Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:03:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 13:04:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2007, 15:46:52
Berichten: 107
Locatie: Rotterdam
Hai allemaal,

Ik las in een ander stukje van iemand dat zij last had van een auralifter..
Wie kan mij daar wat meer over vertellen? Misschien dat ik er namelijk ook last van heb. Ik weet zowiezo wel al dat ik ergens een gat heb ofzo waar mn lieve energie van weg wordt gezogen lijkt wel :S

XxxxLoves[/quote][/b]

_________________
xX One Love Xx

Life is what U make it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 14-11-2007, 17:29:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heey jesipo

ik heb et ook een hele tijd gehad..
wat zou je willen weten erover..?
en kan je misschien wat duidelijk vertellen waarom je denkt dat je dat misschien heb?

Liefs tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 15-11-2007, 11:23:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2007, 15:46:52
Berichten: 107
Locatie: Rotterdam
Hai Tamara,

ja dit is idd een apart bericht op die van jou. Ik had die van jou namelijk een gelezen en vroeg mij dat dus af.. maar wou dat niet in jou berichtje zetten.. dat is aan jou gericht namelijk..

Ik heb al heeeeel erg lang het gevoel alsof mijn levensenergie uit me wordt getrokken/gezogen.. echt heel vaag gevoel is dat.. Apart.. Wat je ook vertelde van die grote stemmingswisselingen, daar heb ik ook zó erg last van! echt dat het om de minuut kan veranderen.. Ook beetje dat afgesloten gedoe enzo..
Maar ik maak me er meer "zorgen" om dat het net lijkt alsof ik totaal géén energie meer in me heb zitten en áls ik dat een klein beetje hebt, gaat het gelijk weer weg.
Ik ben nu alweer begonnen met elke dag ff goed aarden enzo.. maar het lijkt natuurlijk alsof het nie opschiet..

Wat denk jij dat dan zou kunnen zijn? Ja ik weet verder nu ook niet veel van auralifters af.. heb het weleens gehoord maar kzou t echt nie weten!

xxxxKnufs

_________________
xX One Love Xx



Life is what U make it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 12:04:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hai Hai..

Ja dat van die energie snap ik zeker ja.. ik lag ook dag in dag uit in me bed alleen nog.. maja ook omdat ik dat alleen nog maar wilde en ook omdat ik gewoon te moe was om ook maar IETS te doen.. zelf de gedachte 'tande poetse' maakt je al 'kapot'.. bij wijze van..



Aura lifters, je voelt hun kilte en woede.. je voelt je uitgeput en moe.. je heb een zwaar leeg gezogen gevoel en dat is ook zo want de auralifter laad zijn aura op met die van jou. Drank en drugs is ook heel gevaarlijk daarvoor.. want dan sta je heel open.

*Symptomen die kunnen voorkomen:
-gevoel van gespleten persoonlijkheid (stemmen horen die je opdragen negatieve dingen te doen, kan ook gedachten krijgen die niet van jou zijn)
agressie (tegenover je zelf en anderen)
erg negatief ingesteld
geen invloed meer over je eigen lichaam
gevoel van machteloosheid
geen eetlust
overmatig drank en of drugs gebruik
zwaar depressief, dat kan leiden tot zelfmoord als er niet op tijd ingegrepen wordt
gevoel dat je gewoon gek aan het worden ben

met heel sterke mediums en gidsen kan een auralifter weggehaald worden en zal men er alles aan doen om de auralifter te helpen zodat deze ook op zijn gepaste tijd de rust krijgt die hij verdiende.

deze tekst heb ik o.a van de site : http://www.anja-mystery.be/Ouija.html#Gevaren

ik had het op nog een site gevonden maar ik kan niet meer vinden waarvandaan



en aarde schiet niet op, niet als je een auralifter bij je heb..
ja ik verandere gewoon héél erg..

hier nog een stukje van een andere site :

De Auralifter is meestal een overleden persoon die meestal niet beseft dat hij/zij dood is en aanhecht bij iemand die nog in een aards lichaam leeft. Klachten welke (vaak in combinatie) bij dit fenomeen optreden zijn: chronische vermoeidheid, stemmen horen welke opdrachten en/of advies geven (auditieve hallucinaties), verspringende lichamelijke klachten, alsmede sterk wisselende stemmingen en gedrag.

Auralifters kan men gemakkelijk oplopen tijdens operaties onder volledige narcose en tijdens perioden met hoge koorts of bewusteloosheid. Sommige mensen zijn - vooral als ze geen geweldig zelfbeeld hebben - van nature gevoelig voor de aanhechting van lifters. Daarnaast kan de gevoeligheid zeer worden versterkt door het gebruik van (soft en hard) drugs; hierin schuilt het grootste gevaar van deze genotmiddelen. Tenslotte is het 'spel' glaasje draaien (ouija-bord) een ideale manier om lifters op te lopen.


ja het kan gewoon zoveel zijn.. als je erachter wil kome of je dat heb kan je beter naar een medium gaan die daar speciaal voor is .. en dan weten hun dat vanzelf..
maar het is beter dat je er nu maar wat aan doet als je het heb want als ik het nog langer dan een halfjaar bij me had gehad was k óf dood óf lag in egt alleen nog maar levenloos in me bed..

maar kijk het kan natuurlijk ook gewoon iets zijn met je bloed ofzo he?
en die stemmingswisselingen kan ook door gebeurtenissen komen.. maar goed vertel is wat meer wat je heb..? kyk is of je je kan herkennen met die dingen die ik had getypt in mn verhaal ofzo..
en iedereen voelt elke auralifter natuurlijk anders.. ligt eraan wat voor energie die auralifter ook by sich heeft natuurlijk..

Liefs Tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Laatst gewijzigd door Butterfly op 06-01-2008, 23:01:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 12:38:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
kyk je moet een auralifter zien als:

Afbeelding



even een voorbeeld.. zo is het mij verteld...
je ziet zeg maar die grijze energie is nu dan even de aura en energie van die overleden persoon..
die hecht zich als het ware aan jou aura aan, zodat jij je anders gaat voelen.
maar dat breukje.. of die opening in je aura..
dat is iets van jou zelf bijvoorbeeld jij ben heel onzeker van jezelf jij durf nie voor jezelf op te kome ( k noem maar wat )
dan kan je dat ook zien aan jou aura..
nou die auralifter is ook altijd heel onzeker geweest..
en hij voelt aan jou aura dat jij dat ook ben..
dan kan die bij jou aan hechten en dan voel jij het eigenlijk dubbel zo erg..want je voelt ook nog eens die energie van de auralifter..

snap je et beetje :P?

liefs tamara

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 13:16:57 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Als ik zo lees wat Tamaraa aan verschijnselen opschrijft (jammer dat je er niet bijschrijft waar je het vandaan hebt, zou wel zo netjes zijn want het is overduidelijk niet jouw tekst maar die van iemand anders. Dat zou ook enig beeld kunnen geven van de betrouwbaarheid van hetgeen je kopieert), dan denk ik:
Dat zouden honderden oorzaken kunnen zijn die heel wat simpeler en 'normaler' zijn dan meteen denken aan 'auralifters'.

Ook hier gaat de regel op: 'Sluit eerst alle simpele, voor de hand liggende, normale zaken uit voordat je gaat zoeken naar boven-/buitennatuurlijke of paranormale oorzaken'.

Zadel adviesvragers niet op met allerlei bovennatuurlijke problemen maar wees zo zorgvuldig eerst simpele zaken uit te sluiten!
Er zijn namelijk talloze lihamelijke oorzaken die deze gevoelens kunnen veroorzaken en daarnaast nog een een veelheid aan psychische proiblemen! Daar zo maar even overheen stappen en een adviesvrager opzadelen met bovennatuurlijke zaken is geen verstandige weg en zeker geen fatsoenlijk advies.

groet, Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 14:47:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hoi,

Uhm...volgens mij vroeg ze dit, of niet?

Hai allemaal,

Ik las in een ander stukje van iemand dat zij last had van een auralifter..
Wie kan mij daar wat meer over vertellen? Misschien dat ik er namelijk ook last van heb. Ik weet zowiezo wel al dat ik ergens een gat heb ofzo waar mn lieve energie van weg wordt gezogen lijkt wel


en dan antwoord ik daarop ;) en het kan héél goed mogelijk zijn.
en als ze zoiets niet heb.. dan hoort ze dat vanzelf wel.. en kan ze altijd nog verder zoeken wat het zou kunnen zijn.

maar goed kwam je alleen even een bericht sturen om mij af te kraken ofzo? ik probeer haar te helpen en als ze zelf meer wil weten over auralifters dan zoek ik dat op voor dr zodat ze het het makkelijkst begrijpt.. en zoals ik zelf ook al had geschreven zijn er VEEL symptomen en HOEF je ze niet allemaal te hebben en zou het bést iets anders kunnen zijn.

en voortaan als je kritiek heb mag je dat ook wel in een pb'tje doen hoor..:) of vind je het leuk om even overal je 'mening' te geven zonder dat de hulpvrager er iets aan heb?

Ciao

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 15:47:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2007, 15:46:52
Berichten: 107
Locatie: Rotterdam
Hai,

Ik snap allebei jullie reacties.. En het zijn ook logische reacties. Niemand kraakt niemand af gekkies ;) :)

Ik weet van mijzelf dat ik overgevoelig ben. Men heeft het de naam HSP gegeven, ik ben daar ook positief voor getest. Ik heb veel moeite om hiermee om te kunnen gaan en had Nico daar ook advies over gevraagd.. dus vanuit zijn standpunt is het een logische reactie.

Ik heb veel dingen al uitgesloten en ben er achter gekomen wat bepaalde dingen veroorzaken en van andere dingen weet ik nog niet waar het vandaan komt. Dat gevoel van dat iemand mij tegenhoudt om "verder" te kunnen wandelen, een soort pvc doorzichtige muur om mij heen.. ik kan er wel doorheen kijken, maar verder voel ik er niets bij.. ik voel bijna niet meer dan negativiteit om mij heen ook van andere mensen.

Dus vanuit dat standpunt hoop ik dat tamara ook begrepen kan worden vanuit haar positie en ervaringen.. Ook omdat ikzelf niet weet wat dit is en ik niet weet hoe ik aan hulp kan komen hiervoor en bij wie ik dan moet wezen..

Beiden bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat er iemand verder is die mij kan helpen met deze negativiteit.. het kost mij namelijk veels te veel levensenergie en ik kan er niet goed mee omgaan :(:S

Liefdevolle groetjes

XxxxX

_________________
xX One Love Xx



Life is what U make it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 19:25:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heey...

o oke nee dat wis ik niet
maar het kwam zo over.. maar goed ik zit in het zelfde proces dus ik kan je er niet echt bij helpen sorry.. ik moet alles voor mezelf ook nog uitzoeken..
succes verder

groetjes mij

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 14-12-2007, 22:54:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-12-2007, 22:41:10
Berichten: 1
Locatie: den haag
hoi, ik wilde ff reageren, ook al is t 1.5 mnd geleden sinds de laatste note.
ik heb op het moment ook een auralifter, dat weet ik nu omdat ik contact heb opgenomen met een medium, ik heb via internet een foto van mezelf opgestuurd en daarop kon ze zien dat ik een auralifter bij me heb. ik heb last van depressieve gevoelens die ineens opkomen terwijl ik helemaal niet depri ben, ik voel me soms angstig, moe en zit gewoon niet lekker in me vel. ik heb contact met deze medium genomen en ze vertelde wat ik volgens haar allemaal voelde zonder haar iets verteld te hebben.nu heb ik een afspraak met haar dat ze die auralifter bij me weg gaat halen op afstand door mijn aura energie op de foto daarna geeft ze me nog een healing om me aura te dichten. dus het lijkt me goed voor jou om contact met haar of iemand anders op te nemen je kan alles via internet opzoeken. hier heb je haar website http://www.imaja.nl
veel succes!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 15-12-2007, 15:08:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-12-2007, 21:09:54
Berichten: 5
Hey angelyn.!

Ben wel benieuwd of alles goed is gegaan..
Het weghalen..

En hoe dat in z'n werk gaat..
Misschien dat je daar dan iets over wilt vertellen..?

Ben erg benieuwd, omdat ik in een zelfde situatie zit..
Heb ook al met een medium gesproken , weet alleen nog niet hoe het in zijn werk gaat.

Groetjes..

_________________
Let love be your guide..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 15-12-2007, 16:10:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-12-2006, 15:48:49
Berichten: 95
Locatie: wielsbeke
Ik heb nogwel es gelezen dat levende personen ook je energie kunnen aftappen. Nu denk ik dat dit bij mij soms gebeurt. Op sommige momenten voel ik mij zo kapot en moe! Overlaatst in klas ook, er kwam een jongen naast mij zitten en ik vond dat al niet lekker zitten. Maar gelukkig moesten wij helemaal vooraan gaan zitten^^ Komt die gast wel weer vlak naast mij zitten! :< Ik ben die les zo mega moe geweest, voelde echt geen greintje energie in mij en had ook echt het gevoel dat die gast alles van mij aftapte. Ik heb wel vaker dat ik zo'n dingen tegenkom. Ik loop heel de dag goed en wel rond en dan ineens 1 les dat ik echt compleet leeg ben. Ik ben er van overtuigd dat iemand anders mijn energie aftapt want het voelt net iets anders aan dan 'moe zijn door teweinig slaap'.

Mss iemand die hier wat meer over weet en een tipje heeft? :D In klas kan in namelijk moelijk gaan weglopen^^

Greetz!
Jan

_________________
En we dansen, dansen, dansen door de nacht met de duivel op de hielen en de dood die ons wacht!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 15-12-2007, 16:14:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
angelyn ik heb jou even een pb'tje gestuurd..
maar zal het hier ook nog wel even zeggen,,

ik vind het maar vaag dat mediums het via afstand weg halen bij je
ik vind dat niet echt kloppen, maar dat is mijn mening en mijn gevoel he.
bij mij duurde het 3.5 uur om diegene naar het licht te brengen en ik had zelf het grootste aandeel erin omdat hy via mij zijn gedachten/beelden/gevoelens doorgaf en ik dus moest antwoorden.
(terwijl ik dit typ krijg ik echt rare kippevel en tintelingen links op me hoofd .. mm..weetniet waarom maja :P.. )

ik wil alleen gewoon zeggen dat je wel moet uitkijken met wie je in zee gaat, en dat het echt weggehaald word.. en daarna ben j er ook echt niet vanaf hoor angelyn.. de problemen zitten toch echt in jezelf, auralifters/aardgebonden zielen versterken het alleen..
maaja succes in ieder geval,we hore wel hoe et is gegaan

kUsje

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 15-12-2007, 16:18:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Heey Permafrost,

ik herken wat je bedoel..
dat heb ik zelf ook altijd.. maar sinds ik me elke dag goed afsluit ervoor heb ik er veel minder last meer van.

voor dat ik ga slapen beeld ik me in dat ik een kristallen piramide om mij heen zet, maar daarin een violette vlam.. en om de piramide een mooie goude bol met zuiver licht die me helemaal beschermd..
en het helpt hor haha:D
aarden kan natuurlijk ook geen kwaad..dan sta j wat meer met je beide benen op de grond..

maar die personen kennen er ook niks aan doen dat ze je energie aftappen.. jij kan het ook wel is doen by iemand.. daarom moet je gewoon zorgen als je daar gevoelig voor ben dat je je self afsluit en lekker alles van jzelf bij jou houd..!

nou hoop da het btje ga werken.. wel elke dag doen he:D..
(K)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Auralifters? wie weet meer
BerichtGeplaatst: 03-01-2008, 01:08:53 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-05-2005, 19:44:04
Berichten: 711
als je het hebt over een lifter... is dat iets of iemand, die meeprofiteerd van een bepaalde rit of energie.

Als jij je zelf rot voelt... dan kan het zijn dat je wat negatievere energie gaat uitstralen... Dit zorgt ervoor dat negatievere energie ook meer op zijn gemak voelt bij jou in de buurt, en daarom dus mee'lift' op die energie... In de buurt blijft... Je hebt dan gevoel dat het energie onttrekt, omdat het de positieve energie uit je omgeving een beetje vervangt. Negatieve energie is vanzelfsprekend wat zwaarder om met je mee te dragen dan positieve energie.

Maar hoe voorkom je dat er negatieve energie met je meelift? Eigenlijk is dat heel simpel... zelf meer positiviteit gaan uitstralen. Daardoor gaat het 'negatieve' zich minder thuis voelen bij je in de buurt.

Tamaraa noemt een visualisatie die daarbij kan helpen:
Citeer:
voor dat ik ga slapen beeld ik me in dat ik een kristallen piramide om mij heen zet, maar daarin een violette vlam.. en om de piramide een mooie goude bol met zuiver licht die me helemaal beschermd..


Zie je dat deze visualisatie erop gericht is om je te richten op positiviteit.
zuiver licht, mooi goud, een kristallen piramide, die ook duid op verbondenheid met het positieve hogere...

Dit kan dus helpen om in jezelf extra positiviteit op te roepen. Maar je kan ook andere dingen doen. Zoals muziek luisteren die je mooi vind, dingen doen waar je van geniet, wat je positieve energie geeft.. En ook in je visualisaties... Stel je desnoods voor dat je hele kamer vol vrolijke ballonnen en confetti is, vol lachende gezichten, vol met licht.

Iets gaat pas meeliften als je dezelfde kant opgaat.
Als iemand meelift naar Parijs, en je wil dat de lifter uistapt, dan moet je gewoon de andere kant op gaan rijden.
Als je het gevoel hebt dat negativiteit meelift,
dan moet je gewoon zelf de positieve kant opgaan!
Dan valt er niks meer te liften...

_________________
zie hoe alles even slaapt
straks komt het weer tot leven
dan toveren we een nieuw begin


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl