Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:57:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Electro-magnetische straling!!
BerichtGeplaatst: 26-04-2011, 17:09:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
Wat mij is opgevallen is dat hier helemaal nog niks geschreven staat over electromagnetische straling wat ik toch eigenlijk schokkend vindt!!!

Als je hier eenmaal het een en ander over hebt opgezocht zal je wel begrijpen waarom!

Tegenwoordig hebben kinderen van 13 jaar of jonger al een mobiel. Wat vele mensen niet weten is wat voor gevolgen een mobiel met zich mee kan dragen, zo ook anderen elektrische apparaten.

Omdat de overheid het tot nu toe allemaal in een doofpot stopt ivm financiële plaatje wil ik het toch even op dit forum ter discussie stellen. Gelukkig zijn er steeds meer wetenschappers die het openbaar maken en gaan ze samen met andere mensen de strijd aan om dit wereldwijd bekend te maken.

Er valt veel op internet te vinden waarom elektro-magnetische straling zo slecht is voor de mens en zijn leefomgeving.

Bij deze dus een aantal links:

http://stralendegroeten.nl/

http://www.straling.nl/

http://www.stopumts.nl/

http://www.vitalworld.org/2-gsm.htm

http://www.arbokennisnet.nl/images/dyna ... raling.pdf

Om de straling waarde van je gsm te weten moet je de SAR waarde weten, hoe hoger het getal hoe meer straling deze levert. Dit staat in het boekje aangeven. mocht je deze niet meer hebben zie dan onderstaande link:

http://www.epowershop.nl/sarwaarde/

http://www.portablegear.nl/achtergrond/ ... m-2009.htm

In België raad de Agentschap voor Zorg en Gezondheid aan om een gsm te kopen onder de SAR waarde 0,6.
Tevens hebben ze een test gedaan wat mobiel met je hersenen doet, zie onder staande link:

http://iphoneweblog.blogspot.com/2008/0 ... belgi.html

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2011, 10:07:07 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
die foto van dat ei op die laatste link!!! :lol: :lol: :lol:

Ja, weet er al langer van en baart me ook zorgen...Maar niet alleen mobiele telfoons hoor, draadloze verbindingen van andere aparaten blijken ook niet zo gezond te zijn.. laat staan spanningsmasten... :? tevens komt er bij mij in huis absoluut GEEN magnetron... Heeft iemand van jullie wel eens de aura van voedsel gezien voor en na het opwarmen in de magnetron...? :| wordt je niet vrolijk van hoor..

goed topic, nu maar hopen op meer mensen die het lezen... :wink:

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2011, 10:55:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
binnenspiegel schreef:
die foto van dat ei op die laatste link!!! :lol: :lol: :lol:
tevens komt er bij mij in huis absoluut GEEN magnetron...
liefs, binnenspiegel...



Klopt, bizar he!!
Wij hebben nog nooit een magnetron gehad en deze gaat er nooit in komen ook!
Tevens hebben we ook geen draadloos internet! en is deze functie op de modem uit gezet!

Op mn werk hebben we wel een magnetron en als je daar een aardappel in doet om hem gaar te stralen :P en je halveert hem dan zie je gewoon dat de structuur helemaal anders is.(ben dan ook benieuwd naar de aura!)
Maar ook de smaak is erg veranderd.

Op moleculair niveau veranderd er super veel en als je dat voedsel nuttigt is dit niet heel gezond.
Ik heb dus een koksdiploma, en tijdens deze opleiding hebben we hier een keer een project over gedaan, een paar jaar geleden is moleculair koken ineens heel `hot`geworden, nu blijkt dit ook niet heel gezond te zijn, zo had restaurant de fat duck (3 sterren) op 1 dag ineens 60 zieke gasten omdat ze moleculair eten hadden gegeten!!!
Heston Blumenthal (eigenaar) heeft vervolgens het restaurant tijdelijk gesloten om op onderzoek uit te gaan wat er nu met het eten gebeurt was.

En wat ook bizar is, is dat de bijen populatie steeds kleiner aan het worden is. Veel biologen geven umts masten de schuld omdat de kleine beestjes de weg letterlijk kwijt raken.
Als er geen bijen meer zijn dan worden bloemen/groenten/planten niet meer bestuift en dus kan je wel raden wat er gaat gebeuren!

(En de staat NL zal er weinig aan doen, dit omdat ze bijna 6 miljard euro van telecom bedrijven heeft gekregen voor de octrooi (patent, oftewel zwijggeld!))

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 09:46:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ik weet het wel allemaal, maar of ik er nou echt veel mee doe?.. mm
ja magnetron hebben we wel, maar ik gebruik hem nooit. m'n broer soms om snel iets op te warmen, maar vaak gebruiken wij alsnog de oven daarvoor of de koekepan.

In mijn kamer staat een tv, laptop, mn telefoon die 24/7 bij me is, ventilator, radio naast mn bed, lampje naast me bed, fohnen die altijd in het stopcontact blijven zitten zonder dat k ze gebruik. etc.

terwijl k weet dat het superslecht is... zou k nou ook weer niet m'n tv weghalen of mn laptop of whatever.
als ik op mezelf woon, is het anders, dan heb ik geen tv nodig in de slaapkamer, en geen laptop.

Wij woonde wel altijd onder van die hoogspanningsmasten.. tenminste erg dichtbij.
Maaruhm.. in die tijd waren we er ook achter gekomen dat dat heel slecht was, want mijn vader had toen ook super veel last van krampen in zn kuiten en benen etc .

Tsja ik denk dat het bij mij pas echt anders kan gaan worden als ik op mezelf woon, tuurlijk nu ook wel, maar dan wacht ik nog wel ff 2 jaartjes ofzo hihi

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 10:22:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-05-2011, 10:53:50
Berichten: 14
nou....

het is er zeker niet om gelogen... Voor mensen die zich ook op engergie velden bezig houden is het een drama... zelfs achter de laptop voel ik de straling van mijn beeldscherm... (f*ck*ng verrot is dat)

Ik heb een mobiel, en ik voel precies het verschil tussen internet aan/uit, altans, het is minder, want je wordt hier in Nederland geheel doorgestraalt :P (hmmm.... dit is eigelijk best ernstig, met terugval op de bijen volkeren)

momenteel is het echt de nieuwe techniek die voor de oververvelende freqentie zorgt, vind ik... en toch kopen we het allemaal en ik ook, hoor :P (tja, de verleiding is dusnadig te groot om het af te slaan, zoals computer, mobiel enz enz enz)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-05-2011, 13:52:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Het blijft nog steeds het Forum : Lichamelijk.

Je hebt twee opties:
- je doet er niets mee.
- of je zorgt voor minder straling.

Over de eerste optie, mijn eigen ervaring.
Dat was in de kleuterklas, iedere week moesten we een leer spelletje doen op de computer. Als ik aan de beurt was en ik zat nog geen 5 minuten aan de computer, dan kreeg ik er al last van. (in mijn geval moest ik steeds poepen)
Als ik dan van de wc terug kwam ging het wel weer.
Dit gebeurde op latere leeftijd ook wel eens thuis, maar dan ook met TV's telefoons en mijn nintendo DS.

Aan optie twee heb je meer.
Je kunt de bron uitzetten, draadloos internet uitschakelen, de TV uitzette evenals de computer.
Maar wat je ook kunt doen is jezelf beschermen. Je hebt maar een ding nodig: een ronde magneet. De magnetische straling blokkeert de electrische straling. Je kunt er natuurlijk ook meer nemen. (en het is dan ook zo dat je letterlijk beter in je schoenen staat: je evenwicht word dus bevorderd)

Dat is wat ik erover wou vertellen,
Groetjes Roy

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 15:11:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Jullie weten allemaal dat elektromagnetische straling niet schadelijk voor je is, right?

Jullie weten allemaal dat bovenstaande websites van geen kant kloppen, right?

Gelukkig maar :mrgreen:




ClygonGravity schreef:
Aan optie twee heb je meer.
Je kunt de bron uitzetten, draadloos internet uitschakelen, de TV uitzette evenals de computer.
Maar wat je ook kunt doen is jezelf beschermen. Je hebt maar een ding nodig: een ronde magneet. De magnetische straling blokkeert de electrische straling. Je kunt er natuurlijk ook meer nemen. (en het is dan ook zo dat je letterlijk beter in je schoenen staat: je evenwicht word dus bevorderd)

Dat is wat ik erover wou vertellen,
Groetjes Roy


Ik draag altijd een vierkante magneet bij me, is dat ook goed?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 23:22:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
Lucid schreef:
Jullie weten allemaal dat elektromagnetische straling niet schadelijk voor je is, right?

Jullie weten allemaal dat bovenstaande websites van geen kant kloppen, right?

Gelukkig maar :mrgreen:


Sarcastisch bedoeld?

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 23:37:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Celahir86 schreef:
Lucid schreef:
Jullie weten allemaal dat elektromagnetische straling niet schadelijk voor je is, right?

Jullie weten allemaal dat bovenstaande websites van geen kant kloppen, right?

Gelukkig maar :mrgreen:


Sarcastisch bedoeld?


Nou, het deel dat elektromagnetische straling niet schadelijk is en dat die websites van geen kant kloppen is niet sarcastisch. Als dat je vraag is. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-06-2011, 09:34:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Lucid schreef:
Jullie weten allemaal dat elektromagnetische straling niet schadelijk voor je is, right?

Jullie weten allemaal dat bovenstaande websites van geen kant kloppen, right?

Wist je dat er momenteel onderzoek wordt gedaan door wetenschappers uit 14 verschillende landen dat veel met je mobiel bellen een vorm van hersenkanker kan veroorzaken? (bron: nu.nl)
Dit staat ook al in het vierde linkje van de eerste post aangegeven. Althans, het wordt voorspeld. Maar in de wetenschap houden ze zich hier nu dus ook al mee bezig.

Daarnaast denk ik wel degelijk dat electro-magnetische straling schadelijk voor je is. Mijn vader sprak een keer een man die was verhuisd en maanden lang last van zijn knieën had gehad. Hij had medische onderzoeken gehad waar nooit wat uitkwam en niets hielp hem. Toen had hij iemand in huis gehaald die verstand had van magnetische stralingen en het bleek dat hij met zijn knieën precies onder een draad van een hoogspanningsmast sliep. Nadat hij zijn bed had verplaatst naar ergens waar er geen straling was had hij nergens meer last van.

Zelf heb ik ook altijd last van straling. Ik heb een oude computer op mijn kamer staan en voor het scherm heb ik een hoes. Vroeger kon ik namelijk niet slapen door de straling van dat scherm, en dat kan ik nog steeds niet als de hoes er niet overheen zit.

Dus ik denk (en voel) dat electro-magnetische straling er wel is en wat met ons kan doen.

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-06-2011, 14:10:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-04-2011, 15:56:46
Berichten: 113
Lucid schreef:
Celahir86 schreef:
Lucid schreef:
Jullie weten allemaal dat elektromagnetische straling niet schadelijk voor je is, right?

Jullie weten allemaal dat bovenstaande websites van geen kant kloppen, right?

Gelukkig maar :mrgreen:


Sarcastisch bedoeld?


Nou, het deel dat elektromagnetische straling niet schadelijk is en dat die websites van geen kant kloppen is niet sarcastisch. Als dat je vraag is. :)


Laten we het nu eens omdraaien,
Waar baseer jij je mening op? Omdat je het niet wilt geloven? Of heb je een betere bron?

Hoe verklaar jij dan dat die eieren gaar zijn gestraald?

En ik ben ook net als Moon-Pearl gevoelig voor straling.
Zo voel ik precies wanneer het draadloos netwerk aan is, als deze uit is dan voelt de omgeving na een een paar minuten lichter? Inmiddels hebben we geen draadloosnetwerk meer en hebben we alles met kabels aangesloten.
Nu kan je zeggen dat het tussen mn oren zit, maar we hebben hier een keer een blinde test gedaan, en van de 4 keer had ik het 4 keer goed, dus dat is geen toeval meer!

_________________
~Alles wat onze zintuigen waarnemen, van geestelijke ideeën tot planten, dieren en mensen, is niet meer dan een luchtspiegeling~

~Kennis plus ervaring maakt weten~

~Het is niet het antwoord dat verlicht, maar de vraag~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-06-2011, 18:39:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Ronde magneten zijn wel beter.
Die zijn glad en kaatsen alles zo goed mogelijk af, alle kanten op.
Een vierkante heeft platte vlakken, en als daar straling tegen komt, gaat de hele straal naar een en dezelfde kant, bij ronde magneten worden de stralen gebroken. Maar je kunt hem blijven gebruiken.

@alkemensenindewellesnietusdiscussie: als het niet schadelijk was, dan zou ik er geen last van KUNNEN hebben. Want wat ik al zei: ik krijg er darmklachten van.
En dan zul je vast zeggen: dan ben jij er gevoelig voor. En dan zeg ik: dus het is schadelijk, maar niet per se universeel.

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-06-2011, 22:48:49 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
ClygonGravity: hoe bedoel je precies universeel?

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-06-2011, 18:00:04 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 02-05-2009, 17:17:44
Berichten: 283
Ja! Elektromagnetische straling is de boosdoener! :duh:

Ga eerst onderstaande informatie eens goed lezen. Als je het begrijpt mag je verder gaan met andere mensen bang maken...

http://www.google.com/search?q=elektromachnetisch+spectrum
http://www.kollewin.com/EX/09-15-03/SURA_Electromagnetic_Spectrum_Full_Chart.jpg

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-06-2011, 00:43:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Celahir86 schreef:

Laten we het nu eens omdraaien,
Waar baseer jij je mening op? Omdat je het niet wilt geloven? Of heb je een betere bron?

Hoe verklaar jij dan dat die eieren gaar zijn gestraald?

En ik ben ook net als Moon-Pearl gevoelig voor straling.
Zo voel ik precies wanneer het draadloos netwerk aan is, als deze uit is dan voelt de omgeving na een een paar minuten lichter? Inmiddels hebben we geen draadloosnetwerk meer en hebben we alles met kabels aangesloten.
Nu kan je zeggen dat het tussen mn oren zit, maar we hebben hier een keer een blinde test gedaan, en van de 4 keer had ik het 4 keer goed, dus dat is geen toeval meer!



In de microgolfstraling van de magnetron zit toch wel net iets meer energie dan in de straling van mobieltjes..

Verder heeft het dragen van een magneet totaal geen betrekking tot het "weerkaatsen" van elektromagnetisch straling..
En dat ronde het beter zouden doen dan vierkante magneten is klinkklare onzin. De veldlijnen lopen exact hetzelfde.

Waar ik het op baseer? Mijn achtergrond.
De gegevens die op de sites in de eerste post staan kloppen ook niet. In ieder geval niet van de 2 die ik bekeken heb, toen vond ik het wel goed.

Overigens:
Gevoelig =/= Schadelijk


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl