Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:18:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura's...onzin?
BerichtGeplaatst: 23-01-2006, 20:42:59 
Groentje
Groentje

*aangezien mensen zig hier door beledigt kunnen voelen zou het niet lezen als je makkelijk beledigbaar bent* *Deze note heb ik er bij gedaan aangezien dit forum nogal bizarre ideen heeft over hoe je met mensen om moet omgaan*

Ikzelf zie ze niet. Maar het valt me altijd op dat mensen die aura's zien en "lezen" vaak elkaar tegen spreken.

Voorbeeld: Ik heb veel creative vrienden en 3 er van kunnen aura's zien. Nou ben ik van nature sceptisch en ga ze dan natuurlijk testen, voor de lol en om te kijken of het nu waar is. Nu zei de ene eerst dat ik wit was ofzo. ik dacht raar, wit is "hoger ontwikkeld" terwijl ik best flauw bezig ben. Ook ben ik verre van super ontwikkeld. Later die dag ging ik naar de volgende en ik was geel/bruin, wat betekend dat je zonnig en opwekkend ben, energiek enzo. Maar ik ben van nature rustig en trughoudend. dus dat klopt ook al niet. De 3de had het wel goed. Zij zei dat ik oranje was. wat opzich wel redelijk klopt.
Geen van alle had door dat ik ze probeerde te testen. Maar zouden ze dat niet aan mijn aura kunnen zien?

Ook zeggen mensen, ook op dit forum, dat mensen die aura's kunnen lezen, mensen kunnen lezen. alsof je iemands ziel leest. Maar het vreemde vind ik is dat de mensen die IK ken die aura's zien de meest naive mensne zijn die ik ken. Ik heb een beter inschattings vermogen als die mensen bijelkaar.

Ook is 1 van die meiden dislectisch, wat weer in strijd is met de volgende qoute van deze site.
Citeer:
communicatie tussen linker- en rechter hersenhelft verbeteren.

De rede dat mensen dislectie hebben is omdat hun hersenhelfden niet goed met elkaar kunnen communiseren.
Zowiezo zijn de overgrote meerderheid aan aura lezers creative mensen. wat betekend dat ze ook veel 1 helfd gebruiken.

2 van de 3 meisjes die ik ken zijn ook in hun jongere jaren getraumatiseerd. Hierdoor hebben zij concentratie problemen en een aantal andere afwijkingen, zoals bepaalde rare angsten.
Dit geeft mij het idee dat aura's nogal worden opgeroepen in de manier dat aura lezers hun idee over mensen in kleur om iemand heen bedenken.
Dus dat het allemaal tussen iemand oren zit.

Ik wil hier niemand mee beledigen, maar wel mensen confronteren met andere gedachten.

Berichtenonderwerp: Re: Aura's...onzin?
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 01:14:40 
Nimf
Nimf

Je beledigt hier helemaal niemand hoor (iemand laat zich beledigen ;) ) Je zet heel goed neer hoe jij het begrip aura lezen probeert te onderzoeken, en ga er ook mee door, zou ik zeggen.. lees wat er is op het gebied van aura's (is een misschien een groter begrip dan je tot nu toe hebt vernomen )

Daarnaast geldt ook heel simpel, je draagt alle kleuren met je mee, en het is aan diegene die zegt ze te zien welke kleur hij of zij te zien krijgt.. dit staat los van je eigen test. En ja, er zijn mensen die idd je intentie hadden kunnen doorzien, de een zal het je zeggen, de ander zal het niet als belangrijk beschouwen. En soms zijn er ook mensen die beweren iets te zien terwijl ze hun eigen ideeën op jou aan het projecteren zijn, terwijl ze dat zelf niet doorhebben. Dat kan gebeuren op het moment dat iemand met een persoonlijke intentie naar je kijkt.

zo kan je nog flink doorpraten hierover, dus ik zou zeggen... succes met je onderzoek!

groeten,

Thierry

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 13:55:27 
Nimf
Nimf

ik vind het wel een interesant onderzoek ga er voor al mee door
maar volgens mij(en pin mij er niet opvast)
verandert je zura ook contienu dus dat je het enne moment meer wit hebt
en het volgende meer oranje is misschien niet zo vreemd

maar ik zou er graag meer over lezen

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 14:36:22 
Elf
Elf

Wat Oxalis zegt klopt wel..
Aura's kunnen veranderen..

En dat 1 persoon tegen je zegt dat je een wit aura hebt, wat staat
voor hoger ontwikkeld, dat kan alsnog kloppen..
Alleen maar omdat jij er sceptisch tegenover staat en je je nog
niet hoger ontwikkeld voelt, wil dat niet zeggen dat het niet in je zit..

Maar goed, de tijd zal dat leren..

xxx
Rose

which is ever in the present

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 15:41:43 
Kabouter
Kabouter

Maar je hebt toch ook verschillende lagen? en ieder ziet toch een andere laag? je bent toch ook niet als emotie de hele dag hoog ontwikkeld?? klint ook een beetje raar: Goh hoe is het? hoe voel je je? "ja lekker voel me enorm hoog ontwikkeld vandaag" (sorry even een flauw grapje)

Je hebt toch ook gewoon een veschil tussen je zijn en je dagelijkse stemming?

Ik ben wel eens bij een man geweest die sinds een ongeluk alleen nog maar aura's ziet was heel vrapant wat die me allemaal kon vertellen aan de hand van een aura

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 15:43:28 
Nimf
Nimf

Aura's zijn zeker geen onzin een aura kan verschillen per minuut. je zou dit alleen kunnen testen als ze alle 3 tegelijk keken en op een papier schreven welke kleuren en dan vergelijken.

BerichtGeplaatst: 25-01-2006, 10:28:07 
Groentje
Groentje

Er bestaan natuurlijk ook mensen die zelf zeggen aura's te zien, maar die hun eigen fantasie voor de aura van een ander aanzien. Aangezien er maar weinig mensen zijn die echt een aura kunnen zien valt het moeilijk te controleren of iemand wel of niet werkelijk aura's kan zien. Bovendien als iemand alleen maar vage en weinig concrete dingen kan beweren aan de hand van de aura's die hij of zij 'leest', dan zou ik erg op mijn hoede zijn.
Wat niet wil zeggen dat aura's niet bestaan. Ik ken iemand die ook aura's kan zien en tevens een praktijk als magnetiseur heeft, die door middel hiervan dingen bij mij heeft kunnen vaststellen, zonder dat ik hem ook maar iets over mijzelf had verteld, die hij niet had kunnen weten. En dan niet allerhande vage dingen die voor iedereen wel gelden, maar specifieke informatie die alleen op mij van toepassing is. Daarom geloof ik in dit geval wel dat diegene ook werkelijk aura's ziet.

BerichtGeplaatst: 25-01-2006, 12:01:21 
Elf
Elf

Even twee verklaringen voor het feit dat verschillende mensen verschillende kleuren zien.

-De aura is je hele leven in ontwikkeling. Je hebt een aantal basiskleuren die altijd in je aura aanwezig zijn, soms zijn ze heel nadrukkelijk aanwezig soms wat meer op de achtergrond. Verder draag je kleuren bij je die op dat moment belangrijk zijn en op andere momenten in je leven weer vervangen zijn door andere kleuren.
-Wat een medium mij wel eens vertelt heeft is dat niemand precies dezelfde kleuren ziet. Dit heeft met de betekenis te maken. Rood heeft bijv voor mij een hele positieve betekenis en voor iemand anders weer een hele negatieve. Het gaat in dit geval niet zo zeer om de kleur maar veel meer om wat de kleur betekend.

Verder beledig je hier echt niemand mee. Je zorgt gewoon voor een intressante discussie :D

BerichtGeplaatst: 25-01-2006, 13:37:50 
Groentje
Groentje

hmm dit is een lastig onderwerp...

De reactie van ISIS komt wel zeker het dichts in de buurt vanmijn mening,
Aura's verdanderen continu ook omdat je je continu anders voelt, dat kent iedereen wel, de ene dag wordt je wakker en heb je zoiets van...ik slaap deze dag wel voorbij...en de andere dag wordt je wakker en heb je zoietsvan...ik heb er weer zin in vandaag.
De kleueren in je auralagen passen zich hierop aan naar mijn mening.
Ook klopt het dat je basiskleuren hebt, iedereen wordt geboren met een aura, je hebt dan een basiskleur.
Om de de auralaag die het dichtste bij je lichaam zit, je "basiskleur"dus, heb je nog (weet het niet helemaal zeker) maar 4 lagen zitten, en elke laag toont weer iets anders aan,.
Dit verklaart ook jouw sceptische blik nihilistic, omdat die mensen idd allemaal een andere laag kunnen zien...

En nog iets, het is helemaal niet erg dat mensen sceptisch zijn, zo gaan mensen vaak ook verder nadenken over iets als dit, en dat brengt weer een leuke discussie!!

Ik blijf deze discussie volgen, ik moet zelf ook nog even een aantal dingen nazoeken over auras, dus dan kom ik er vanzelf op terug....

Groetjes Pat

BerichtGeplaatst: 12-02-2006, 19:47:41 
Groentje
Groentje

heey
is t ook niet zo dat de aura links van iemand weer iets anders zegt over de persoon vergeleken met bv de rechterkant of onderkant. dus links is anders gekleurd dan rechts enz :?:
wat ik wil zeggen, er zijn toch niet alleen lagen, maar ook de zijde van de aura die je bekijkt is bepalend en al die kleuren zijn waarschijnlijk verschillend.. je kunt n aura´s lezen dus niet gemakkelijk testen, of je moet t echt aflezen met zo´n apparaat dat al die energieen vastlegt op de computer en je daarvan een aurafoto krijgt.
Er zijn maar heel weinig mensen die heel nauwkeurig een aura kunnen lezen denk ik.
xx

BerichtGeplaatst: 12-02-2006, 20:37:24 
Admin
Admin

Eerlijk gezegd blijft vooral deze opmerking bij mij hangen "Deze note heb ik er bij gedaan aangezien dit forum nogal bizarre ideen heeft over hoe je met mensen om moet omgaan", ik vroeg me af wat hier nu precies mee bedoelt werd! :roll: Sorry!

Vind voor de rest de discussie wel erg interessant en zeker niet beledigend. (y)
Ik weet er zelf weinig van af, maar vind het juist daarom wel leerzaam. :lol:

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 12:13:10 
Dwerg
Dwerg

Wat bestreft dyslexie: veel 'nieuwetijdskinderen' hebben dit. Komt
omdat ze meer de rechter hersenhelft gebruiken en daardoor meer in beelden denken.
Tenminste, schijnt zo te zijn :wink:

Je schreef ook over concentratie problemen en angsten. Ik heb
van beide last. Maar hoezo zou dat een oorzaak zijn dat aura's
worden opgeroepen in de manier dat aura lezers kleuren om iemand
anders heen bedenken?

Ik zie al mijn hele leven 'meer'. En betwijfel of het tussen de oren zit.
Als ik aura's/ energievelden zie, ben ik er op dat moment helemaal
niet mee bezig. Sowieso houd ik me nooit erg bezig met aura's.
Ik zie ze gewoon opeens, spontaan. Dus hoe wil je dat dan
verklaren?

Verder denk ik dat het wel best voorkomt dat mensen, als
naar aurakleuren gevraagd wordt, zich te veel dwingen een
kleur te zien waardoor ze misschien iets anders zien. Waardoor
ze een verkeerde kleur noemen.

Vind het goed hoor dat je een beetje onderzoek doet :). Interessant
ook. Maar voor mij staat het eigenlijk wel vast dat aura's bestaan.

Liefs

BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 16:02:37 
Dwerg
Dwerg

Hoi hoi, Ik ben dus dyslectisch. En denk inderdaad in beelden (heel lastig als je iets aan het vertellen bent en je komt niet op het woord, hoe leg je het dan uit?). Maar ik kan niet aura's zien. Ik voel en ruik heel veel. Ik ruik dat iets (mens, dier, plant etc) stervende is of ziek zijn. Ik kan warmte of trillingen voelen terwijl ik 10 cm afstand er van heb.
Ik kan het niet interpreteren. Ik zeg alleen de dingen spontaan. En dat is mn voor mijn collega's of familie wel eens "eng'.
Ik weet dat aura's wisselend kunnen zijn. Op zo'n paranormale beurs kan je wel eens een foto maken, maar dit is een tijdelijke aura. (de bovenste laag). De allerlaagste laag (je zielenlaag) dat is je echte aura en ik ken maar 1 vrouw die dat kan zien, corredtie, zij ziet hem niet maar voelt het. Zij kan ook aurareading en energie geven. Dat is echt heel fijn....
Liefs Juul
ps het is niet verkeerd om sepsis te zijn en helemaal niet verkeerd om een disicussie op te wekken, dat is alleen maar stimulerend!

BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 16:51:59 
Reus
Reus

Rosekwarts, heb je controle over je gave van aura's zien?

BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 18:29:48 
Dwerg
Dwerg

Neeh helemaal niet! Ik weet dat dat eigenlijk wel zou moeten..
Ik kan wel als ik me openstel zorgen dat ik energievelden zie en
dan soms kleuren erbij. Woensdag zag ik voor het eerst
lagen. Maar bijna altijd is het gewoon dat ik opeens vanalles zie.
Kan me er niet voor afsluiten.

Liefs

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00