Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:13:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat betekent dit precies??
BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 11:55:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
De laaste tijd zag ik dus de kleur groen op de witte muur dicht bij mij en een witte/zilvere kleur rondom mijn handen nu heb ik op gezocht wat dit betekent maar toch snap ik de uitleg niet echt heel goed.

Groen: Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Wit: Met betekenis ten behoeve van de 7de Chakra van de Kruin in de 7de Fase:
Extase. Hoger denken. Goddelijke kracht. Hoger Zelf. Wijsheid.
Wit algemeen: Reinheid, maagdelijkheid, waarheid, steunt het Licht, ontspanning

Zilver: Algemeen: Levendigheid, veelzijdigheid.

Wie kan mij een goeie uitleg hierover geven ?? Ontwikkel ik mij nu of heeft dat er niks mee te maken.
Ik hoop op een goed antwoord.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat betekent dit precies??
BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 12:03:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Die witte/zilverkleurige rand om je handen is de eerste laag van je aura. Deze is meestal wit, maar kan een klein beetje afwijken afhankelijk van de achtergrond waarop je hem zag. De kleur van de eerste laag heeft verder geen betekenis.

De groene kleur daarentegen die je zag wel. Groen kan verschillende betekenissen hebben. Bij mij is de betekenis meestal harmonie, iemand is in harmonie met zichzelf of natuur, iemand voelt zich nauw betrokken bij de natuur.

Zo zijn er nog veel meer betekenissen te vinden. Even googlen op betekenis kleur. Verder pik je de betekenis(sen) uit die voor jou gevoel het best kloppen, waar je je het meest mee verbonden voelt. Meestal zijn er maar 1 of 2 betekenissen die echt van toepassing zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat betekent dit precies??
BerichtGeplaatst: 17-02-2006, 18:48:01 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
Bedankt voor je uit leg :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl