Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:24:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: migraine:
BerichtGeplaatst: 17-04-2005, 15:53:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 18:41:59
Berichten: 40
Ik heb al heel lang migraine. Het is echt heel vervelend. Mijn hele dag is dan gelijk verpest.. K moet dan op bed liggen en helemaal in het donker. Want licht doet dan pijn aan mijn ogen. Ik slik dan een asprine-> Saridon, helpt wel goed maar toch loop ik dan de hele dag met barstende hoofdpijn rond.
De migraine aanvallen heb ik nu wel minder, de aanvallen zijn dan ook erg sterk dan omdat ik het niet vaak meer heb.

Wat ik nu eigenlijk wil vragen is:
Weet iemand misschien hoe ik het kan verkomen dan ik migraine krijg?

Zodat ik nog minder aanvallen krijg.

groetjes :kiss:
kleurtje o:)

_________________
Alle kleuren van aarde nemen wij op


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 17-04-2005, 23:57:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
minder denken misschien? minder peinzen? Minder zorgen maken?


Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-04-2005, 05:47:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 20:20:39
Berichten: 33
Locatie: Dichtbij Zwolle
Hoi,

Ik zelf heb ook migraine.
Ik denk dat je migraine soms ook niet kan verkomen.
Meestal krijg ik het als ik bv veel stress , teveel kaas eet en koffie drink, onregelmatig leven, maar soms kan ik het ook krijgen door het weer ( druk in de lucht).
Maar dat kan bij iedereen verschillen.

Misschien kun je bij je huisarts vragen naar imigran. Naar wat ik heb gehoord zou die medicijn goed helpen tijdens een aanval.

Liefs Shanina

_________________
if you listen you will hear...close your eyes the light is near...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-04-2005, 06:23:47 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ikzelf heb er ook wel eens last van, bij mij vooral als ik last heb van spanningen of als mijn hormonen weer opspelen om het zo maar te noemen :wink: veel kan je er geloof ik niet aan doen, zoals shanina al beschreef er is een medicijn voor ... en misschien is het een optie om eens na te gaan wanneer je het krijgt.. zijn er factoren die erin meespelen...

succes joh!!

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-04-2005, 08:10:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Migraine zuigt! :shock: mijn aanvallen werden steeds erger.. de laatste keer dat ik het had is denk ik een maandje terug. Tis echt alsof je sterft (nouja zo hevig is het dus bij mij) zo'n pijn.... bij mij is het gewoon iets wat in de familie zit, aan mn moeders kant, haar oma had het elke dag :? ... nee danku

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-04-2005, 08:12:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 12:56:26
Berichten: 1122
Locatie: Amsterdam
ik heb er heel af en toe last van, eigenlijk is het twee jaar geleden opgehouden, maar zo af en toe nog ff er tussendoor
maar imigran helpt bij mij niet..

ik houd sowieso niet van medicijnen, ik ziek liever zonder ze uit.

als je gelooft dat achter elke ziekte een psychologische reden zit, dan moet je het volgende stukje maar even lezen.
het komt uit het boek - de sleutel tot zelfbevrijding; psychologische oorsprong van 1100 ziekten -

wanneer je je als mensenkind afsnijdt van de mouderlijke, intuïtieve gevoelsbron in jezelf, dan kan migraine toeslaan.
onvoldoende besef van eigen waarde; jij ziet jezelf door de ogen van anderen. je veroordeelt jezelf door de ogen van mensen waaraan jij je ondergeschikt stelt. Jij leeft niet vanuit jouw spontane natuur
je komt wel echt over, maar het gaat hier om zelfmisleiding.
.....
je bent te afhankelijk van hetgene wat "ze" van je denken.
Dit leidt tot een innerlijke strijd. Je gevoelswereld bokst om vrij te zijn terwijl jij je aard voortdurend onderdrukt.Migraine hijst de witte vlag en vraagt om wapenstilstand!jij controleerd jezelf door met "ratio" en zintuigen alles te controleren, zonder ook maar op je intuïtieve gevoelens te durven vertrouwen.jouw vrijheid, hoe soepel jij ook via je uiterlijke ego moge functioneren, is bedriegelijk: het is geen vrijheid maar gevangenschap.

kom nu tot rust in jezelf, ontspoan je, laat je hersenen afkoelen, geef je gans over aan een diepe rustige bezonkenheid in jezelf.
Erken nu je waarde en bouw op autonome, zelfzekere wijze je bestaan op; ontkoppel je van banden of van de Gezagsstem waaronder jij jezelf stelt, waardoor jij niet spontaan jezelf kan zijn.
word je bewust van het harnas waarin jij jezlef verstikt, gooi het nerveus denkwerk buiten en leef naar je naar je natuur, je intuïtie.
Keef niet naar verwachtingen van anderen, maar vanuit jouw zijnsaard.Wees niet bang niet goed genoeg te zijn: wanneer jij in harmonie leeft met jezelf, wanneer jij jouw oorspronkelijkheid niet miskent, dan mag jij jezelf als eerlijk, goed en schoon beschouwen.
Durf te leven vanuit je diepste kern! Stop met jouw zelfbeknotting, bekijk jezelf niet langer door de ogen van anderen. Begeer niet zus of zo te zijn: wees jezelf!


kleine toevoeging van mij: want zelf ben je een ontzettend mooi mens

_________________
u.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-04-2005, 12:41:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
ik heb zelf ook last gehad van hevige migraine...

Ik kreeg zowiezo altijd een aanval als ik een stukje chocola at :S
ook kaas was geen aanrader..

Bij mij is het weggegaan naardat ik bij een homeopaat ben geweest.. hielp vrijwel gelijk en heb er geen last meer van... op een paar uitzonderingen na :(

mischien een goeie tip ;)

liefs roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 27-04-2005, 20:45:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-02-2005, 16:17:15
Berichten: 10
Locatie: amstelveen
ik heb zelf ook vaak last van migraine (ben zelfs gestopt met school hierdoor) ik heb het dan ook altijd als ik gestrest ben. ik gebruik hiervoor maxalt. die moet je innemen als je het opvoelt komen en bij mij helpt het in elk geval heel goed. het enige nadeel is dat je dan wel nog bepaalde symptomen van migraine hebt. de pijn voel je niet maar de rest heb je dus nog wel. (ik dan)

liefs laura


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 04-05-2005, 13:44:05 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-02-2005, 13:15:59
Berichten: 2199
Locatie: DownByTheRiver Baby!
Heb zelf ook hevige migraine aanvallen gehad, soms nog maar het is bij mij zo, hoe slecter het met mij gaat, qua gevoel enzo dan, des te vaker ik een migraine aanval krijg..

ook vaak als er iets spannends of ingrijpends staat te gebeuren, als ik veel nadenk of geen cola drink (laatste klinkt stomen t zal ook wel tussen me oren zitten ;))
iig het stuk wat kleintje heeft geschreven ligt erg voor de hand, plus natuurlijk het niet teveel peinzen en piekeren, dat scheelt ook veel..
sterkte allemaal met de Migraines...


:kiss:
Angel©®

_________________
Give me a piece of paper,
I'll write my whole live for you down...
I think I'll return an empty page,
But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 08-08-2005, 11:59:36 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Het steentje amithist werkt bij mij tegen zware hoofdpijn aanvallen.
:)

Groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 08-08-2005, 12:02:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Het enige wat bij mij helpt bij migraine is TOTALE rust. Geen paniek, geen geluiden, geen licht geen geuren gewoon plat liggen en rustig blijven.

de misselijkheid gaat over, de hoofdpijn ook, de blindheid ook soms in 4 uur soms wat langer. Maar alles wat een beetje te veel is, kan echt dramatische gevolgen hebben op dat moment... nasty migraine!

Maar geeft aan dat ik veel te gespannen ben, en na de ontploffing, ben ik helemaal rustig en voel ik vreemd genoeg heeel veel liefde haha.

_________________
Afbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 17:52:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-12-2005, 20:16:47
Berichten: 102
Locatie: Capelle aan den IJssel
wat bij mij helpt is Ibuprofen en Neurofen. De 400mg. is voldoende en dus vrij te verkrijgen. Aspirine helpt niet. Tevens helpt rusten, gwoon als het even kan naar bed en idd in een donkere kamer. Als bonus geef ik mezelf een vochtig en koel washandje als het echt niet te harden is. Deze leg ik dan op mijn voorhoofd.

Groetjes Bianca

_________________
i´m a survivor, i´ll never give up, i´m a survivor, keep on surviving


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 11-11-2006, 09:41:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-11-2006, 16:17:37
Berichten: 36
Ik heb ook migraine en hoop dat er ooit nog iets uitgevonde wordt dat er voor zorgt dat je geen migriane meer hebt, want het is verschrikkelijk.. Ik heb bijna alle medicijnen gehad maar niks hielp en ik kreeg alleen maar last van bijwerkingen, dat a mn haar uitviel bijvoorbeeld. :(

Ik ben nu sinds anderhalf jaar gestopt met medicijnen en heb reiki behandelingen gehad.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 19:11:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-10-2006, 12:29:06
Berichten: 63
Locatie: Arnhem
ik heb ook meestal migraine zo erg dat ik moet gaan slapen alles donker maken kan dan niks meer horen of zien
ik krijg meestal migraine wanneer ik geesten gaat zien
dus ik neem dan finimal in val in slaap en het is weg
alleen die geeste kan ik niet voorkomen dus me hoofdpyn ook niet

_________________
Geloof in je dromen..Ze vertellen jou meer dan dat je denkt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 23:55:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2006, 00:17:58
Berichten: 79
Mijn vriendin heeft dat tijdens haar anticonceptie-pil-stop-periode.
Misschien dat je in die richting kunt kijken, want je hebt feitelijk 2 soorten pillen, een met meer oestradiol, en de ander met meer eehm.. dat moet ik dus nakijken. De ene geeft soms hoofdpijnklachten en de ander stemmingswisselingen.

Anders zou ik gewoon de huisarts raadplegen, daar zit'ie voor.

_________________
Zoals de waarheid aan het licht komt kaatst de spiegel hem terug.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl