Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:39:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Betekenis?
BerichtGeplaatst: 24-04-2006, 12:24:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-03-2006, 21:47:17
Berichten: 17
hallo allemaal, aangezien ik uitgeroepen ben tot FREAK van Forum dank u dank u, heb ik vraagje..

er is een ruimte.. zwart, ik ben in het midden, en om mij heen zijn er kinderen, die in elkaar gekrompen liggen en pijn hebben omdat ze sexueel misbruikt worden, ik voel hun pijn op een afstand maar ik voel wel de intense pijn, en ik zie dat er een witte en rode aura is heel helder van kleur komt bij hun vandaan en is bij mij.. ik heb zelf ook het idee dat ik hun pijn neem of hun pijn verlicht of klein beetje neem..

heb gezocht wat rode en witte aura s betekende:
ROOD - wilskracht, passie, vitaliteit, lichamelijke activiteit, verlangen, boosheid of nervositeit.
WIT - hoger ontwikkeld of spiritueel wezen, heeft de eigenschappen van alle kleuren, sterke motivatie, vermogen om te concentreren.

maar dit heb ik zelf 1 keer meegemaakt zo duidelijk, heb wel soms het idee dat ik voel of voel dat ik hun pijn beetje voor beetje neem.

heb soms ook het idee dat ik pijn voel die mensen hebben op een afstand een ander nivo of iets dergelijks niet rechtstreeks wat ik soms wel heb maar van veel mensen op afstand de onderdrukte pijn.. kan moeilijk uitleggen. ik weet wel dat ik soms zo dicht bij iemand sta dat ik hun pijn voel echt hoe hun het voelen zo voel ik het ook maar ik weet niet of ik het verlicht van hun of overneem..

ik weet heel zeker van mijzelf hoe of wat weet ik niet heb nooit gedaan omdat ik het niet durf en het intiem gaat, dat als ik iemand omhels en hem haar open laat stellen dat ik hun pijn afneem. maar weet het niet goed, mijn probleem ligt bij mensen die niet luisteren en die mensen hebben een scherpe tong en kwetsten mij zodat ik me terug trek.. ik zelf zou het liefst ook overal antwoord op hebben maar dat is niet mogelijk.

Daarom plaats ik deze vraag op Forum hoop dat jullie de naam eer aan doen.

Mazzels Toothclaw


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl