Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:45:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 12:42:46 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 18:32:48
Berichten: 173
Locatie: Friesland
Al een tijdje zie ik op sommige momenten aura´s, maar sinds een kleine maand zie ik overal vreemde gekleurde plekken op de muren of plafons die door elkaar bewegen, bij mij in de buurt en boven mij op het plafon zie ik fel blauw, met wit, groen.. en rood.. maar zijn dit nou aura´s of is dit wat anders.. ?


Gr spiritdenker


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 13:07:25 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
das een goeie vraag! Ik zie ook vaak bolletjes, n allerlei kleuren. Soms als ik loop begint de stoep ineens te trillen in mijn gezichtsveld, als ik er niet recht naar kijk maar het dan vanuit de onderkant kan zien. Net of er iets met trillingsniveau is dan. En het gebeurt alleen als ik op straat loop, verder nooit. Ik zie soms ineens groen, soms ineens rood. Ik krijg daar altijd zo'n stoplicht idee van, groen is oke en rood is stop, pas op. Maar ja of dat klopt...?? En andere kleuren ook wel, maar die twee het meest. Laatste tijd wel ook blauw enzo.

Wat jij zegt plafonds die door elkaar bewegen? Is dat net zo'n beetje als wat ik heb als ik op straat loop?

Maar ik ben dus ook eigenlijk wel benieuwd naar wat dit kan zijn en ook wel een beetje wat moet je ermee? Ergens denk ik op mijn gevoel afgaan, maar ja ik vind t toch maar lastig soms!

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 13:33:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 18:32:48
Berichten: 173
Locatie: Friesland
Ja inderdaad, het is allemaal aardig vreemd.. en ik laat het meestal gaan, maar toch ik ben heel nieuwschierig en zoek vaak overal een antwoord op haha. Lol zo kun je het ook bekijken ja dat stoplicht idee..

ja, vaak als ik boven me kijk zie ik plekken op de plafon die zijn soms ook doorzichtig met lichtbruin of andere kleuren.. maar vooral als ik me ff lekker uitrek zie ik 1 groot fel blauwe streep als ware boven me.. het is heel mooi dat wel, maar toch wel vreemd vind ik.. ja inderdaad, net zoiets als wat jij op straat heb heb ik met plafons haha


Inderdaad, ik hoop ook dat iemand hier een antwoord op weet.. :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 13:52:48 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
misschien is het in jouw geal wel mensen die laten weten dat ze bij je zijn? rstgevende kleuren laten me altijd wel een positief gevoel hebben..

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 14:06:48 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-10-2006, 18:32:48
Berichten: 173
Locatie: Friesland
Ik weet niet, ik voel en neem ze ook waar.. dus ik denk niet dat dat het zou zijn..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: aura/energie?
BerichtGeplaatst: 30-11-2006, 14:23:43 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
ik heb ook wel eens t idee dat mijn gedachten er erg door beinvloed worden, dat het door entiteiten komt dat ik soms ineens best in de war kan zijn. Is dt eig mogelijk? Ik durf er ook niet echt meer iets mee te doen zelf, en ik zou niet echt weten wat ook.. Mss een btje offtopic btw, sry. Maar ben dus benieuwd wat jullie daarvan denken, mss een ideetje hebben.\

Lies Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl