*aangezien mensen zig hier door beledigt kunnen voelen zou het niet lezen als je makkelijk beledigbaar bent* *Deze note heb ik er bij gedaan aangezien dit forum nogal bizarre ideen heeft over hoe je met mensen om moet omgaan*
Ikzelf zie ze niet. Maar het valt me altijd op dat mensen die aura's zien en "lezen" vaak elkaar tegen spreken.
Voorbeeld: Ik heb veel creative vrienden en 3 er van kunnen aura's zien. Nou ben ik van nature sceptisch en ga ze dan natuurlijk testen, voor de lol en om te kijken of het nu waar is. Nu zei de ene eerst dat ik wit was ofzo. ik dacht raar, wit is "hoger ontwikkeld" terwijl ik best flauw bezig ben. Ook ben ik verre van super ontwikkeld. Later die dag ging ik naar de volgende en ik was geel/bruin, wat betekend dat je zonnig en opwekkend ben, energiek enzo. Maar ik ben van nature rustig en trughoudend. dus dat klopt ook al niet. De 3de had het wel goed. Zij zei dat ik oranje was. wat opzich wel redelijk klopt.
Geen van alle had door dat ik ze probeerde te testen. Maar zouden ze dat niet aan mijn aura kunnen zien?
Ook zeggen mensen, ook op dit forum, dat mensen die aura's kunnen lezen, mensen kunnen lezen. alsof je iemands ziel leest. Maar het vreemde vind ik is dat de mensen die IK ken die aura's zien de meest naive mensne zijn die ik ken. Ik heb een beter inschattings vermogen als die mensen bijelkaar.
Ook is 1 van die meiden dislectisch, wat weer in strijd is met de volgende qoute van deze site.
Citeer:
communicatie tussen linker- en rechter hersenhelft verbeteren.
De rede dat mensen dislectie hebben is omdat hun hersenhelfden niet goed met elkaar kunnen communiseren.
Zowiezo zijn de overgrote meerderheid aan aura lezers creative mensen. wat betekend dat ze ook veel 1 helfd gebruiken.
2 van de 3 meisjes die ik ken zijn ook in hun jongere jaren getraumatiseerd. Hierdoor hebben zij concentratie problemen en een aantal andere afwijkingen, zoals bepaalde rare angsten.
Dit geeft mij het idee dat aura's nogal worden opgeroepen in de manier dat aura lezers hun idee over mensen in kleur om iemand heen bedenken.
Dus dat het allemaal tussen iemand oren zit.
Ik wil hier niemand mee beledigen, maar wel mensen confronteren met andere gedachten.