Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:34:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ik word over 55 minuten gelezen!
BerichtGeplaatst: 12-09-2006, 12:08:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2005, 13:58:30
Berichten: 67
Locatie: Maastricht
dag allemaal,
ik ga over een half uurtje zelfs naar een gratis aurareading. Ik heb een paar maanden geleden een reading laten doen en het heeft me echt een aantal zaken verduidelijkt. Nu zag ik in de esotherische boekhandel (in Maastricht) een oproepje van iemand die net de opleiding tot reader heeft afgerond en nu op zoek is naar vrijwillige "proefpersonen" in ruil voor goede en eerlijke feedback. En de opleiding heeft hij gedaan bij de vrouw die mijn eerste reading heeft gedaan, dus ik ben erg benieuwd. Overigens is het me niet te doen om het feit dat het gratis is. Een goede reading kost volgens mij best veel energie (en tijd), dus daar mag ook een waardering tegenover staan. Maar ik kan deze man goede feedback geven en hij kan mij iets vertellen over de opleiding die hij gevolgd heeft omdat ik daar zelf ook wel interesse in heb. Dus ik wilde deze kans toch niet aan me voorbij laten gaan.

_________________
Ik wens je een fijne dag en veel LIEFDE!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-09-2006, 19:41:15 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 10-09-2006, 14:27:56
Berichten: 631
Heel veel succes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-09-2006, 21:38:48 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2005, 17:58:39
Berichten: 413
Locatie: Oldenzaal
Hoe heb je het ervaren?

_________________
heel veel liefs en kracht, Juul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: hoe doet-ie dat?
BerichtGeplaatst: 13-09-2006, 11:20:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2005, 13:58:30
Berichten: 67
Locatie: Maastricht
o, ik zie nu dat ik er een nieuw topic van had gemaakt, terwijl ik voortborduurde op iemand die het had over aurareadings.
Maar goed. De reading was echt geweldig! De reader was zelf best zenuwachtig omdat ik de eerste onbekende was voor wie hij ging lezen. Maar hij heeft 20 minuten aan een stuk door gepraat . En het was echt of hij mij al jaren kent, zo sloeg hij de spijker op zijn kop. Een groot voordeel was dat hij " dezelfde taal spreekt" als ik. Achteraf bleek dat we best veel overeenkomsten hadden, waardoor hij dingen zo verwoordde dat ik het helemaal goed kon plaatsen. Dit was bij een reading die ik van iemand anders heb gehad iets minder. De inhoud kwam wel overeen, maar het klonk op de een of andere manier minder persoonlijk toen.
Deze reader was helemaal enthousiast dat er zoveel informatie was gekomen en zei dat deze reading als een soort spiegel werkte voor hemzelf omdat hij zoveel herkende. We laten nu allebei even bezinken wat er besproken is en dan hebben we opnieuw contact.
Ik blijf het heel bijzonder vinden hoe iemand met zijn ogen dicht zoveel informatie ineens weet. (dat heb ik trouwens ook met de fotolezers van deze site. Hoe doen jullie dat toch?! :roll: Ik was blij te horen dat hij zei dat er bij mij een grote potentie zit op veel gebieden (ookspiritueel), maar dat ik mezelf nog in de weg zit door teveel controle uit te willen oefenen.. Dus er is werk aan de winkel, maar het schept wel hoop!

_________________
Ik wens je een fijne dag en veel LIEFDE!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-09-2006, 11:23:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Leuk zeg zo'n positieve ervaring!

Mijn persoonlijke ervaring is dat haast alle readings die ik doe ook een spiegel voor mezelf zijn. Lessen waar ik zelf doorheen ga, net doorheen ben gegaan of een eye-opener dat ik er zelf ook weleens mee aan de slag mag. En dat hoort ook, hoe kun je iemand anders advies geven als je eigenlijk iet weet hoe iets voelt of beleefd wordt.

Is het cirkeltje van reincarnatie ook gelijk weer rond wat mij betreft, we zijn op aarde om ons te her-inneren.

Liefs
Kim

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-09-2006, 21:37:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2005, 17:58:39
Berichten: 413
Locatie: Oldenzaal
Heb je ook nog een aura-healing daarbij gehad?

ps Sorry dat ik zo Aagje ben, hoor.... :wink:

_________________
heel veel liefs en kracht, Juul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-09-2006, 08:45:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Haha, nee, dat bedoelde ik niet, maar ik snap dat je mijn zin zo las.
Ik geef zo af en toe een healing aan mensen. Niet teveel hoor, daar vind ik mezelf nog lang niet goed genoeg voor. Bovendien is iedere healing die ik doe een leerproces en een spiegel voor mezelf, dus die geven me genoeg stof tot nadenken.
EN aagje zijn is gezond hoor wijffie. Een brutaal mens heeft de halve wereld!

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."



-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-09-2006, 09:19:55 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 10-09-2006, 14:27:56
Berichten: 631
en de niet brutale de andere ;)

Leuk om te lezen dat het zo bevallen is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-09-2006, 20:21:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2005, 17:58:39
Berichten: 413
Locatie: Oldenzaal
Ik heb nl wel eens (een paar keer zelfs) een aurareading/healing gehad...
En het leek mij wel eens leuk om andere ervaringen te lezen. Ik vond mijn ervaringen echt heel speciaal en iets om nooit meer te vergeten.
Maar Kimminita, heb je ook wel eens een heftige reading of healing gehad? Ja, ik vind dit soort dingen heel interessant. Juist omdat het mij heel goed had geholpen.

_________________
heel veel liefs en kracht, Juul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 19:06:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 25-08-2007, 18:32:13
Berichten: 4
Foto lezer?

wat is dat,
als ik vragen mag dan :oops:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 22:27:28 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
ines schreef:
Foto lezer?

wat is dat,
als ik vragen mag dan :oops:


Foto lezen is dat wat mensen doen in het subforum "Wie ben ik?", het gaat om een reading geven aan de hand van een foto die iemand geeft. Meer hierover kun je ook lezen in de "Subforum Regels & Informatie" (http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=4589) van dat subforum.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 15:55:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-01-2008, 15:43:07
Berichten: 1
heey
waar heb je die gratis reading gehad
kun je mij die site of telefoon nummer geven
pleas
ik wil aura's leren zien


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl