Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:47:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 10:51:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-04-2008, 09:44:06
Berichten: 33
Locatie: Nijmegen
Hoi :) Ik heb zelf ergens soms 'last' (Valt wel mee) van, en ik vroeg me af of andere dit misschien ook hadden, of dat er misschien iets mis is met mijn ogen.

Als ik naar mensen kijken (helemaal op een effen achtergrond) dan duikt er vaak gelijk een kleurijke rand/uitstraling op om hen heen, ik hoef daar in principe niet voor scheel te kijken of te staren of wat dan ook, het komt vrij snel en als ik weg kijk is het er nog steeds. Objecten hebben het ook maar in mindere mate, het gebeurd eerder bij mensen.

Het kan vrij vervelend zijn soms, aangezien het bijna altijd gebeurd tijdens colleges met de docent, die heeft standaard een kleurtje :P. Op zich is het niet heel erg maar het kan wel afleidend werken. Ik denk zelf niet dat dit hun aura is, maar eerder een nabeeld of een oogafwijking van mijn kant? Dit omdat de kleur alleen verschijnt als zwevend kader om de mensen heen en zelden echt op een gezicht of lichaam.

Iemand hetzelfde? En, hoe maken jullie onderscheid tussen nabeeld en aura? Bedankt! ^_^

_________________
Wat is Boeddha? Boeddha is toiletpapier.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 13:00:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-03-2008, 14:03:37
Berichten: 141
ja dat heb ik ook,.. maar dat heb ik de laatste paar weken erg,..

en voornamelijk met voorwerpen,.. en ook al na 1 seconde,.. ik zie ook overal van die soort "vuurvliegjes" dit onderwerp staat ook al op dit forum,..

ik heb geen idee hoe dat komt,..

groetjes,..

smartie

_________________
I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 13-04-2008, 20:01:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-08-2007, 20:08:19
Berichten: 2
He,

Ik heb ook het zelfde. vroeg mij ook al af of het iets anders is of wel de aura is van iemand (of voorwerpen magnetisch veld).
zelf denk ik wel dat het een aura is. zie het ook voornamelijk op school, daar zijn veel witte muren. en idd hoef ik niet lang te staren om het te zien, zie het vrijwel direct. ik kan ook steeds beter mn eigen energie van mijn linker hand mijn rechter hand in zien komen. ik merk nu ik (een week) gestopt ben met blowen, veel helderder aan het worden ben voor deze dingen. zou het dan toch een aura kunnen zijn?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 14-04-2008, 23:32:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
dat zou best kunnen denk..
ken veel mensen die dit ook hebben en die kunnen eigenlijk wel vaak aura's zien en lezen...

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 19:02:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-04-2008, 09:44:06
Berichten: 33
Locatie: Nijmegen
Bedankt voor de reacties :)

Ik heb er vandaag extra op gelet en het lijkt nog het meeste alsof de persoon een beetje 'gloeit', het begint een beetje als een wittige rand of waas om hem heen, maar vaak zijn er ook gekleurde randen of gekleurde vlekjes buiten die rand, de kleur verschilt, en soms ook meerdere kleuren. De ene keer is het ook sterker/feller als de andere keer..

Het zou nog steeds een soort van nabeeld kunnen zijn of iets in die geest, ookal staar ik niet ofzo, want als ik weg kijk en terug kijk is die witte gloed er gelijk. Ik merk ook dat bij personen toch sterker naar voren komt als bij objecten, maar dat kan ook komen omdat de objecten beter opgaan in de achtergrond kwa kleur (meeste dingen wittig, grijszig etc)

Iemand enig idee of het zit met het nabeeld? Kan deze ook al meteen verschijnen zonder te 'staren' of gek te kijken?

_________________
Wat is Boeddha? Boeddha is toiletpapier.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 23:58:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Ps. het is het energieveld rondom die persoon, dit noemen we een aura en dat is heel normaal er is niks met je ogen aan de hand hoor.

Iedere kleur heeft weer zijn eigen betekennis het is soms moeilijk te verklaren hoe je de kleur moet intrepreteren het heeft te maken met hoe de persoon zich voelt, en waar hij/zij meebezig is.

Daarom zul je ook bijna nooit en het zelfde antwoord krijgen.

vriendelijke groet,
Windekind

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nabeeld? Oogafwijking?
BerichtGeplaatst: 17-04-2008, 17:08:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Heeej,

ik zie het ook mij is altijd verteld dat het auras zijn. Ik zie ze erg snel ik hoef maar naar mensen te kijken of ik zie ze. het kan wel enorm mooi zijn als je zn rand langs iemands hele lijf ziet.

Groetjes

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl