Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:36:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hele warme handen
BerichtGeplaatst: 17-11-2015, 00:05:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-11-2015, 23:47:31
Berichten: 1
Hallo allemaal!

Gezien ik helemaal niet thuis ben in de spirituele wetenschappen, plaats ik dit bericht in de hoop op wat advies.

Het regelmatig ervaren van ondragelijk warme handen zijn namelijk altijd al onderdeel van mijn dagelijkse leven; ik houdt ze onder de kraan, blaas ertegenaan, houdt ze tegen het raam etc., maar geen enkele oplossing is van langdurige aard. Toen ik erachter kwam dat dit iets abnormaals was, ben ik ermee naar de dokter geweest, maar die heeft geen diagnose kunnen stellen. Tot enkele dagen geleden heb ik me hierbij neergelegd.

Vorige week woensdag merkte een gast in de sauna waar ik werk* op, dat ik eens-in-de-zoveel-tijd mijn handen in de ijsschaaf steek. Ze is erg thuis in de spirituele wereld en vertelde me dat dit hier helemaal geen onbekend probleem is en dat dit heel goed te verhelpen is. Vandaar dat ik hier een poging doe om van mijn warme handen af te komen. Komt iemand dit bekend voor en weet jij hoe ik dit kan verhelpen?

Groetjes van Mik

*(de aard van mijn bijbaan is uitgesloten als oorzaak van de conditie van mijn handen, gezien ik hier al last van had voordat ik in de sauna werkte)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hele warme handen
BerichtGeplaatst: 17-11-2015, 06:43:25 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
http://www.dokter.nl/forum/handen-voeten/67331-warme-handen-en-voeten?start=100
Anoniem #102 08 sep 2014 12:16 schreef:
Hallo
Nu na 10 jaar zoeken naar oorzaak klachten hete voeten en handen hebben ze het gevonden
Ik heb polyneurophatie een aandoening aan de zenuwen er is geen medicijn behalve pijnbestrijding er wordt momenteel wel onderzoek naar gedaan of je het hebt kun je uitzoeken via een emg vraag een verwijzing bij de huisarts naar een neuroloog misschien voor anderen hier ook een oplossing succes
https://nl.wikipedia.org/wiki/Polyneuropathie
wikipedia schreef:
Als verschijnselen van polyneuropathie kunnen onder andere optreden:

een branderige pijn; voortdurend of vooral bij aanraking, tintelingen,
gevoelloosheid voor pijn of verminderd gevoel in handen of voeten

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hele warme handen
BerichtGeplaatst: 17-11-2015, 09:07:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
MikMak schreef:
Ze is erg thuis in de spirituele wereld en vertelde me dat dit hier helemaal geen onbekend probleem is en dat dit heel goed te verhelpen is. Vandaar dat ik hier een poging doe om van mijn warme handen af te komen. Komt iemand dit bekend voor en weet jij hoe ik dit kan verhelpen?


Als die vrouw het allemaal zo goed weet, waarom heeft ze je dan niet meteen geadviseerd hoe er vanaf te komen?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hele warme handen
BerichtGeplaatst: 28-11-2015, 07:57:44 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Mikmak.

Het kan zijn dat je veel energie uitstraalt, heb je misschien iemand die veel energie gebruiken kan, kan je vragen of jij je handen op zijn of haar schouders mag leggen en dat heet magnetiseren, kan het ook bij dieren doen en planten. Kijk maar of je er wat mee kan.
Groeten Hans.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl