Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:48:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 29-11-2006, 00:51:04 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Wat ik wel weet is dat sinds mijn collega kamille thee drinkt dat hij wel steeds minder last heeft van migraine.

te minste dat zijn zijn woorden.

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 20-03-2007, 19:35:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-02-2007, 19:08:44
Berichten: 55
Locatie: Zandvliet, Antwerpen
ik heb een aantal jaren terug ook last gehad van migraine,
zo'n 3 jaar achter elkaar op de exacte zelfde dag ieder jaar.
de laatste keer dat ik het had had ik 42,5 graden koorts en had eigenlijk naar het ziekenhuis gemoeten, maar dat ging niet omdat het te licth was buiten en mijn koorts alleen zou stijgen.

maar in elk geval, ik heb er nu al 2 jaar geen last meer van,
en bij mij was het ook voor een deel door schrik voor iets te doen te hebben en dat je er zoveel schrik voor hebt en mee bezig bent dat je er dus ziek van wordt en migraine krijgt. dus eigenlijk een soort van stres.

het kan ook gebeuren bij meisjes dat ze migraine krijgen door het starten of stoppen van het nemen van de pil (net zoals rugpijnen of maagklachten) maar dat gaat normaal wel over.

enkele goede hulpmiddeltjes zijn: kamille, nootmuskaat, salie, en andere kalmerende kruiden. het best is om er thee van te maken, vaan wierrook helpt ook.

groetjes, Adamite

_________________
Und doch ist dieses Leben ein Spiel, aber du bist zu dem Glauben gekommen dass es die einzige Wirklichkeit ist.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 02-04-2007, 18:41:43 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-02-2007, 19:39:26
Berichten: 98
Locatie: Brabant
Nou heb ik in heel me leven nog nooit echt last gehad van hoofdpijn en sinds de laatste maanden is t goed raak...:S

het is een vervelend iets en als ik smorgens me ogen open doe dan klapt het er al op zal ik maar zeggen heb geen idee waar t vandaan komt ik heb geen stress enme ogen zijn goed en de dokter denkt dat iik gek ben maar ik zit er dan wel mooi mee te kijken..

Heb nu daflenac pillen of zoiets is weer sterker dan de rest en da moet me helpen ik ben tog al geen pillen slikker maar goed alles beter dan dit wel erg dat de doketr jeniet eens serieus wil nemen iig en hoop dat t snel voorbbij gaat :D

_________________
Al gaat het leven niet over rozen.
en kom je weer alleen te staan,
er komt atijd weer een engel,
die zegt waar je heen moet gaan !!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 13-06-2007, 13:44:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-02-2007, 19:08:44
Berichten: 55
Locatie: Zandvliet, Antwerpen
ten eerste je bent niet gek!

ik heb het 3 jaar gehad en elk jaar op exact dezelfde datum, er was toen ook geen verklaring voor.

maar bij mij is het plots gewoon over gegaan.
maar voor jou heb ik mischien wel andere raad als je er echt zoveel last van hebt probeer eens wat valeriaan of salie theesmorgens en/of savonds te drinken (en/of wierrook gaat ook). dan zal het denk ik al wel wat beter zijn.
probeer eerst de salie en dan de valeriaan als dat niet helpt.

groetjes, Adamite

_________________
Und doch ist dieses Leben ein Spiel, aber du bist zu dem Glauben gekommen dass es die einzige Wirklichkeit ist.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 22-02-2009, 20:31:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-02-2009, 20:02:03
Berichten: 1
hallo ik heb ook migraine en ik kom nog maar 14 jaar ik neem almogran 12.5mg en dit is een medicatie tegen migraine je bent dan alleen nog een klein beetje duizelig maar dan ga ik even liggen en dan verbetert dat.
ik heb tintelingen en ik zie zwarte vlekken voor mijn ogen en soms moet ik braken.
dit is echt niet leuk.

1raad almogran 12.5mg werkt echt.

mvg chanelleke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 23-02-2009, 00:07:03 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-02-2009, 23:11:40
Berichten: 144
Locatie: Limburg.
Ik heb de laatste 2 jaar ook migraneaanvallen gehad,en dat was dan altijd als ik vakantie had,en bij mensen was waar ik me op mijn gemak voelde,of plaatsen waar ik me op mijn gemak voelde.Als ik bij mijn oom was,waar ik een hele goeie band mee heb,zo ook mijn tante,of als ik ging vissen op een natuurplas,en ik lekker van de rust kon genieten.Ik ben er achter gekomen dat ik mijn stress ontlaat op dat soort momenten en plaatsen.Als ik ga vissen,dan ga ik altijd een weekend nachtvissen,van vrijdag tot zondag,en slaap ik daar in een tent,en dan kom ik daar vrijdag aan,maak mijn spullen gereed,en als ik klaar ben,ga ik gewoon lekker zitten en van de natuur genieten,en dan ga ik slapen,en dan sta ik smorgens op,nog niks aan de hand,maar dan drink ik een slokje,en eet een hapje van een boterham,en klap migraneaanval,en ook heel erg buikpijn,en overgeven,en al was er niks meer om over te geven,dan nog.Ben er achter gekomen dat overgeven de hoofdpijn verzacht,dus ik dacht,ik eet gewoon wat,komt het er uit verzacht het mijn hoofdpijn weer ,komt het er niet uit,dan heb je in ieder geval geen honger meer,ja klinkt vreemd,maar ik had altijd zo'n hongerbuikpijn,ik dronk altijd rooibosthee met honing erbij,dat was vreemdgenoeg het enige wat binnen bleef,water bleef ook niet binnen vreemdgenoeg. Groetjes ELs.

_________________
Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 21-03-2009, 03:23:53 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-08-2008, 12:01:46
Berichten: 136
Locatie: Doetinchem
Hey allemaal,

Ik ben reincarnatietherapeut i.o. en ik heb een aantal weken geleden een aantal sessies gedaan met mijn zusje. Zij heeft de zwaarste vorm van migraine (inclusief uitval van spraak, gedeeltelijk gezichtsvermogen etc). Zelfs een neuroloog kan het een en ander niet verklaren, laat staan dat er oplossingen worden aangedragen - ja, zware medicijnen slikken..

Uit de sessies bleek dat zij in een vorig leven ernstig gewond geraakt is aan haar hoofd op exact dezelfde plek als waar de migraine-aanvallen voor haar beginnen. Zo erg zelfs dat ze (toen) een hersenbeschadiging heeft opgelopen. Na het zorgvuldig doorwerken van de herbeleving voelt ze zich beter dan ooit, de migraine is sindsdien weggebleven. Ik ben er van overtuigd dat ze van haar migraine is verlost.

Dus.. maak eens een afspraak met een reincarnatietherapeut en ontdek wat er mogelijk is!

Groetjes,
Roy


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 07-05-2009, 15:03:12 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
Ik had ook migraine, heb er al 2 jaar geen last meer van gehad.
Tijdens alle 1e schooldagen van de middelbare kreeg ik weer een aanval.
De 1e aanval was wel eng, ik sliep bij mijn oma en kwam beneden om te
eten, ik keek door het halletje naar de woonkamer en zag dat me broertje
tv aan kijken was. Ik probeerde beeld te krijgen van de tv maar ik zag alle
kleuren door elkaar en hoorde niet helder. Ik was er zoooo ziek van!

4 jaar op de middelbare heb ik erlast van gehad en nu niks meer. Toch van
het druk maken, stress en de zorgen. Als ik me op zit te butsen of als het warm/heet weer is ben ik misselijk. Donker is fijn he?! Ik kon niet slapen, zo ziek was ik. Ik kon niet slapen van de hoofdpijn en heb daar hele uren zitten huilen en kokhalsen. De volgende dag is mijn vader naar de dokter gegaan en heb ik medicijnen, waaronder een zetpil (Domperidon) tegen misselijkheid en braken gekregen. Het werk fantastisch! Ik kon rustig slapen en had er geen last meer van. Heb je al een oplossing? Gaat het alweer beter?

_________________
Yesterday is past, tomorrow is future.
Today is a gift, that's why they call it a present!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 18-09-2009, 16:53:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-09-2009, 00:39:11
Berichten: 13
Ik moet altijd met zo weinig mogelijk indrukken op bed gaan liggen en slapen totdat het na een paar uur weer weg is net als de meesten.

wat ook schijnt te helpen is om een stemvork tegen je fontanel te zetten, en dan de toon mee te neuriën waardoor er een bepaalde trilling ontstaat.
ik heb zelf wel eens gehoord dat je er dan voor altijd af bent !
zelf nog nooit geprobeerd omdat ik als ik migraine heb, de kracht niet heb om mijn stemvork te zoeken haha. maar ik heb hem alvast klaar voor de volgende keer, en dan zal ik zeker het resultaat hier vertellen

In Lakech


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 22-09-2009, 11:20:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ogh ja..
migraine ik heb er ook bijna dagelijks last van al een paar jaar.

vroeger waren de aanvallen heftiger want ik kon dan niks meer zien, ja alleen die lichtflitsen en vlekken voor mn ogen.

nu is het gewoon die hele erge bonzende koppijn.. en die misselijkheid, en ik moet dan ook echt op bed gaan ligge in het donker want elk klein lichtje doet pijn.

als ik migraine heb geeft mn moeder me meestal reiki , op de plekken die een man van een boek vertel, dat is op de enkels, vlakbij de liezen en achter op de kont. eventueel nog op je ogen of hoofd, wat je zelf wil, maar een paar keer is het bij mij echt erna gewoon weggegaan waar ik zelf ook van stond te kijken, ik geef me eigen ook wel reiki hoor maar als ik zo'n migraine heb lukt dat me niet zo goed.

verder ja.. zorgen dat je genoeg rust heb, elke dag een halfuurtie meditiatie doen, 1.5 liter water zoiezo drinken op een dag, goed en gezond eten.. agh .. ik geef je nu wel tips maar ik hou me er zelf ook nooit aan.. hahah o:)

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 20-02-2011, 21:55:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2010, 20:44:38
Berichten: 96
Locatie: Steenwijk
Kleurtje

Wat slik je nou precies? Aspirine of Saridon??
Dat zijn 2 verschillende pijnstillers en die mogen niet samen gebruikt worden.
Ik ben zelf 'Assistent Drogist'.

Ik heb zelf ook migraine en ik heb pillen van de dokter (Maxalt).
Bij mij zijn de beginverschijnselen dat ik 'aura' ga zien. Dat een gebied in me gezichtveld gaat 'flikkeren' als het ware. Dan moet ik gelijk zo'n maxalt pilletje innemen en de rest van de dagen kan je gewoon je ding doen. Wel rustig aan natuurlijk. En je hebt dan alleen wat hoofdpijn op de achtergrond noem ik het maar.

Ik ga er nog een keer mee naar 'familieopstellingen'. Dat is echt mijn ding! :D Ben al van veel dingen af gekomen onderandere epilepsie, eczeem, astma en kanker.

Sterkte.

_________________
Wie niet kan loslaten, zal verliezen wat hij graag wil vasthouden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 04-07-2011, 07:08:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-07-2011, 06:52:35
Berichten: 3
jongens (en meisjes:) kijk uit met medicijnen. migraine kan worden getriggerd door stress en heeft ook vaak te maken met de lever. Wat heb je op je lever? Misschien moet je eens gal spugen:)

Alcohol, drugs, roken en andere genotsmiddelen zijn een zware belasting voor je lever en in combinatie met hormonen kunnen ze veel ellende veroorzaken. chemische toevoegingen in eten en zware producten zoals kaas kunnen ook stagnatie of hitte van de lever veroorzaken waardoor je een lijst van klachten kunt krijgen, met migraine erbij. (last van rechterbeen, schouders, nek, etc)

kijk eens bij energieherstel o.i.d. op google. ik ben met het veranderen van mijn leefstijl verlost van mijn migraine. (ook paddo's zijn een aanslag op je lever)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 04-07-2011, 11:18:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
@ desiderata , dat klopt zeker ja.

Ik ben er sinds, denk 2 maanden achter, dat bij mij de meeste migraine veroorzaakt werd door kaas.
Ik eet nu dus 2 maanden biologische kaas en m'n migraine is wel iets minder maar nog nie helemaal weg, maar heb het in ieder geval niet meer 4 dagen per week, maar ongeveer 1 x per week.
ik kijk ook echt uit wat er in mn voeding zit, echt veel dingen kunnen migraine of andere klachten veroorzaken.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine:
BerichtGeplaatst: 16-07-2011, 19:55:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-01-2011, 22:30:38
Berichten: 1392
Locatie: Provincie Utrecht
Bij mij komt migraine als ik ontspan na een redelijke tijd van stress. Dan wordt het versterkt door dingen als chocola, cola, koffie, en het felle licht.

Meestal is het bij mij gelukkig wel na een dag weg :)

_________________
Just for today, do not worry.
Just for today, do not be angry.

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl