die niet eenzelfde rand wit licht om zich heen kreeg langs zijn hele lichaam.

Ik liep op dat moment naast een persoon die mij vroeg "jij ziet het ook he?" Dat kwam op mij even heel vreemd over. Hij beweerde dat ik een aura heb gezien....

Zou dat het kunnen zijn geweest? Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie antwoord?

_________________
Make LOVE not WAR!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:20:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
waarschijnlijk wel ja :wink:

Liefs Carina :wink:

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 11:57:17 
ik zie niet zo vaak kleuren als ik me ogen dicht doe, maar ik zie wel vaak beelden.
Als ik ga slapen en ik zie een "eng" of raar beeld ga ik ook zeker niet slapen, want dan weet ik dat ik naar ga dromen.
Het lijkt me wel handig om d.m.v die kleuren die je ziet als je je ogen dicht doet, jezelf beter te leren kennen.
Als je namelijk je ogen dicht doet, heb je geen invloed van buitenaf en blijft alleen jezelf nog over.
die zin klopt niet helemaal..maar k kan et niet anders uitleggen.
Dat van die gedachtes uit je hoofd vloeien heb ik ook heel sterk, maar ze lopen dan uit me navel.. :? vaak ben ik ook heel ziek als ik me ergens druk ommaak. mn lichaam reageert heel sterk om mijn gevoelens.

Weet iemand hoe dat komt eigenlijk?

Kusjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 13:40:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Lise,

je lichaam is de "boodschapper" tussen je onderbewuste en je bewuste. Als je dus van bepaalde zorgen ziek wordt, moet je naar je lichaam luisteren. Deze zegt dan dat datgene waar je je zorgen over maakt niet positief is voor jouw welzijn.
Probeer zulke zorgen op te lossen of porbeer ze te vermijden, waarschijnlijk zul je dan ook minder snel ziek worden :)
Succes ;)


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Aura's
BerichtGeplaatst: 08-04-2005, 18:43:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-04-2005, 16:02:31
Berichten: 156
Locatie: Den haag
Luna schreef:
Dat kan wel een begin zijn Carina, ik ken namelijk een vrouw die het op latere leeftijd pas ontwikkeld heeft. Zij zag eerst ook alleen een blauwe of witte gloed om iemand heen. Zij is toen gaan trainen en heeft het verder ontwikkeld. Ik zie de kleuren al vanaf dat ik kan denken. Dacht altijd dat iedereen het had totdat ik een keer een persoon tegen kwam met kleuren die ik nog nooit gezien had, zo eng. Ik zei tegen mijn moeder: Moet je kijken mam wat die vrouw voor kleuren heeft. Mijn moeder vroeg toen of ik de kleuren van haar kleding bedoelde. Ik zei: Nee de kleuren om haar heen. Mijn moeder dacht toen even dat ik niet helemaal lekker was!

Kiss Luna


het lijkt me een mooi iets als je dat van kleins af aan al kunt!
ik zie af en toe een beetje doorzichtig/witte gloed.. heel dun .
maar ik blijf oefenen. :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl