Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:08:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04-09-2012, 18:01:56 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-02-2012, 19:55:05
Berichten: 1282
Locatie: Zuid-Holland
:lol: :lol:

_________________
De zoektocht naar geluk, is de voedingsbodem van ongelukkig zijn.[/color]


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-09-2012, 10:38:41 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Tom, ik ben dat niet helemaal met je eens.
Ik denk ook dat iedereen naar uiterlijk kijkt, en dat je aantrekkingskracht daar ook mee te maken heeft. Dat is iets natuurlijks. Maar als jij zegt dat niemand opgezadeld wil zitten met een unibrow etc, dat vind ik dus onzin. Smaak is iets persoonlijks. Dat ten eerste. Niemand vindt precies hetzelfde mooi. En daar komt bij dat iemand steeds mooier kan worden door een mooi innerlijk (voor mij tenminste). Ik vind geen van mijn vrienden lelijk, net zoals ik sommige mensen die ik minder mag, ook minder mooi vindt. Op de een of andere manier gaat dat samen.

Kortom, ik denk dat iedereen zo z'n voorkeuren heeft qua uiterlijk, maar dat die niet onoverkoombaar zijn.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 20:15:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
NachtSchaduw schreef:
Tom schreef:
NachtSchaduw schreef:
Maar haarkleur kun je veranderen, persoonlijkheid niet.
Hier ben ik het niet mee eens. Natuurlijk gaat het niet zo makkelijk als haarkleur, maar mensen veranderen ook. Niemand blijft hetzelfde, iedereen heeft ervaringen en leert.


Persoonlijkheden verfijnen zich, maar zullen nooit compleet veranderen tenzij door een bijzonder traumatische gebeurtenis waarbij er bijvoorbeeld grote emotionele schade of hersenletsel is opgelopen.
Zo zal ik bijvoorbeeld het feit dat ik graag alleen ben later in mijn leven misschien beter leren te camoufleren, en zal ik misschien mensen om mij heen langer verdragen, maar ik zal nooit van een groot gezelschap kunnen genieten, en vroeg of laat zal dat dan toch naar buiten komen.
Ook al zou ik anders willen, dit is nu eenmaal mijn aard, onderdeel van mijn persoonlijkheid, en ik kan deze misschien bijslijpen, maar ik zal nooit de gezelschaps en sociale feestjesman bij uitstek worden.

Daarnaast is er een verschil tussen persoonlijkheid en gewoontes.
Gewoontes kun je over het algemeen veranderen ( bijvoorbeeld roken ), maar een persoonlijkheid is precies dat, het is jouw wezen in essentie.
Dat schakel je zelf niet om, en een ander kan dat dan al helemaal niet.
Gewoontes zijn zo gegroeid en niets meer dan een extensie van een presentatie naar de buitenwereld, en deze kunnen worden aangepast.
Je persoonlijkheid is je complete beleving van emotie, je mindset, je manier van redeneren, de kern van je functioneren.
Denken dat compleet om te kunnen gooien is een illusie.
Je kunt hoogstens hopen vervelende randjes mettertijd iets bij te slijpen, maar niet meer dan dat.

Daarnaast wat jij omschrijft als veranderen, is niets anders dan een evolutie, maar deze evolutie is niets anders dan een aanpassing van de originele blauwdruk, en zal daarom altijd voor het overgrote deel gelijk zijn aan deze blauwdruk ( aka je persoonlijkheid ).
Als een persoonlijkheid daarom dus totaal niet met de jouwe overeenkomt, koester dan niet de gedachte dat je hem/haar wel kunt veranderen.

Zo werkt het echt niet.


Helemaal mee eens!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 20:23:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
Vraagje aan iedereen hier,
of jullie nou een man of een vrouw zijn, jullie zetten hier allemaal de beschrijving van zowel jullie ideale man als ideale vrouw. Maar jullie zijn toch niet allemaal biseksueel, neem ik aan?

Anyway, zelf ben ik een meisje en hoe cliche het ook klinkt, voor mij is het innerlijk gewoon echt het allerbelangrijkst. Maar het is inderdaad zo dat ik in de eerste instantie toch word aangetrokken door het uiterlijk. Ik zou heel, heel graag willen dat dat niet zo was!! Maar goed, dat zal wel de natuur zijn ofzo..
Als ik de jongen met het perfecte innerlijk zou vinden en ik mocht z'n uiterlijk samenstellen zou dat ongeveer zo zijn:

Man,
Blond,
Lang
Mooie lach
Gespierd maar echt niet te ofzo
Stevig gebouwd, dus niet zo'n smal gespierd kereltje haha
Oh draagt het liefst een kettinkje dat vind ik sexy :P
Blank maar wel zo iemand die snel bruin wordt!

Maar als 'ie er heel anders uit zou zien zou dat ook zeker oke kunnen zijn, en als 'ie er precies zo uitzag maar 'n lul was dan zou ik echt niks met hem willen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 20:52:20 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Maar je kan toch alsnog vrouwen ook heel mooi vinden, Amethist? Ik ben overigens wel biseksueel. :')

Droomvrouw: Jessica Biel, haha. Of Mila Kunis. Als je er een beetje zo uitziet, ben je binnen. Hoewel mijn exvriendin meer een kerel was, en die vond ik ook echt prachtig.

Droomman:
- Jaar of veertig
- Stoppelbaard (1 - 3 dagen)
- Kort, wild haar
- Niet abnormaal gespierd, maar wel slank

Ahhh heerlijk. Alleen jammer dat deze mannen mij óf niet zien staan (wat natuurlijk vrij logisch is sinds ik 16 ben), óf een beetje eng zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2013, 21:26:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
vrouw: Mila Kunis!!! Adriana lima, wel donker haar maar ariana grande vind ik ook mooi <3 ben trouwens geen lesbisch....)

Man: gespierd, of lichtblond haar blauwe ogen, of beetje getint, italiaans of mexicaans ofzo.. Mooie lippen, maakt eigenlijk niet zoveel uit als hij mooie lippen en ogen heeft ben ik al verkocht... Haha

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 05:53:54 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Een blonde mexicaan/ italiaan met blond haar en blauwe ogen? Helemaal niet veeleisend hoor :lol: ( of lopen die er echt massa's rond, want dan ben ik gewoon aan het stereotyperen)


Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als er maar een beetje spek op zit. Dus zowel bij vrouwen en mannen is een dun ding niet echt iets voor mij al hoeft dat eigenlijk ook al niks te zeggen. Hoe toffer ik een persoon vind, hoe mooier hij of zij word.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 08:39:03 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Haha nee, blond haar blauwe ogen OF beetje mexicaans italiaans achtig

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 11:31:02 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 04-05-2011, 17:26:58
Berichten: 309
Ik heb meer iets met persoonlijkheden, maar ik heb over het algemeen wel voorkeuren voor blond of rood haar.

_________________
Always hidden in shadows, shrouded in armor,
Nobody to turn to, no safe harbour,
Hiding emotions because I am afraid to get hurt if I am weak,
I am just a human, not a freak..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 20:19:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
Ik vind Angelina Jolie echt super, super mooi!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-09-2013, 08:58:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-09-2013, 15:39:24
Berichten: 18
Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur,zolang ie maar niet te gespierd is. Ik vind mn vriend een knappe jongen, meer heb ik niet nodig dan dat van hem te vinden :)

Hij hoeft van mij niet te lijnen, of trainen, das toch raar als je dat gaat eisen aan iemand.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-09-2013, 10:21:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hmm voorkeur. ..een mooi uiterlijk is meegenomen
Maar ik ga eigenlijk voor het innerlijk :)
Dat is wat je maakt

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-09-2013, 11:27:02 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-09-2013, 21:06:50
Berichten: 120
Locatie: België
Eentje die met mijn karakter om kan is al goed genoeg .. (':

_________________
"I can do something you can't do, if it's good enough, can I be your friend?" - Pandora


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 09:56:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2014, 21:20:15
Berichten: 9
Clio schreef:


Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als er maar een beetje spek op zit. Dus zowel bij vrouwen en mannen is een dun ding niet echt iets voor mij al hoeft dat eigenlijk ook al niks te zeggen. Hoe toffer ik een persoon vind, hoe mooier hij of zij word.


Helemaal mee eens :p

_________________
"De mens zoekt zijn weg, maar de Heer heeft hem bepaald"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2014, 18:32:59 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Nooit op uiterlijk gevallen vond mijn vriendjes altijd onwijs lelijk (werd wel beter, haha). Maar moet misschien toch is "eisen" gaan stellen :P


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl