Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-01-2025, 10:17:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: kan je je eigen aura zien..?
BerichtGeplaatst: 16-11-2007, 17:51:32 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal .!
Misschien een beetje gekke vraag, maar hier heb ik me nooit zo in verdiept.. ik weet hier dus niet zo héél veel over ,dus ik vroeg me af .."is het mogelijk dat je je eigen aura of gedeeltes daarvan kunt zien in het donker.
Ik zie nl. ook andere dingen in het donker, bewegende energie, en voel die soms ook.
Ik heb namelijk al sinds n jaar of 7 dat ik sávonds gloeiende kleuren zie vlak voor mijn gezicht, en soms zo sterk dat ik bijna nix anders zie.. Het waren eerst 2 kleuren een soort "jade" groen ( later ontdekte ik toevallig dat dat ook mijn Steen is.. ) en een diep soort "blauw".. ?
Maar gister ook een soort oranje.. De kleuren lopen steeds in elkaar over
Het is vreemd, want het komt soms ineens opzetten, maar altijd als ik naar bed ben, dus in het donker/halfdonker.. het belemmerd soms totaal mijn zicht..
Of in ieder geval het punt waar ik naar kijk, zoals bijv. mijn vriend z'n gezicht..
Héél irritant, heb ook m'n twijfel of het medisch is, misschien last van mijn ogen/hersenen..?
Ik heb wel per ongeluk een keer iemands aura gezien, toen ik twaalf was (volgens mij) dat was gewoon in het voorbij gaan, bij een jongen op straat, die was overheersend rood..het duurde toen ook even voor ik besefte dat er een rode gloed om die jongen heen was, en dat dat wel vreemd was.. voor de rest heb ik niet van die aura voorvallen gehad..vandaar mijn vraag..
iemand een antwoord,,? Alvast tnx..!

Berichtenonderwerp: Re: kan je je eigen aura zien..?
BerichtGeplaatst: 16-11-2007, 23:47:27 
Dwerg
Dwerg

ik verdiep me eigenlijk ook niet in aura's maar die kleurtjes die je dan in het donker zag was dat als:
allemaal stippeltje/kleine vlekjes, meestal groen en rood die dan langzaam naar jouw richting komen??
want het kwam me net opeens op dat ik dat vroeger ook altijd zag in het donker maar nooit bij stilgestaan of het vreemd zou zijn :P

aura's heb ik geloof ik nooit gezien maar ik kan het wel soms voelen als het sterk met een emotie overheerst..

BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 03:25:02 
Groentje
Groentje

thnx 4 je reactie..

Maar nee meer als een vormeloze vlek, 1 geheel..

Die rode/groene stip (toen ik 'n jr of 9 was) zag ik vroeger ook, maar dat was echt in de hoek bij het plafond ofzo, verder weg. Die waren wel grappig.
:D dacht daar nix bij.. keek er gewoon naar..

Maar dit is heel anders, en voor m'n ogen soms.. zodat ik nix anders zie..
Dat is nogal irritant.
Het ook sterk, en dan zwak,.. gelijkmatig, als een hartslag..
daarom dacht ik dat het misschien medisch is..?

:?:

BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 17:03:09 
Dwerg
Dwerg

op wat voor momenten krijg je het? wanneer je vermoeid bent??
of kijk je teveel het licht in? :P mss dat je ogen overgevoelig voor licht zijn maar weet het ook niet..

ik zie soms vlekken voor me ogen maar dat is meestal als mijn ogen vermoeid zijn of als ik het licht in heb gekeken :P als ik dan van richting verander met kijken verplaatst het vlek zich ook, maar ik weet niet of dat ook bij jou zo is..

BerichtGeplaatst: 17-11-2007, 17:45:04 
Groentje
Groentje

Hey Nez,
Nee het is niet als ik in het licht gekeken heb.. Dan zit het echt op m'n netvlies en gaat snel weer weg..
Het komt als ik in bed lig.. En het is er niet altijd, gister niet bijv..
Toen was ik echt moe ging pas over 5en naar bed.. :?
Dus vermoeidheid is het niet..
Misschien door hoge bloeddruk..? Vandaar misschien het pulserende effect..
Vind het wel typisch dat het echt aurakleuren zijn, zag het in die lijst van de aurakleuren..
En voor de rest.. m'n ogen zijn misschien wel gevoelig, maar ik ben helemaal nogal gevoelig..
Wil alleen wel weten of het iets negatiefs is of niet.. en of meer mensen het hebben..

BerichtGeplaatst: 19-11-2007, 20:36:22 
Nimf
Nimf

Hoi Chi,

Je kunt aura's zien in het licht, donker, schemerlicht..Maakt niet uit.
Het ligt eraan waarin jij het meest "getrained"in bent...(om het zo maar even te noemen)

Ik zie snachts aura's, ook van gidsen.
Soms zelfs beter dan overdag....(neem ik nooit de tijd en ben een beetje ongeduldig hihi).

Groetjes Brenda

BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 13:52:46 
Groentje
Groentje

Thanx, Brenda..! :)

Maar oké,
:?: Je Weet Niet of het mijn eigen aura kan zijn..?

Groetjes Chi*

BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 10:39:02 
Groentje
Groentje

Ik kan alleen aura's waarnemen als ik in meditatie ben. Dan neem ik ze waar met mijn 3e oog/6e chakra. Niet met mijn fysieke ogen.

BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 22:26:23 
Elf
Elf

Hoi Chi,

Wanneer het je gehele gezichtsveld betreft, dan kan het zijn dat je met de overgang naar een andere dimensie te maken hebt. Uit mijn ervaring kan dit (onbewust danwel bewust) gestimuleerd worden door te staren of je ogen nergens op te focussen. In het donker zijn je ogen daar sneller naar geneigd, dus wellicht vandaar.

Met aura's heb ik verder weinig ervaring dus daar doe ik liever geen uitspraken over.

Groetjes,

Lucas

BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 14:52:40 
Groentje
Groentje

Het is inderdaad dat het een bepaalde manier van kijken is, maar het gaat al jaren vanzelf..
Dan is er maar een kleine trigger nodig, wat al niet meer bewust doe.
:)

Het is sinds een tijdje dat ik ook andere kleuren zie( wat verder van me vandaan).. door die andere golven heen.. en kleiner.
Andere kleuren ook.

Maar die andere kleuren beslaan heel mn gezichtsveld, vandaar dat ik dacht dat het misschien mn eigen aura was.?
En gister was het alsof het in golven,( cirkels van klein naar groot) vanaf mn kin ( net buiten mn gezichtsveld) tot over heel mn hoofd wegtrok, naar achteren.

Daarna was het ineens weg, en dan zie ik andere dingen,..
misschien heb je dan idd gelijk wat die andere dimensie betreft?
Heb het nooit zo bekeken.. en praat er niet zo over met anderen..

Ik weet het niet, af en toe vermaak ik me er mee maar soms is het vervelend..
Omdat ik het nog niet echt controleer...

Het lijkt wel steeds duidelijker te worden..

Thnx 4 jullie reacties!

BerichtGeplaatst: 29-11-2007, 01:10:49 
Dwerg
Dwerg

Hee hee,

ik heb altijd met aura's dat ik ze zie als iemand helemaal in zijn 'element' is, bijvoorbeeld muziek maakt of theater maakt ofzo. Hebben jullie dat ook vaker? Ik vind het wel mooi eigenlijk, want je ziet wel echt als iemand zich geeft. Maar ik heb ook wel eens het idee gehad dat ik iets om mezelf heen zag, maar niet zo goed weten of het bij mij is, alleen niet als een massa ofzo.. Ik weet wel dat ik me echt op iets moet richten om het te zien, is het dan zo dat je erg in jezelf bent als het gebeurt? Als ik mijn eigen kleur zie is het meestal achter mijn oogleden om het zo maar te noemen. Het klinkt wel hee mooi om te zien ergens!

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 29-11-2007, 09:06:27 
Groentje
Groentje

flowwhenyouknow schreef:
Hoi Chi,

Wanneer het je gehele gezichtsveld betreft, dan kan het zijn dat je met de overgang naar een andere dimensie te maken hebt. Uit mijn ervaring kan dit (onbewust danwel bewust) gestimuleerd worden door te staren of je ogen nergens op te focussen. In het donker zijn je ogen daar sneller naar geneigd, dus wellicht vandaar.

Met aura's heb ik verder weinig ervaring dus daar doe ik liever geen uitspraken over.

Is de aura geen weergave in een andere dimensie dan wij kunnen waarnemen met onze fysieke ogen?

BerichtGeplaatst: 29-11-2007, 20:22:10 
Elf
Elf

De Gekroonde schreef:
flowwhenyouknow schreef:
Hoi Chi,

Is de aura geen weergave in een andere dimensie dan wij kunnen waarnemen met onze fysieke ogen?

Ja, dan heb je het over de grens waar een andere dimensie begint. Ik zie persoonlijk alleen vage randen en soms een kleurtje als "iemand in z'n element is" zoals barbara omschreef. Dus, ik weet niet hoe het is om aura's te zien.
Het ligt er maar net aan hoe je het benadert, maar je kan dat idd al als een andere dimensie beschouwen..

BerichtGeplaatst: 03-12-2007, 09:19:14 
Groentje
Groentje

Van aura's weet ik wel een hoop omdat ik aura reader ben. Het vraagstuk andere dimensies daar ben ik altijd wat verward over. Want je aura is onlosmakelijk verbonden aan je lichaam. Dus zou ik daaraan de conclusie trekken dat het in eenzelfde dimensie moet plaats vinden. Echter is de aura niet waar te nemen met de fysieke ogen (tenminste is het niet gezond voor je fysieke ogen om dit te doen). En er kunnen natuurlijk nog velen dingen zijn die niet waar te nemen zijn met de fysieke ogen. Waaraan ik ook de conclusie zou verbinden dat het een andere dimensie is. Dan kom ik uit bij de vraag. Leven we tegelijkertijd in verschillende dimensies? Zijn er parallele universums en hoe gaat dat dan in z'n werk?
In principe kan het natuurlijk zo gesteld worden dat de zichtbare en onzichtbare wereld parallele universums zijn. Maar het kan er ook gewoon 1 zijn met meerdere dimensies. Interessant iig!

BerichtGeplaatst: 03-12-2007, 15:22:52 
Groentje
Groentje

Thnx..! Lvel :D

Inderdaad als ik mn ogen dicht doe zie ik het ook nog steeds..
En de tijd heb ik nooit bijgehouden, maar het zou inderdaad zoiets zijn..

Soms probeer ik het wel zelf een beetje af te kappen, omdat het soms ook gebeurt als ik er niet zo'n zin in heb..
En dat lukt meestal wel door "anders" te kijken zeg maar..

Het voelt soms ook wel een beetje zwaar voor mn ogen..
kan dat niet echt goed uitleggen, maar voelt niet echt prettig..
Dan ik me inderdaad voorstellen (wat De Gekroonde zei..) dat het misschien niet echt gezond is voor je fysieke ogen..

Voor de rest heb ik ook niet veel ervaring met het zien van aura's bij anderen..
Dus ik weet niet waarom ik het zie, misschien dat ik mn aura sterker/gezonder moet maken..?

En nog een paar vraagjes voor de mensen..

- Hoe/waar kan je je aura laten lezen..
en in hoeverre zijn die aurafoto's accuraat..?

-En zijn hier mensen die ook entiteiten (energie) kunnen waarnemen..?
Met je fysieke ogen.

Groetjes

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00