Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:35:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Drugs
BerichtGeplaatst: 31-10-2008, 23:31:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2008, 18:40:10
Berichten: 27
hahaha daar zijn we het over eens :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugs
BerichtGeplaatst: 18-12-2011, 21:38:12 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-12-2011, 19:40:22
Berichten: 66
Locatie: Frankrijk
Ik ben de laatste tijd erg geinteresseerd in drugs en denk er veel over na..

Er zijn 'chemische' drugs, en drugs die we gewoon uit de natuur halen... planten, bloemen, paddestoelen, cactussen, kruiden etc.
Voor mij is dat een heel verschil, want waarom zouden er dit soort dingen in de natuur voorkomen, als het niet de bedoeling was het tot ons te nemen? Waarom zou 'moeder aarde' deze dingen dan op aarde laten groeien?


Mijn ervaringen:
Hier in Frankrijk wordt er veel meer en door bijna iedereen jointjes gerookt, wekelijks in ieder geval, en voor velen dagelijks. Toen ik hier met 3 Fransozen in een huis samen woonde, rookte ik op een gegeven moment bijna dagelijks.... uit gewoonte. Ik had er niet eens echt behoefte aan of vond het fijn, het was ook niet dat ik geen nee durfde te zeggen.... het is hier gewoon normaal.
Nu rook ik nog heel soms, het gaat met periodes of ik het helemaal niet wil of dat ik toch wel een paar trekjes neem.
Alcohol heb ik steeds minder behoefte aan. Het is een middel wat we gebruiken om te ontsmetten, te doden. En wij, mensen, drinken dat.....
Ook alcohol gaat bij mij met periodes. Vorig schooljaar dronk ik veel, bijna elk weekend dronken en regelmatig overgeven. Het was bij mij echt om te ontsnappen, te ontspannen... dan kon ik eindelijk zonder me onzeker te voelen meedoen, durfde ik te praten en dansen en was alles even iets makkelijker. De afgelopen weken kan ik gewoon net zo als de (dronken) rest mee feesten en dansen zónder alcohol, áls ik in de stemming ben. En dat bevalt me eigenlijk wel, en soms heb ik echt het gevoel me ook dronken te voelen, ook al heb ik geen druppel op.

Ik heb één keer truffels gegeten (mexicana). Heb ik zeer onhandig en onveilig aangepakt....
Samen met een vriendin, in hartje Amsterdam, zaterdagnacht op straat hebben we allebei een kleine portie genomen. We vonden het te lang duren voordat we iets merkte, dus hebben we het andere pakje ook open gemaakt en allebei nog een halve portie erbij genomen. En niemand wist dat wij in Amsterdam waren en truffels gingen eten.... DOM.
We hadden gehoopt te kunnen genieten van roze olifanten en andere hallucinaties, maar die kwamen niet echt. Het was meer een vervorming van al m'n waarnemingen. Ik kon opeens zo aandachtig naar alles kijken, en heb nog nooit zo gelachen. We zijn op een terras op het Leidsche plein gaan zitten met een kopje thee (Amsterdam zaterdagavond), en we hebben een uur non-stop dubbel gelegen van het lachen, dat we zelfs niet meer normaal met de ober konden afrekenen (m'n moeder belde nog tijdens deze lach-kick :S). We hebben nog een man aan een lantaarnpaal zien hangen, die tegelijkertijd een bal 100x aan het koppen was op z'n hoofd :S (toch een beetje hallucinaties misschien?). Eindelijk hadden we door dat we geld moesten gaan pinnen om onze kopjes thee te betalen, dus ik ben opgestaan en (alleen) naar de dichts bijzijnde pin-automaat gelopen... en toen ging het fout. Ik werd bang, zo bang. Iedereen wilde geld van me stelen, me bedreigen, achtervolgen, doodmaken etc. Ik ben terug gerend naar het terras. Toen zijn we zoveel mogelijk eten gaan kopen, suiker zou de trip eerder kunnen laten stoppen..... nja dan moet je wel heel veel suiker eten volgens mij, want ik merkte geen verschil.
Na de trein stapte we op de fiets, en toen vloog ik. Dat gevoel dat het fietsen me gaf was heerlijk. Ik voelde me weer iets beter geloof ik, maar wilde het liefst veilig thuis zijn.
Bijzondere ervaring, maar DOM aangepakt.

Verder heb ik een keer GHB gebruikt, herinner ik me niks meer van, dus kan ook niet vertellen hoe het is ... Alleen dus dat ik alles van die avond vergeten ben, ná dat beruchte drankje....

Anderhalve maand geleden heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Tenminste ik neem aan dat het XTC is wat we op straat hebben gekocht, in Barcelona. Heb ik ook niet op de meest veilige manier aangepakt deze keer.... Ik was met een vriendin naar Barcelona gelift, we hadden geen slaapplaats voor de laatste nacht, en zij had geen telefoon. Dus besloten we dat we XTC wilde nemen, dan hoefde we tenminste niet te slapen. We wilde wel al langer een keer XTC proberen.
Nadat we het hadden ingenomen heeft het ongeveer 1 uur geduurd voordat we het merkte. Ik herinner me ALLES tot in detail van deze avond, inclusief beelden, gevoelens en geluk :)
Ik voelde me rustig, goed. Niks was meer belangrijk, ik zat gewoon te genieten, van alles wat ik deed/zag/hoorde/voelde. Gewoon rustig genieten. Geen zorgen, nergens over. Wel veel dorst en de hele tijd knarsen-tanden. Ik ben toen meer dan 50 uur achter elkaar wakker geweest.
Wat ik vooral apart vond, is dat ik echt de hele week daarna die XTC nog gevoeld heb. En niet zoals altijd wordt gezegd en depri-bui achteraf..... Het gelukkige gevoel bleef nog een week lang. Ik weet zeker dat het nog de XTC was aangezien ik ook de hele week geen honger heb gehad, maar wel veel energie en voelde me toch rustig. Ik voelde nauwelijks pijn, en kon nog heerlijk genieten van dingen en was zorgeloos.
Ik heb echt veel geleerd van deze ervaring. Alsof het een eye-opener was, ik zag opeens wat echt belangrijk was, voelde me goed en zorgeloos, zelfverzekerder.
Sindsdien heb ik erg veel zin om het nog een keer te nemen, en ik kan het iedereen aanraden.

Verder heb ik salvia gekocht... maar nog niet genomen. Lees op internet dat het erg heftig en intens kan zijn, en ik ben er nu niet 100% zeker van dat ik me goed genoeg voel, dus ik wacht op het goede moment... en deze keer wil ik het iets verstandiger aanpakken.

Wat is jullie mening over drugs?
En drugs en spiritualiteit? Ik heb het idee dat sommige drugs en spiritualiteit niet goed samen gaan, maar andere drugs kunnen misschien ook dingen bijdragen ?

_________________
toeval bestaat niet - geniet zoveel mogelijk, en leer van alles


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Drugs
BerichtGeplaatst: 23-12-2011, 14:50:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ik heb toevallig puur als expiriment en uit nieuwsgierigheid een spacemuffin gegeten. Eenmalig en ik doe het ook nooit meer. De 'trip" was wel geinig. Ik werd heel filosofisch en ik werd stapelverliefd op een groen plastic bekertje (jep..i know). De dag erna was alleen heel raar. Ik was zo moe dat ik de hele dag als een debiel op de bank heb gehangen en niet eens gepraat heb (en dat zegt iets...want ik ben een spraakwaterval) en ik had toch DORST!!!

Verder ben ik niet heel nieuwsgierig meer, misschien nog naar XTC omdat ik daar zoveel verhalen over hoor over hoe lekker dat voelt. Maar eigenlijk..nee, voel ik me niet geroepen om drugs te gebruiken.

Ik geniet van mijn leven, heb ik niks bij nodig ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl