Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:32:03

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: blokkade
BerichtGeplaatst: 08-11-2006, 23:04:31 
Groentje
Groentje

Hoi,

Ik ben sinds een kleine 3 maanden behoorlijk overspannen. Hiervoor ben ik terecht gekomen bij een therapeut, die ook aan aurahealing doet.
Nu heb ik één sessie gehad en zij vertelde dat ze ziet dat mijn aura zeg maar stopt bij mijn schouders. Ook vertelde ze dat mijn aura niet gelijkmatig verdeeld is over mijn hoofd.
Ik heb een soort bult vertelde.
Ze zei dat dit komt omdat mijn rationeel denken en emotioneel denken volledig uit balans is. Mijn energie kan niet doorstromen en dit slaat oa op mijn keel zegt ze.
Ook heb ik hierdoor het gevoel een soort te zweven, en dus een afwezig gevoel.
Nu vraag ik me af wat vinden jullie hier nu van??? Kan dat??? Dat je aura dus geblokkeerd word???
Ik geloof wel dat het kan, alleen hoe los je op :?
groetjes

Berichtenonderwerp: Re: blokkade
BerichtGeplaatst: 09-11-2006, 01:44:45 
Dwerg
Dwerg

hey,

ja in je aura's kunnen zich blokkades vormen. je sluit je post met de vraag hoe je het oplost. als ze je dat niet verteld heeft of ook maar enigzins wat heeft laten blijken van hoe ze je kan helpen of gaat helpen en wat je er zelf aan kan doen, ookal was het je eerste sessie, dan zou ik een ander zoeken.

cheers Guido

BerichtGeplaatst: 09-11-2006, 16:34:56 
Groentje
Groentje

Ze heeft wel uitgelegd hoe het werkt hoor. Maar juist omdat ik zo overspannen ben en dus ook behoorlijk kwetsbaar, wil ik een soort extra bevestiging dat het wel goed is wat ik nu doe. Mede de arbo-dienst schiet al helemaal in de stress bij het noemen van een natuurgeneeskundige therapie. Ze denken direct dat je bij een soort beunhaas zit en zijn bang dat het alleen maar meer schade aan brengt. Dit alles maakt mij natuurlijk weer zeer onzeker, terwijl ik me wel goed voel bij deze therapeut.
Ik denk dat zij me beter kan helpen dat een reguliere psychotherapeut. Omdat die (denk ik) niet snappen hoe het nu precies werkt bij bij. Ik denk dat ik namelijk een beetje te veel snap, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik werk(te) namelijk in de psychiatrie met jongeren met zware gedragstoornissen. Hierbij zaten ook jongens met echt veel foute energie. Ik ben daar te gevoelig voor. Ik kan niet zo goed om gaan met die foute energie en ben daar nu dus letterlijk aan kapot gegaan.
De volgende keer gaat ze dus een aurahealing doen. Ze heeft me uitgelegd hoe het werkt. De oorzaak van de blokkade daar moet ik zelf mee aan de slag. Door oa te accepteren wie ik ben, en vooral te ervaren dat perfectie niet bestaat. Door mijn perfectionisme en faalangst heb ik mijn lat veel en veels te hoog gelegd.
Toch denk ik dat deze burnout niet voor niks er is. Denk dat ik mij spiritueel nu erg goed kan gaan ontwikkelen. Uiteindelijk word ik er alleen maar sterker door.
Helaas heb ik alleen niet zo veel geduld en heb ik het allemaal rationeel al weer bedacht. Alleen werkt die gevoelskant dus nog niet zo mee. En dan zijn we weer bij de kern van het probleem..... :cry:
Tja valt allemaal niet mee, zulke psychische processen.
Maar bedankt voor je berichtje Guido. Lief dat je probeert mee te denken.
groetjes Ilanit

BerichtGeplaatst: 15-11-2006, 11:36:41 
Elf
Elf

Je hebt je dus te veel afgesloten voor die 'negatieve energie' als ik het goed begrijp. Je zou meer op jezelf moeten vertrouwen en die negativiteit accepteren voor wat het is.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00