Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:07:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:57:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Heyhoi!

Ik ben laatst bij iemand geweest en die zei dat als ik mij niet uit ik lichamelijke klachten krijg als ik gewoon door ga. Bijv. Ik ben zo slecht in het vertellen hoe ik me voel.. Dus ik liep al maanden met dat ik niet lekker in me vel zat. In een keer ben ik aangereden op me fiets door een andere fietser en heb ik een hersenschudding opgelopen.. en ik heb nog steeds hoofdpijn. Die meneer zei dat hoofdpijn stond voor teveel piekeren en denken wat ik dus doe nu. En omdat ik al maanden met dit loop en het nu pas vorige week heb verteld aan mijn ouders kreeg ik klachten.. Maar nu is mijn vraag weet iemand wat zere schouders en nek betekend? Want daar ben ik nu wel benieuwd naar..

X AGirl

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 22:46:31 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Een slechte slaap- of zithouding, dat is waar ik aan zou denken. Zit je heel erg voor- of achterover gebogen als je achter de computer zit bijvoorbeeld? Of is je matras hard?
Of heb je misschien een zware schooltas?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-01-2014, 08:32:04 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
@Tom ik heb er eigenlijk last van nadat ik op de fiets dat ongelukje heb gehad en dat ik er een hersenschudding aan over heb gehouden.. En hoofdpijn houd in dat je teveel denkt/piekerd. Dus ik dacht misschien hebben zere schouders en nek ook iets te betekenen.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-01-2014, 09:11:21 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Wat bedoel je precies met "betekenen" dan?
Je geeft me niet echt antwoord op mijn vraag :(
Hoofdpijn kan van veel verschillende dingen komen. In jouw geval helpt het piekeren mee om het erger te maken, maar de hersenschudding is de echte oorzaak, neem ik aan.
Afhangend van hoe je ten val bent gekomen bij je ongeluk, kan het ook daarvan komen.
Of gebruik je sindsdien een hele andere fiets?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-01-2014, 15:45:59 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Het ligt er echt aan hoe je gevallen bent als je op je achterhoofd bent gevallen dan doen je schouders en nek pijn als het een harde val was , heb je wel genoeg rust genomen en naar de dokter geweest? Ik kan uit ervaring zeggen dat het een hele lange nasleep heeft . Rust dus wel genoeg want dat is heel belangrijk !

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 21:04:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Tom schreef:
Wat bedoel je precies met "betekenen" dan?
Je geeft me niet echt antwoord op mijn vraag :(
Hoofdpijn kan van veel verschillende dingen komen. In jouw geval helpt het piekeren mee om het erger te maken, maar de hersenschudding is de echte oorzaak, neem ik aan.
Afhangend van hoe je ten val bent gekomen bij je ongeluk, kan het ook daarvan komen.
Of gebruik je sindsdien een hele andere fiets?


Ja met betekenen is mij verteld dat hoofdpijn iets kan betekenen dus bijv. piekeren. Ik bedoel betekenen meer in de vorm van wat betekend mijn droom bijv. Maar dan met mijn klachten.. Want ik heb me laten vertellen dat klachten een betekenis hebben.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-01-2014, 21:08:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Bunny schreef:
Het ligt er echt aan hoe je gevallen bent als je op je achterhoofd bent gevallen dan doen je schouders en nek pijn als het een harde val was , heb je wel genoeg rust genomen en naar de dokter geweest? Ik kan uit ervaring zeggen dat het een hele lange nasleep heeft . Rust dus wel genoeg want dat is heel belangrijk !


Ik weet niet meer hoe ik gevallen ben :$ Maar iemand die het had gezien die zei dat ik met me hoofd op me stuur was gekomen. Ik heb de 1e week na de val niet echt rust genomen omdat ik wel vaker hoofdpijn had en ja we zochten er niet echt iets achter. Maar na een week had ik het nog steeds dus zijn we naar de dokter gegaan en die zei dus dat het een hersenschudding was en dat ik meteen deze week rust moest nemen. Daarna ben ik gaan overleggen met school hoe en wat en ben ik maar 9 uur in de week naar school gegaan.. Best weinig en dat merk ik nu ik mag nu zo veel inhalen. Ik ga nu wel weer gewoon naar school maar dan wel met hoofdpijn maar het is wel uit te houden, en zo niet ga ik naar huis. Ja klopt het heeft best een lange tijd nodig om te herstellen ja. Ik heb het nu 3x gehad en ik baal van deze het aller ergste.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-01-2014, 08:25:59 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi AGirl

Ik heb even gelezen over je hoofdpijn en schouders.

Ik denk dat door die dreun je nekspieren en schouders de schok hebben opgevangen en daardoor zwakke plekken zijn ontstaan + spanning.

Wat je zou kunnen doen is je een poos laten magnetiseren je hoofd je nek en je schouders ook laten masseren. met magnetiseren stroomd er weer energie wat je nodig hebt en masseren voor de blokkades die na de val zijn ontstaan.

Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl