Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:26:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aura`s
BerichtGeplaatst: 06-06-2007, 16:11:50 
Groentje
Groentje

Wiie Kan Op Mijn DinGen AntWoOrden/

Berichtenonderwerp: Re: Aura`s
BerichtGeplaatst: 06-06-2007, 16:20:55 
Groentje
Groentje

welke dingen? over aura's in ieder geval wel ja....

BerichtGeplaatst: 06-06-2007, 20:41:29 
Elf
Elf

xSiri schreef:
Hej ,

Ik zie denk ik ook aura`s maar ik kan ze alleen zien als ik me heel lang consentreer op iets. Heb het vaak op leraren geprobeert òmdat wij witte schoolborden hebben. Ik kan ze wel zien maar ik zie dezelfde kleur om hun hele lichaam .. kan ik ze nou zien of ben ik aan het fantaseren. Ook zie ik vaak dezelfde kleuren ( meestal groen of wit ) omdat ik me maar heel ff kan consentreren omdat ze naar je kijken oof weglopen. Ik heb het pas een paar maanden geleden ontdekt toen ik op dit forum kwam. Ik ben me er toen in gaan verdiepen en het lukt me meestal. Maar is het nou goed wat ik zien want andere mensen die dit ook kunnnen zien die zien volgens mij niks bij hun onderlichaam. Of ze zien een hele andere kleur.. Ook heb ik nog een vraag . Ja Sorry .. maar als ik lang naar een persoon kijk ( naar zijn hele lichaam) en dan naar een witte muur kijk zien ik die persoon ( zijn schaduw ) maar dan in 1 kleur .. Of kan iedereen dat? Graag antwoorden op deze vragen ..

GroetJs ,, My

Volgens mij zijn dat gewoon aura's die je ziet. Ik heb het zelf ook een beetje op die manier

BerichtGeplaatst: 15-06-2007, 08:46:46 
Groentje
Groentje

ja volgens mij ook gewoon aura's
ik heb ze eigenlijk altijd al gezien alleen niet bewust... toen inderdaat er mee bezig ging houden toen had ik pas echt in de gaten wat ik zag...
en ja dat je maar een kleur ziet heeft te maken met de lagen van de aura.. ik zie meestal wat emer verschillende kleuren.. maar ieder ziet dze anders...

BerichtGeplaatst: 15-06-2007, 20:33:21 
Kabouter
Kabouter

ik denk dat je wel aura's ziet, maar die schaduw in 1 kleur lijkt mij meer het nabeeld... beweegt het ook als je ergens anders heenkijkt?

BerichtGeplaatst: 15-06-2007, 22:40:43 
Groentje
Groentje

Het kan zijn dat je de eerste laag van de aura ziet. Dit is een witte of lichtgroene band om iemand totale lichaam, bij de een wat dunner dan bij de ander...soms ook erg breed. De overige lagen die daarbuiten zitten die omvatten meestal de kleuren. Die dunnere eerste laag is meestal wat mensen in het begin van hun ontwikkeling te zien krijgen.

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 08:25:37 
Groentje
Groentje

Ja .. ik Zie meestal de iets dunnere randen. Als Ik ze naar de muur verplaats . of ze bewegen.. eehm ff kijke ;) Ja naar rechts en beneden...

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 09:19:53 
Groentje
Groentje

Het kan soms ook zijn dat je randen om bomen of dingen ziet, want alles is energie en alles is licht. Alles heeft een trilling en alles straalt dat dus ook uit. Met andere woorden, alles heeft een aura. Alleen hebben sommige dingen een sterkere aura net zoals de mens waar emoties en dat soort dingen erg ver in de ontwikkeling zijn. Daar gaat veel energie van een verder gevorderde ziel in om als in een plant bijv. Daarom valt bij een mens veel meer aura waar te nemen dan bij een plant. Edelstenen hebben ook een krachtige energie en soms ook een krachtige aura. Maar dat witte dunne randje kun je bijna om alles zien. In principe heeft bijna alles wat een beetje energie bevat zo'n randje.
En inderdaad soms kan het ook zijn van schaduwval of lang in de zon kijken etc. Maar daar leer je vanzelf onderscheid tussen te maken.

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 09:44:57 
Reus
Reus

lahanna schreef:
Het kan soms ook zijn dat je randen om bomen of dingen ziet, want alles is energie en alles is licht. Alles heeft een trilling en alles straalt dat dus ook uit. Met andere woorden, alles heeft een aura. Alleen hebben sommige dingen een sterkere aura net zoals de mens waar emoties en dat soort dingen erg ver in de ontwikkeling zijn. Daar gaat veel energie van een verder gevorderde ziel in om als in een plant bijv. Daarom valt bij een mens veel meer aura waar te nemen dan bij een plant. Edelstenen hebben ook een krachtige energie en soms ook een krachtige aura. Maar dat witte dunne randje kun je bijna om alles zien. In principe heeft bijna alles wat een beetje energie bevat zo'n randje.
En inderdaad soms kan het ook zijn van schaduwval of lang in de zon kijken etc. Maar daar leer je vanzelf onderscheid tussen te maken.

Hmm.. als alles een aura heeft, lampen dus ook? Want gister bij het zwemmen kwam ik uit het zwembad en zag ineens allemaal kleuren rond de lampen en dat had ik nog nooit eerder gezien :S maar dat zou dus aura kunne zijn? Of was het gewoon dat witte licht wat in die kleuren werd gebroken?

Eeyore

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 12:39:28 
Groentje
Groentje

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik.
Lampen en andere mensgemaakte materialen, hebben geen bewustzijn. Hebben geen emoties en verder ontwikkelde energieën zoals de kleuren in een aura om mensen en naar mijn eigen zien ook bomen. Zij stralen als je erg gevoelig bent voor het zien van dat soort dingen een heel erg dun wit randje uit, dat is de energie die in het product zit zeg maar. Dat heeft verder niets met gekleurde of grotere aura's te maken. En bij een brandende lamp daar zou ik niet vanuit gaan dat ik zelf energie eromheen kon zien omdat het licht er natuurlijk al voor zorgt dat er vanalles in te zien valt als je er recht in kijkt.

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 18:40:05 
Reus
Reus

(A) oke ;) het was ook maar ff vraagje.. maar goed :) toch bedankt x

Eeyore

BerichtGeplaatst: 16-06-2007, 22:03:04 
Groentje
Groentje

:) mijn antwoord komt serieuzer over dan bedoeld!! Daar moet je soms bij mij maar doorheen kijken. Ben een beetje te serieus af en toe...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00