Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:54:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-12-2006, 16:42:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey hallo,

Sinds enige tijd zie ik aura's en de laatste tijd steeds vaker en ook verschillende kleuren. Ik zou graag in contact willen komen met iemand die hier (veel) ervaring mee heeft.
Heb jij (veel) ervaring met aura's zien en aura's duiden/interpreteren? Lijkt me boeiend om met jou in contact te komen; ik zit namelijk met een aantal vragen.
Laat even een berichtje achter in mijn pb.

hartchakrale groetjes, Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2007, 11:30:41 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
...of zet het in deze topic want anderen zijn er ook erg geinteresseerd ;)

Het is voor mij zo'n 7 jaar geleden dat ik voor het eerst mijn eigen aura zag...ik lag relaxed in bad en zag ineens een hele mooie donkerpaarsige 'gloed'...
Een paar jaar later kan ik het makkelijker zien van mezelf(had er eerst nix mee gedaan) en als ik sta te douchen of lekker zit in bad, dan gaat het heel makkelijk. Ook als ik een poosje rustig kan kijken naar anderen kan ik het een beetje zien...maar het is niet zo dat het allemaal heel duidelijk is...en dat hoeft ook niet perce van mij..en ik moet me er nog wel een beetje op concentreren. Meestal zie ik dan eerst een soort blauw/wit-achtige rand om mensen heen..en soms ook een kleur...dat is volgens mij het 'beginstadium van het aura's zien'...

Ik denk dat die aura ook voelbaar is...en dat het 'meewerkt' aan de eerste indruk die je van mensen kan krijgen.

maja..dat is dan mijn 'ervaring' :)
vonnut leuk om een reactie te geven want t blijft interessant :)

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-05-2007, 14:55:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 13:38:57
Berichten: 473
1,5 jaar geleden begon ik opeens met kerst aura's te zien! Ik schrok hier echt van en ik werd helemaal bang. Ik zie energieen en en aura's ik kan ze ook om mensen heen zien. Ik vind het nu echt meer als prachtig dat ik dit mag ervaren en mag delen met andere mensen.

_________________
Voorheen LaDy16 ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2007, 15:21:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-05-2007, 21:30:26
Berichten: 13
Locatie: Drunen
ik ben nieuw op het forum
maar ik kan ook aura's zien, ben er zo rond m'n 7e agter gekomen ofzo. al lang geleden en nu ben ikhet eigenlijk verder aatn ontwikkelen. ik vind het heel mooi en kan er ook andere mensen mee helpen

_________________
wat de mens werkelijk zoekt is niet perfectie in de toekomst, maar voldoening in elk heden


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2007, 17:36:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
@ meissie wat is een kerst aura?

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-06-2007, 14:56:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-06-2007, 14:47:58
Berichten: 3
Locatie: LimBurG .
Hej ,

Ik zie denk ik ook aura`s maar ik kan ze alleen zien als ik me heel lang consentreer op iets. Heb het vaak op leraren geprobeert òmdat wij witte schoolborden hebben. Ik kan ze wel zien maar ik zie dezelfde kleur om hun hele lichaam .. kan ik ze nou zien of ben ik aan het fantaseren. Ook zie ik vaak dezelfde kleuren ( meestal groen of wit ) omdat ik me maar heel ff kan consentreren omdat ze naar je kijken oof weglopen. Ik heb het pas een paar maanden geleden ontdekt toen ik op dit forum kwam. Ik ben me er toen in gaan verdiepen en het lukt me meestal. Maar is het nou goed wat ik zien want andere mensen die dit ook kunnnen zien die zien volgens mij niks bij hun onderlichaam. Of ze zien een hele andere kleur.. Ook heb ik nog een vraag . Ja Sorry .. maar als ik lang naar een persoon kijk ( naar zijn hele lichaam) en dan naar een witte muur kijk zien ik die persoon ( zijn schaduw ) maar dan in 1 kleur .. Of kan iedereen dat? Graag antwoorden op deze vragen ;) ..

GroetJs ,, My

_________________
Aura`s Lezen? Wiie kan Dat ..? ICK!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-06-2007, 18:45:24 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Elmo schreef:
@ meissie wat is een kerst aura?


Volgens mij bedoelde ze gewoon dat ze tijdens de kerstperiode aura's zag. :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-01-2009, 14:43:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2009, 14:35:42
Berichten: 2
Heeeeey<3

Ik ben begonnen met aura's zien 2 dagen geleden en ik kan al 3 lagen zien maar wel erg dunnen dus ik zit nog in de begin fase....
Maar ik doe het ook onder de les als ik me bijvoorbeeld verveel lees ik die van mijn leraar maar elke kleur heeft wel iets positiefs dus het maakt niet zo veel uit....
maar ik wou vragen of mensen die ook aura's kunnen zien mij kunnen mailen ofzo want ik wil graag meer weten:)


Byeee<3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2009, 22:06:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2009, 21:39:02
Berichten: 2031
Locatie: Westerbork (Drenthe)
Ik zie al mijn hele leven aura's, tenzij ik me ervoor afsluit. Maar dat is bijna nooit.

_________________
In this world of illusions nothing stays the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-03-2009, 06:34:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-12-2007, 22:27:21
Berichten: 185
Locatie: Hasselt - België
Sinds een jaartje of 4 kan ik aura' s waarnemen.
Eerst rondom bomen en planten, wat later rondom mensen.
M' n echtgenoot en onze oudste dochter zien ze ook.
Wij hechten totaal geen belang aan het waarnemen van aura' s.
Het stelt niets voor.

:wave: Karin

_________________
Falun Dafa
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl