Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:33:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 30-06-2013, 14:29:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-06-2013, 16:24:02
Berichten: 4
Locatie: Nederland
Hallo , ik ben nieuw hier en ben hier gekomen via een tijdschrift.
Ik had gelezen over een meisje die ook geesten en elfjes zag.
Dit vond ik erg interessant en ik ben dus op deze site terecht gekomen en heb wat rondgekeken.
Ik zie zelf niet echt aura's en dat soort dingen, maar ik vroeg me af of je het echt van je geboorte af moet kunnen of dat je het ook kan leren.
Ik heb mijn moeder verteld dat ik dat soort dingen interessant vond en ze vertelde mij dat ik als klein meisje beweerde dat ik geesten zag.
Ik was 2 of 3 jaar en ik vertelde mijn moeder ineens iedere dag dat er 's avonds als ik in bed lag een man in mijn kamer stond.
Later werd ik daar zelfs bang van en moest ik echt huilen.
Ik heb toen met mijn moeder de hele kamer grondig doorzocht en mijn moeder vroeg me wat die man allemaal zei. Ik antwoordde dan dat hij vroeg hoe het met me was.
Later had mijn moeder in de woonkamer foto's gezet van de grootouders van mijn vader en moeder.
Ze hingen boven de bank en daar keek ik eigenlijk nooit echt naar, want ik speelde altijd in de box die aan de andere kant van de kamer stond.
Toen ik een keer naar de muur keek riep ik mijn moeder en riep ik: JA MAMA DAT IS DIE MAN DIE ALTIJD IN MIJN KAMER KOMT!
En dan wees ik naar de foto van mijn moeders opa...
Ik weet hier dus helemaal niks van omdat ik toen zo klein was, maar mijn ouders vertelden me dat.
Ben ik nu paranormaal ?
Kan ik ook met geesten praten ?

_________________
Your heart is a present. Give it to someone who really deserves it.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 30-06-2013, 22:20:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
Hey! Het komt vaak voor dat mensen op jonge leeftijd, als baby of als peuter, aura's, geesten, engelen en andere paranormale dingen zien. Ik denk dat iedereen in een zekere mate eigenlijk wel paranormaal is, maar de meeste mensen doenen er niks mee omdat ze er niet in geloven en dus niet weten dat ze het in zich hebben. De meeste mensen stoppen deze dingen te zien op het moment dat ze beseffen dat dit in de 'gewone wereld' niet 'normaal' is.
Bij de een is het zesde zintuig beter ontwikkeld dan bij de ander. Maar als je je meer in het spirituele verdiept door bijvoorbeeld te mediteren en er dingen over te lezen kan iedereen zich dit wel aanleren.
Ik geloof wel dat het ook kwestie van aanleg is in hoeverre je je kan ontwikkelen maar als jij als kind geesten zag denk ik dat je dit opnieuw zou kunnen bereiken.
Maar je moet het wel willen natuurlijk, want het is zeker niet altijd fijn, en ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je hier begeleiding bij krijgt door bijvoorbeeld een spirituele therapeut of iemand anders die hier verstand van heeft.
Hopelijk geeft dit je een beetje duidelijkheid, ik ben hier als je meer vragen hebt of wilt praten ofzo :)
Groetjesss


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 02-07-2013, 09:35:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Heyy,
Het kan inderdaad kloppen dat je als kleinkind geesten zag. Dat heb ik ook maar dan met Aura's. Als kleinkind zei ik vaak tegen mijn moeder dat ik een kleur om iemand zag. En een paar jaar later toen ik 8 was ofzo zei ik weer tegen mijn moeder dat ik een kleur om iemand heen zag. Mijn moeder heeft me verteld dat ik dat als klein meisje ook al zei. En toen ben ik erachter gekomen dat ik Aura's kan zien. En nu nog steeds.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 06-07-2013, 20:38:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-06-2013, 16:24:02
Berichten: 4
Locatie: Nederland
Oke dank jullie wel!!! Ik heb hier heel veel aan !
Ik heb het inderdaad volgens mijn moeder gezien, maar ik weet dus niet meer of ik dat weer kan. Hoe kan ik dan zorgen dat ik weer geesten ga zien? Gaat dat zomaar ineens ?
Ik ga in ieder geval me hier zeker wat verder in verdiepen !
Niet alleen omdat ik dit erg interessant vind, maar ook omdat ik mensen die geesten kunnen zien enzo ook erg interessant vind.
Meerdere reacties zijn altijd welkom :D

_________________
Your heart is a present. Give it to someone who really deserves it.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 07-07-2013, 01:04:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Ik heb medium geleerd met kristallen.
Hiervoor moet je serpentijn en amazoniet combineren, en relaxt op bed gaan liggen, en denken en wensen dat je medium word, en geesten kunt zien.
ongeveer een half uurtje.
Ik weet niet meer of ik het meer dan 1 x heb gedaan, want het is al lang geleden.
Maar meerdere keren in de week dat doen, kan in ieder geval geen kwaad.

Zorg wel, dat als je nieuwe kristallen koopt, je ze eerst 24 uur reinigt in zout water, en dan in de zon leggen om op te laden.
En elke keer na gebruik reinigen en weer opladen.
Kristallen die broos zijn of oplossen in water, kun je reinigen met wierook.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 12:48:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Heey, je had gereageerd op mijn bericht ;-)

Als je er voor open staat zou je best wel weer geesten kunnen zien. Maar ik zou ze niet gaan oproepen om ze te kunnen zien.

Groetjees ;D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 09-07-2013, 22:43:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Dit komt me zo bekent voor... Ik had vroeger ook ern 'onzichtbaar' vriendinnetje, toen ik in groep 1 & 2 zat. Alleen dat was best wel raar want ik speelde gewoon met haar, en mn broertje en mijn vriendinnetjes toen zagen niks maar ik wel.2 jaar terug ofzo zag ik ook weer een meisje voor mijn bed verschijnen, ohja dat meisje zag ik okk gewoon overdag maar dat andere vond ik toen best eng..
Ik wil het ook wel weer zien alleen het leidt welveel af.....

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 21:59:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-06-2013, 16:24:02
Berichten: 4
Locatie: Nederland
Watermelon_x schreef:
Dit komt me zo bekent voor... Ik had vroeger ook ern 'onzichtbaar' vriendinnetje, toen ik in groep 1 & 2 zat. Alleen dat was best wel raar want ik speelde gewoon met haar, en mn broertje en mijn vriendinnetjes toen zagen niks maar ik wel.2 jaar terug ofzo zag ik ook weer een meisje voor mijn bed verschijnen, ohja dat meisje zag ik okk gewoon overdag maar dat andere vond ik toen best eng..
Ik wil het ook wel weer zien alleen het leidt welveel af.....


Jaaa precies ! Maar ik kan me het helemaal niet meer herinneren.
Tot nu toe heb ik het nog niet echt geprobeerd om mezelf open te stellen enzo.
Maar zijn geesten altijd om je heen ? En kijken ze en beschermen ze je echt ? Of trek je alleen geesten aan als je je openstelt ?
En is die opa van mijn moeder dan mijn gids ?

Antwoorden zouden fijn zijn :$

_________________
Your heart is a present. Give it to someone who really deserves it.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 22:52:29 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2013, 11:28:44
Berichten: 113
Je kunt jezelf ervoor open stellen door er gewoon in te gaan verdiepen, je kunt slechte en goede aantrekken, maar slechten kun je wegjagen. Dat meisje waar ik.over vertelde heb ik vewoon weggejaagt door in mezelf te vragen of ze wegging en naar het licht kon. Ik was toen ook zo oud als jou, dat was 2 jaar geleden en toen heb ik er veen last meer van gehad. Ik zag toen alleen haar en geen andere geesten maar soms hoor je dat wel dat die alle geesten zien. Ik denk dat die heel erg spiritueel bezig zijn enzo, en hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je te zien krijgt, maar dat heeft tijd nodig..
ik was er toen totaal niet mee bezig maar ik kijk wel altikd horror/geestemfilms dus miss trek je daar ook onbewust geesten mee aan.

je kunt trouwens ook niet zomaar zeggen wie je gids is, maar daar kun je achter komen, staat vast wel meer over op.internet want daar heb ik totaal geen ervering mee hahs

_________________
Never let go of your dreams. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ben ik paranormaal ?
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 18:43:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2011, 15:17:29
Berichten: 149
Locatie: Emmen
Het kan zijn dat die man je gids is. Het zo logisch zijn aangezien hij vraagt hoe het met je gaat, want voor zover ik weet vragen willekeurige entiteiten dat niet, maar de enige manier om het uit te vinden is door het te vragen. Hou er wel rekening mee dat het niet voor iedereen makkelijk is om entiteiten (ik noem ze liever zo, geesten klinkt als iets uit een slecht spookverhaaltje) te zien, ook al kon je het toen je jonger was. Veel kinderen zijn erg gevoelig voor het paranormale, maar dat betekent niet direct dat ze er later aanleg voor hebben.
Een goede oefening om te beginnen zou meditatie zijn. Gewoon mediteren, je gedachten tot rust brengen en verder niks. Het is een goede oefening omdat entiteiten vaak niet communiceren met woorden zoals mensen, maar met gedachten, beelden en gevoelens die je een stuk makkelijker kan opvangen als je niet aan andere dingen denkt. Daarna zou je je kunnen openstellen voor entiteiten.
Als ze iets met je te maken willen hebben komen ze vanzelf wel. Als ze in het begin niet komen moet je NIET proberen om ze op te roepen of ze op te zoeken op bijvoorbeeld een begraafplaats (ja, ik ken iemand die zo gek was). Geloof me maar als ik zeg dat dat op een bepaald moment misgaat.
En een laatste tip: als je dan eindelijk met entiteiten gaat communiceren moet je je alleen tot op zekere hoogte openstellen, want een aantal entiteiten die contact zoeken met met mensen doen dat omdat ze zich er niet van bewust zijn dat ze dood zijn, bang zijn om over te gaan, of iets niet goed verwerkt hebben en geloof me als ik zeg dat je de emoties van die entiteiten niet wil meemaken.

_________________
Is that what you really think, or is that what they want you to think?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl