Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:35:50

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 15:36:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik zag soms wel heel licht aura's. Gewoon wit/licht geel.
Vanochtend zag ik ineens blauw om een collega.
Blauw heeft met communiceren te maken. Klopt ook wel, want zij praat niet makkelijk over dingen.
Echt vaag dit, maar wel leuk dat er een ontwikkeling is.
Moest het gewoon ff kwijt :D

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 15:37:16 
Gelukkig maar, gefeliciteerd. ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 16:59:56 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
tis heel normaal hoor dat het begint met die kleuren. Lichte kleuren zijn het makkelijkst om te zien.
Blijven oefenen amanda, dan komt het goed. Misschien gaat het ook wel vanzelf. Maar leuk joh, nog iets erbij. :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 05-06-2005, 21:34:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
het schijnt dat aura's gezien worden door je 3e oog, die zit tussen je wenkbrauwen en dan iets naar boven.

Het kan zijn dat je oog al geopend is, maar dat je mentaal nog moet ontwikkellen om het te onderscheiden, in principe zou je zelf's geesten moeten kunnen zien als je helemaal helder met je 3e oog kunt zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 05-06-2005, 22:13:46 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
djpdjpnl schreef:
Even over het beginnen met wit/licht geel:

Ik weet niet of het echt een aura ofzo is maar bij mezelf zie ik wel vaak gewoon een wit randje... en het is nooit van kleur verranderd.
Gewoon doorzichtig wit en dat was het.
Maargoed... kan ook zijn dat ik scheel ben wehehe.

Iemand uitleg...?


De aura bestaat uit zeven lagen. Het witte randje wat jij hier boven beschrijft is de eerste laag. Deze is samen met de tweede laag het makkelijkst te zien. De kleur van de eerste laag kan afwijken afhankelijk van de achtergrond kleur, bij een rode muur is deze bijv. meer rozig. Een aura kun je het beste zien tegen een egale witte achtergrond.

De kleuren zitten in de tweede laag. Alle andere lagen zijn net als de eerste kleurloos


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 06-06-2005, 13:36:10 
Hey hey,

Citeer:
Ik weet niet of het echt een aura ofzo is maar bij mezelf zie ik wel vaak gewoon een wit randje... en het is nooit van kleur verranderd
.

Dat witte randje zag ik als kind ook en nu zie ik het terug ik zie het het beste rond mijn tanden :D
Dan sta ik in de spiegel naar mijn tanden te kijken vind het wel leuk en als ik het aan iemand anders vraag of ze het ook zien rond mijn tanden,dan kijken ze me heel stom aan :shock:

Ha ha ha

Groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 18-07-2005, 10:02:18 
Hey hey,

Laatst zag rood rond mijn man hij stond naast de schoenkast en blijkbaar zag hij aan me dat ik rond hem keek en hij keek stom naar de schoenkast maar hij zei niks en ik heb ook niks gezegd want ze vinden me nu al gek.
Ik zeg zelden nog iets ze verklaren me gek denk ik :?
Ik heb dat wel nog maar één keer gezien.
En een week geleden zag ik een wit schim in mij kamer gaan ik dacht van verbeeld ik me dat nu en na een tijdje vroeg ik aan mijn broer ben jij naar de kamer geweest maar hij was het niet toen heb ik ook maar niets gezegd want niet iedereen vind het aangenaam als je daarover begint.
Ik ben al zo ver dat ik nu wel besef dat je er beter niet met iedereen over praat daarom ben ik heel blij dat ik er hier wel mee terecht kan.

Liefs en groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 18-07-2005, 10:05:50 
Citeer:
Kan je dit 3e oog openen of gaat dit vanzelf?


Ik heb een tijdje een vreemd gevoel gehad op mijn voorhoofd dan kreeg ik beelden te zien van mensen.
Maar nu merk ik er al een tijdje niets meer van dus denk ik persoonlijk dat het derde oog zich vanzelf opent en sluit nu heb ik het gevoel dat het terug gesloten is waarom weet ik niet :?

Liefs en groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 19-07-2005, 08:46:49 
Hallo,

Ik zag gewoon mensen voor me het is precies dat je gewoon iemand aankijkt ze zeiden niks ze hadden wel elk een andere uitdrukking op hun gezicht.
Gewoon alsof je in het gewone leven iets ziet.

Liefs en groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 19-07-2005, 08:51:59 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
vanessa schreef,

Maar nu merk ik er al een tijdje niets meer van dus denk ik persoonlijk dat het derde oog zich vanzelf opent en sluit nu heb ik het gevoel dat het terug gesloten is waarom weet ik niet.

zou dit niet een soort beschermings meganisme zijn??

groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 19-07-2005, 09:01:37 
Hey Brenda,

Citeer:
zou dit niet een soort beschermings meganisme zijn??


Ik denk dat dat gebeurd is met me alles lijkt nu zo ver weg van me ik merk gewoon nog als ik s'avonds op bed lig dan zie ik allerlei flitsen voor me witte flitsen die van alle kanten komen.
Ik denk dat ik zoals hier ergens op het forum reeds al geschreven is dat ik wat aan het zweven was ik zocht achter alles iets en ik wist niet goed meer waar ik me bevinde.
Niet gezond dus :shock:
Ik deed wel nog alles wat ik moest doen en ik deed van alles met de kinderen maar mijn gedachten waren telkens ergens anders.
En nu mag ik doen wat ik wil er komt niets meer bij me binnen ik vind het wel spijtig ik vond het best wel leuk om nu en dan eens iets op te pikken maar misschien ben ik er niet klaar voor.
En komt het nog wel.........eens.

Liefs en groetjes vanessa :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 06-11-2006, 07:41:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2006, 22:27:44
Berichten: 7
Locatie: voorthuizen
hallo
ik zie al aura's sinds ik kind ben en als je de betekenissen kent is het niet eng hoor !! zelf vind ik het eng als de zwarte kleur tevoorschijn komt,want meestal is dat tegenspoed (in mijn geval)...
zie ook vaak mijn overleden zusje en en de moeder van me stiefkinderen .daar is niets mis mee maakt me ook niet bang.ze geven me een waarschuwing of raad.in de positieve zin dus je hoeft je niet aftesluiten voor deze dingen :D :!: :!: :!: dat maak juist angstig... :?

veel liefs ursula

_________________
god heeft de wereld geschapen en wij moeten er het beste van maken .
ieder op zijn of haar eigen manier ,dus waardeer dat zoals jij ook wilt gewaardeerd worden.!!!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ineens kleuren zien in aura
BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 11:40:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey allemaal,

Boeiend te lezen jullie reacties.
Ik herken me ook wel; ik ervaar de laatste tijd ook vaker aura's of meer kleuren. Ik zat laatst in bad met mijn voeten over het randje en toen ik naar mijn voeten keek, zag ik een gele kleur. Vorige maand zag ik de kleuren geel en oranje rond het hoofd van mijn Reikimaster en dat zei ik ook tegen haar. Toen vroeg ze mij wat die kleuren mij intuitief vertelden. En het bizondere was toen ik hierover wat vertelde en over haar, bleek dit nog te kloppen ook. Ook bij mijn clienten zie ik regelmatig kleuren en bij bepaalde clienten zie ik opvallend vaak de kleur groen van het hartchakra. Ik vind het reuze boeiend allemaal. Weet een van jullie hoe je behalve je intuitie te gebuiken kan leren de kleuren te interpreteren?

hartchakrale groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl