Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:56:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 11:01:18 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Welleens een koude rilling gehad, zonder dat het koud was ?

Ze zeggen dat je er dan vanuit kunt gaan dat er een 'geest' in de buurt is. Wie gelooft dat en waarom?

Ik merk zelf dat er meer is dan we kunnen zien, als mijn haren rechtop gaan staan. Vooral mijn hoofdhaar. In zo'n geval weet ik zeker dat er iets is.

Ik zal binnenkort ff een verhaaltje schrijven en deze plaatsen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 23:27:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-10-2004, 15:02:32
Berichten: 8
Locatie: friesland
Jazeker in de op een warme zomerdag of als ik dicht bij een hele warme kachel zit...

Maar bij mij hoeft het niet zo te zijn dat het alleen (geesten,entiteiten, of psychische personen ) in de buurt zijn ook als er iets is dat komt er als het ware een waarschuwing van binnenuit en dan krijg ik kippevel ( dat trouwens pijn doet)

Als ik ergens ben en ik krijg kippevel krijg ik ook een erg koude lucht wat ik tot mijn luchtpijp voel( een soort ijzige lucht) kan het anders niet omschrijven. Ik WEET dat er dan iemand aanwezig is.. maar ik krijg het niet altijd koud. b.v. als mijn gids (die is er binnen een knip in je vinger bij je) krijg ik een super warm gevoel vol liefde en energie Ik weet ook dat het anders is dan de andere "personen "die dan bij me komen of zijn

Zo ReVi Ik geloof niet ik WEET dat ze er zijn..

trouwen leuk dat je zulke dingen vraag aan de mensen kan ik ook eens lezen hoe een ander het voelt en ziet en ervaart..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 10:14:35 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Je gids is altijd goed en idd warm en met liefde, net als je beschermengel btw.
Maar die koude rilling ken ik, vooral laatst een keer.
Ik kwam 's avonds op me kamer en het was er ijzig koud terwijl het op de voorzolder (ik slaap op de achterste helft van de zolder) wel gewoon normaal van temperatuur was.
Het gevoel dat ik er bij kreeg was heel erg bedrukt, het voelde slecht. Ik ben maar even naar beneden gegaan en toen ik na een kwartier weer boven kwam was alles weer normaal.

Ook heb ik weleens het gevoel dat er iets fysiek dwars door me heen gaat, gewoon in mij komt. Laatst had ik het 2 maal achter elkaar.
Ik voel dan een rilling vanaf me rug helemaal door naar voren en word licht in me hoofd. Daarna is het gevoel weer weg.

Dit zijn mijn ervaringen met koude ed.

Beniewd naar jullie ervaringen en misschien dat jullie mij iets meer kunnen vertellen over mijn ervaringen?


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 11:12:08 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Misschien is een koude rilling wel dat je contact maakt met iets. Normaal voel je gewoon dat er meer aanwezig is dat je kunt zien. Daar hoef je nog niet echt bepaald een koude rilling bij te hebben. Als dat 'iets' contact met je maakt, dan krijg je misschien die koude rilling.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 15:16:05 
Een koude rilling kan je krijgen doordat je in contact komt met een geest/engel.
Deze zitten in een andere dimensie dan ons en als de dimensies botsen dan word het kouder.Klinkt vaag :? , maar als je een keer zoiets meemaakt weet je waar ik het over heb.

Groetjes ilse


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:19:50 
Een koude rilling betekend niet altijd dat het slecht is waar je mee in contact staat hoor. Bij sommige kan je intens een gevoel van warmte krijgen en dan bedoel ik bij de meeste gidsen. Bij een gewoon overleden persoon en bij sommige gidsen kan je ook hun kou voelen. Deze kou is zelfs voelbaar voor mensen die niet gevoelig hiervoor zijn. Een koude rilling kan ook zijn wanneer je in aanraking komt met de overledene. Dus door hem heen voelt/loopt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:22:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2004, 02:49:44
Berichten: 55
Locatie: Kerkrade
Beste mensen

Ik wil jullie bij deze even waarschuwen.

Bij de meeste van jullie heb ik het idee dat ze tever open staan ik kan best fout zitten maar dat voel ik zo .

Om even terug te komen op de koude rilingen dit wil zeg dat er een entiteit contact met je wil leggen maar ook hier waarschuw ik voor .
Vraag eerst altijd wie deze persoon is en vraag ernaa je gids of deze persoon te vertrouwen is het kunnen ook geesten zijn die goed lijken maar toch kwade bedoelingen hebben ik heb het al meegemaakt dus ik weet hoe het is . Doe pas iets als je echt zeker van je zaak bent.

Vriendelijke groet daniel

_________________
Gij Zijt Ge Broeders Hoeder.
Gij Zult Het Lot Niet Tarten


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:26:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-10-2004, 15:02:32
Berichten: 8
Locatie: friesland
daar ben ik het helemaal mee eens witte engel

je kan niet voorzichtig genoeg zijn daarin en te open voor staan kunnen ook die entiteiten binnen dringen

wees inderdaad erg voorzichtig daarmee


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 20:43:59 
Sta niet te open hoor. Heb ook al eens meegemaakt dat het mis ging. Natuurlijk moet je goed weten en eventueel vragen of de entiteit goede bedoelingen heeft maar bij mij lopen ze soms de deur plat, ook diegene die ik liever niet in huis wil hebben. Dit doe ik uiteindelijk allemaal bewust omdat ik nieuwsgierig ben. Wat ik wel doe is toch even luisteren, bevalt het mij niet dan stuur ik ze weg nadat ik ze bedankt heb. Uiteindelijk zijn hun diegene zonder lichaam en heb ik de kracht om ze weg te sturen.
Vooral als je weinig ervaring op dit gebied hebt raad ik iedereen aan er erg voorzichtig mee te zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 19-10-2004, 23:14:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Klinkt vervelend..
Ik heb hier geen ervaringen mee though.. En volgens mij denk ik ook niet dat ik er voor open wil staan..
Zijn er eigenlijk ook positieve kanten aan zoiets?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 15:38:12 
Ja hoor tuurlijk.
Ik vind het vaak heel leuk en interessant om met ze te praten. Wel vermoeiend maar toch ook leuk.
Mijn opa bijvoorbeeld komt wanneer ik dat graag wil. Lekker toch een beetje gezellig kletsen met zijn tweeen!
Je kan je er natuurlijk ook voor afsluiten maar dat is niet altijd even handig want ik help graag!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 16:43:22 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Klinkt wel erg fijn jah..
Lijkt me ook wel leuk..Gezellig bijpraten..
Maar toch lijkt het me wel eng..
Ik vind het moeilijk uit te leggen..Misschien gewoon iets terug halen wat je met rust moet laten..
Ik weet het niet.. :?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 16:46:31 
Het is niet eng al was dat het in het begin wel. Oh ja, ik heb mijn opa niet terug gehaald hoor, hij kwam als eerste uit zichzelf. Hij heeft ook gezegd dat ik hem altijd kan en mag roepen vandaar... :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 16:49:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Ach so..
nu snap ik het.. =)
Maar fijn zeg..Lijkt me wel mooi om weer met een overleden persoon te kunnen praten..
=)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 17:00:10 
Is het ook hoor, je kan ook via je gids een ander overleden persoon ontmoeten. Vraag maar aan je gids. Als de persoon niet terug is tenminste!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl