Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:45:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: darm onsteking
BerichtGeplaatst: 15-11-2009, 21:17:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-11-2009, 19:27:33
Berichten: 27
Locatie: elim
Hallo,

ik heb al ruim 2 jaar last van hoofdpijn, buikpijn en bloed in de ontlasting dus ik werd al benauwd.!!
ik was bij de huisarts geweest en vertelde migraine en ik had wondje bij de anus om het zo maar even te zeggen dus kreeg zalf mee, maar het ging niet over
en voor een poosje terug werd er bij mijn zusje cullites eclerosa ontdekt en ben weer terug gegaan uit dit verhaal ben ik door gestuurt naar het ziekenhuis en ja hoor ik heb het zelfde!!ik en mijn zusje zijn altijd al identiek geweest zei is 11 en ik 20. we hebben ook allebei nog een wit stipje overgehoude nvan de waterpokken op dezelfde plek alleen zei aan de andere kant van de borst! heel gek!
maargoed om even weer verder te gaan op het verhaal

mijn hoofdpijn volgens de dokter migraine! dus ik kreeg medicijnen mee! wat dus niet hielp!
nu is het minder geworden maar nog heb ik er soms gigantisch last van!

ik moet dan overgeven, kan niks binnenhouden, mijn hoofd amper optillen net of er iets in zit!
soms krijg ik laatste tijd rare trekken in mijn voorhoofd. als ik hoofdpijn heb ben ik er goed ziek van!het duurt ook meestal maar een dag. maar de laatste tijd duurt het zelfs langer.

ik ben bang als er iets anders aan de hand is?
want de laatste tijd voel ik mij beetje zweverig, en zak ik weg, ik ben heel erg moe!
en heb de laaste tijd een heel raar gevoel in de buik, dan word ik misselijk. zou het hier te maken mee hebben??

ik moet donderdag naar het ziekenhuis dus ik wil het even afwachten, maar ls het erger wordt bel ik wel eerder!!ik wben nogal bang ivm met mijn hoofd omdat mijn opa een tumor in het hoofd heeft gehad


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: darm onsteking
BerichtGeplaatst: 15-11-2009, 22:40:40 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-10-2009, 22:56:30
Berichten: 392
ik zou het inderdaad even afwachten en je niet te druk maken
het hoeft helemaal geen tumor te zijn en anders kunnen ze dat misschien nog wel operatief verwijderen alleen de chemo of de bestraling kan daarna heel vervelend zijn.maar nogmaals dit hoeft niet zo te zijn

het kan ook zo zijn dat je niet goed in je lijf zit, dat zweverige, heb je dan het gevoel alsof je als het ware een beetje boven je lijf zweeft? dan kan het zijn dat je niet goed geaard bent
wat je dan kunt doen is op de grond gaan zitten met je ogen dicht en visualiseer dat je wortel schiet(je voelt je dan ook helemaal zwaar worden

wat je vermoeidheid betreft, slaap je goed minstens 8 uur op een nacht en slaap je rustig of juist onrustig?

verder kan het medisch een helehoop zijn. lage bloeddruk of te hoog, ms, diabetes misschien.

kweenie ik vind het heel naar voor je en ik wens je sterkte

_________________
als een schip over de kim zeilt...
is het niet weg...
je kunt het alleen niet zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: darm onsteking
BerichtGeplaatst: 16-11-2009, 11:41:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-11-2009, 19:27:33
Berichten: 27
Locatie: elim
angel26 schreef:
ik zou het inderdaad even afwachten en je niet te druk maken
het hoeft helemaal geen tumor te zijn en anders kunnen ze dat misschien nog wel operatief verwijderen alleen de chemo of de bestraling kan daarna heel vervelend zijn.maar nogmaals dit hoeft niet zo te zijn

het kan ook zo zijn dat je niet goed in je lijf zit, dat zweverige, heb je dan het gevoel alsof je als het ware een beetje boven je lijf zweeft? dan kan het zijn dat je niet goed geaard bent
wat je dan kunt doen is op de grond gaan zitten met je ogen dicht en visualiseer dat je wortel schiet(je voelt je dan ook helemaal zwaar worden

wat je vermoeidheid betreft, slaap je goed minstens 8 uur op een nacht en slaap je rustig of juist onrustig?

verder kan het medisch een helehoop zijn. lage bloeddruk of te hoog, ms, diabetes misschien.

kweenie ik vind het heel naar voor je en ik wens je sterkte


hoii, ik slaap minstens 8 uur soms wel 9 uur maar daardoor ik nog moe wakker wordt kan ik nog wel weer 3 uur slapen..

ja zou kunnen het voelt wel alsof ik ga zweven maar dan is het ook net of ik weg raak , ik ben dn even echt niet meer bijop aarde lijkt het wel maar ik maak wel alles mee wat er gebeurt alleen dan in een soort waas...??

oik ga er ook niet van uit dat het zo is.. maar het voelt wel even eng.. ik vergeet dingen, enz

bedankt voor de tip!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: darm onsteking
BerichtGeplaatst: 28-12-2009, 21:33:40 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heyhey

ik heb precies hetzelfde ..
alleen of ik cullites eclerosa heb dat weet ik niet.

ik maak ook bijna alles alleen maar mee in een waas, een droom.
kijk uit dat je er geen angsten bij krijg net als ik, want door dat gevoel onder andere durfde ik amper de straat nog op.

weet je ondertusse al meer?

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: darm onsteking
BerichtGeplaatst: 29-12-2009, 10:18:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-11-2009, 19:27:33
Berichten: 27
Locatie: elim
hoiii

ik heb proctitis eclerosa. dit is het broertje of zusje van de culitz exlerosa..
dat betekent dat ik hem in de endeldarm heb zitten ong 10 cm.
maar ik had klysma gekregen maar daarvan wordt het niet rustiger dus moet ik misschien over aan de tabletten..en ik weet ook niet als deze onsteking dan weg is en niet weer komt of als het chronisch isz..


maar naar mijn gevoel hb ik meer onstekingen in de darmen zitten,
ik moet 19 jan weer heen want de dokter vond dat het niet rustiger werd..terwijl ik eerst om de 3 maand mocht komen,

mijn zusje heeft culitz eclerosa en krijgt nu hulp erbij voor het eten, ze eet te weinig en te weinig ijzer etc. zij is er slecht aan toe als ik....met haar gaat de onstekingen al stukken beter.

ik heb soms alleen steken en krijg laatste tijd veel buikpijn.en het wordt erger met bloeden.maar het is nuafwachten hoe de klysma er verder opreageert.

wat naar dat jij het ook hebt...ik weet wel dat het heel vervelend is...
heb je al een darm onderzoek gehad??


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl