Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:03:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 19-01-2011, 10:52:33 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Mijn ouders bepalen welke prikken ik krijg. Laatst nog een hele strijd gehad over die van baarmoederhalskanker, maar ik ben gewoon aan mijn arm mee gesleurd en moest die prikken nemen.
Ik ben voor alle verplichte dingen ingeent en verder voor hepetitis A en B vanwege het reizen naar het buitenland. Ook bijna voor malaria, maar die vonden mijn ouders te duur en daardoor moesten wij tabletten slikken op vakantie.
Verder heb ik altijd de griepprik gehad vanwege mijn astma, maar ik had altijd al griep voordat ze die prikken gingen uitdelen en daardoor had het eigenlijk geen zin meer. De Mexicaanse griep heb ik ook gehad, maar volgens mij leef ik nog steeds.. Je voelt je de 1e 2 - 3 dagen beroerd en daarna is het eigenlijk al bijna over. Bovendien, nu heerst de Mexicaanse griep weer (mijn ouders, broertje en vriend hebben die gekregen en bij mij op school zijn er nu ook een heleboel ziek, volgens onze huisarts is het de Mexicaanse griep) alleen word er nu niet over gepaniekt.

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 14-02-2011, 02:10:31 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
truitje schreef:
Welke vaccinaties hebben jullie gehad? en wat vinden jullie ervan?
Heb je later in je leven ook vaccinaties gehad tegen minder voorkomende ziekten? Was dit je eigen keuze? Welke afwegingen heb je hierbij gemaakt?

Duss... Ben benieuwd!


Ik heb even geen tijd om de rest van het threat te lezen, maar wilde even hier op reageren.
Ik heb zelf alle vaccinaties die je als kind "moet" krijgen gehaald en heb nog wat vaccinaties gehad voor vakantie in Egypte. Ook krijg ik jaarlijks de griepprik (als ik de energie op kan brengen om te gaan) en ben twee jaar geleden (2009) ook opgeroepen voor de vaccinatie voor de Mexicaanse griep, heb hem alleen niet kunnen halen omdat ik het land uit was.
Maar nu las ik vrijdag een stuk uit de krant over een peuter van 4 die de slaap- en spierverslappings ziekte heeft gekregen van de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep. Ze weten nog niet waardoor het komt, maar hij is een van de twee in Nederland en wel 50 kinderen (of zo) in Finland hebben het ook gekregen, waarschijnlijk door of aangewakkerd door die vaccinatie. Dit laat me dan wel tien keer nadenken over verdere vaccinaties... Omdat deze vaccinatie zo snel op de markt moest komen toen der tijd zijn er fouten gemaakt die nu levens verwoesten, dit vind ik verschrikkelijk. Ik ben nu zelfs aan het overwegen mijn kinderen later niet in te laten vaccineren om deze rede, lijkt misschien een extreme reactie, maar wie weet wat voor zooi je je eigenlijk in laat spuiten. Ik ben altijd ziek van de griepprik, dat kan toch ook niet goed zijn?
Maar goed, dat is mijn mening :P

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 15-02-2011, 03:48:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-02-2011, 03:11:25
Berichten: 159
Met de kennis die ik heb van vaccinaties.....geen haar op me hoofd die ooit nog een vaccinatie accepteerd.....

Mijn dochter krijgt ook echt geen vaccinaties.
Een vriend van ons...had een zoontje, kern gezond niks aan de hand, we waarschuwde ze voor vaccinaties...niet willen luisteren.....
kindje is 6 maanden oud geworden.
Na de vaccinatie van hun zoontje, werd het kind zwaar ziek, en kreeg hele bizare ziekte....
En dat leide van kwaad tot erger, maar dat ken je natuurlijk niet zeggen op de begrafenis, ja sorry man ik had jullie gewaarschuwd.
Er overlijden ook heel erg veel kinderen ten gevolgen van de vaccinaties, en als het mag, kan ik hier wel een linkje neerzetten, over een bizare zaak, over een bepaalde vaccinatie....jonge cheerleadster, die alles had in haar leven na die vaccinatie...tsja jullie zouden echt het filmpje moeten zien.

Ik weet ook wat er in zit, en ik word er kots misselijk van.
En ik kan nu al zeggen aan toekomstige ouders, als je eenmaal leert wat voor troep erin zit, geloof me, dan word je echt link als ze dat aan je kind willen geven ;) neem dat maar van mij aan hahaha.

Ik raad aan, ook zelf is onderzoek te gaan doen naar welke troep er wel niet allemaal in zit, google, of youtube ken je veel ondekken.
En ja ben er dus zeer en zeer zwaar op tegen!!!!!!!


OmegaZion

_________________
Elk mens op aarde is op zoek naar de ware liefde, echter weinige vinden die, zou dat de graal zijn, waar ze naar zochten in al die kruistochten?!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 15-02-2011, 11:24:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-12-2010, 15:19:43
Berichten: 483
Als kind ben ik, zoals vele anderen, ook gevaccineerd tegen talloze ziektes, dat hoorde nu eenmaal zo. Steeds belandde ik in het ziekenhuis nadat ik zo'n spuit had gekregen en niemand die wist waarom... Inmiddels is me de reden dus wel bekend... Dusuhmm.. nee dankje, voor mij geen vaccinaties meer!
Nu kom ik wanneer ik bijvoorbeeld naar het buitenland ga regelmatig bij een homeopaat om me te laten inenten. Voor mij werkt het ieder geval enorm goed.. (even afkloppen).. heb al lang geen ziekenhuis meer van binnen gezien.. jeuj! Dus.. homeopatische intentingen kan ik jullie vanuit mijn positieve ervaringen zeker aanraden! (In die wereld bestaat zelfs een term voor het sterk reageren op vaccinaties: post vaccinaal syndroom, er zijn dus vast meer mensen met dezelfde reacties als ik!) Reguliere vaccinaties dus zeker niet! :lol:

_________________
Wie droomt, vermengt zich met de lucht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 09:56:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Ik had laatst dit topic gelezen. Enkele uren later zat ik naar "Pillars of the Earth" te kijken. Ik zag al die middeleeuwse mensen hun leventje leiden, het werd super gefilmd en prikkelde mijn voorstellingsvermogen. Plots dacht ik midden in een aflevering aan dit topic.
Ik keek naar de acteurs - eerder hun rollen - en hoe zij in het door hun afgeschilderde middeleeuwse leven wandelden. Toen dacht ik; Dat is nog eens leven. Geen idee of je een ziekte oploopt of niet, geen bescherming, je loopt veel risico. Dus neem je je kansen, neem je je leven, en leeft. Want wie weet is het morgen over.
Volgens mij werd er in die tijd veel minder panisch gedaan over ziek worden of zelfs dood gaan.
Je werd ziek of niet en als je ziek werd, werd je beter of niet. Je moest maar vertrouwen hebben in lieve God en/of je eigen kracht. Prachtig!
Misschien is het een maffe conclusie, maar wat ik me bedacht is: Vaccinaties maken ons leven minder intens.

Om nog maar te zwijgen van alle andere dingen die ik in dit topic gelezen heb...
Ik voelde me na de eerste paar posts een beetje geschokt, omdat ik me nooit zo heb verdiept in vaccinaties e.d.
Ik hoorde wel eens wat meningen en vermoedens hier en daar, vooral van bezorgde nieuwe ouders.
Nu weet ik waarom...

Jeetjes, ik blijf dit topic volgen.
Heel interessant.

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 16:19:36 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Lol, toen je Pijlers of the Earth zei moest ik aan precies hetzelfde denken :p

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 23:20:25 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Citeer:
Misschien is het een maffe conclusie, maar wat ik me bedacht is: Vaccinaties maken ons leven minder intens.


Vind ik juist een heel leuke conclusie! Weer eens wat anders :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vaccineren
BerichtGeplaatst: 20-02-2011, 22:19:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2010, 20:44:38
Berichten: 96
Locatie: Steenwijk
Tegenwoordig word je als baby al plat gespoten met verschillende coctails waaronder DKTP, BMR en een hersenvliesontsteking coctailtje waarvan ik even de naam niet meer weet.

Verder heb ik nu voor 25 jaar Hepatitis A.
Ik word jaarlijks geprikt voor griep. Maar als het strask goed gaat wil ik er mee stoppen, aangezien het niet goed voor de gezondheid is.

Laatst nog een tetanus serie moeten hebben en in april dit jaar krijg ik de laatste. :S

Verder ben ik lek geprikt op gebied van borstkanker zowieso 5 chemo's gehad.
En VEEL heel veel antobiotica jammer genoeg :(

Ja het is wat met de zorg in Nederland. We hebben zo'n lekkere vertouwen op ons lichaam dat we gelijk van alles meenemen. :S
Maar goed, mijn man heeft de Bof gehad en die zei dat dat geen lekkere ziekte was vandaar ik me dochter heb laten inenten tegen DKTP en BMR en tegen hersenvliesontsteking.

_________________
Wie niet kan loslaten, zal verliezen wat hij graag wil vasthouden.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl