Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:47:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Van alles..
BerichtGeplaatst: 22-08-2005, 21:15:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-06-2005, 11:32:52
Berichten: 31
Locatie: Groningen
Ik dacht dat ik maar es een keer mijn verhaal over alle lichamelijke lasten moest houden, ik hou er zelf helemaal niet van om mijzelf zo te uiten, maar ik ben het liever hier kwijt dan bij iemand anders.
Ik heb al anderhalf jaar last van me nek en rug en ik ben al heel wat keren naar het ziekenhuis geweest en eigenlijk word ik er een beetje flauw van want ze weten nog steeds niet wat het is, ze hebben me getest op reuma omdat mijn vader dat ook heeft + een paar andere ziektes, dat bleek negatief te zijn, maar het is moeilijk om dat aan te tonen op zo'n jonge leeftijd. Ik heb 2 maanden aan fysiotherapie gedaan, dat heeft niet geholpen. Dit is nu al het 3e medicijn wat ik probeer en niks slaat aan. Verder heb ik de ziekte van reynaud, dat betekend dat mijn bloedvaatjes heel nauw zijn in mijn handen waardoor ik zo'n beetje altijd kouwe handen en vooral vreemd gekleurde handen heb.
Verder heb ik veel last van mijn polsen en nogal wat beperkingen daarbij, ik kan ze helemaal niet ver bewegen, want ervoor zorgt dat als ik een handstand doe of andere dingen zoals opdrukken of wat dan ook waarbij ik me polsen gebruik ik veel steken krijg enz..
Verder heb ik veel last van mijn gewrichten, vaak steken, ook in me knieen, waardoor als ik door me knieen heenga ik met heel veel moeite overeind kom. Al mijn gewrichten kraken ook heel erg.
Ik lijk nu wel een oud omaatje met al me pijntjes.. en ik voel me heel erg snel een aansteller als ik over een last praat, daarom zeg ik helemaal niet snel als ik ergens last van heb, wat natuurlijk helemaal niet goed is.
Verder heb ik de laatste tijd soms last van raar ademhalen, begin ik heel snel of oppervlakkig adem te halen. Ik heb ook geen energie meer terwijl ik toch wel een redelijk actieve sporter ben, laatst bij 2 km hardlopen bijna hardlopen.. begon helemaal raar te worden, nu durf ik helemaal niet meer te hardlopen, maar ik heb me wel opgegeven voor de 4 mijl, toen ik d8 dat ik nog een goeie conditie..

Ik weet nog niet precies wat ik met dit berichtje wil bereiken, begrip, antwoorden of gewoon een reactie..

-x- Lianne

_________________
Animals, birds, and human beings are integral part of our universe. Our existence is dependent on each other. Life is an enriching experience because we co-exist.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Van alles..
BerichtGeplaatst: 23-08-2005, 16:07:46 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
lieve lianne,

ik heb je berichtje gelezen en herken hier en daar wat klachen. Ikzelf heb ook gewrichtsklachen. Bij mij is echter wel enkele sporen van reuma gevonden zij het in zeer lichte maten. Hierdoor heb ik alleen vooral met weersveranderingen last van mijn polsen.
Ik gebruik voor mijn gewrichtsklachen nu een middel van Ying en Yang, best prijzig voor een klein flesje, zo rond de 11 euro, maar het helpt wel heel goed. Misschien een handige tip? Ik weet het niet, ik vind die dingen altijd handiger in gebruik dan pijnstillers die ik eigenlijk weiger in te nemen :)
En ja je kan je natuurlijk ook insmeren met lavendel olie. Aan deze dingen zijn vrij makkelijk te komen, ik heb ze gehaald in een natuurwinkel zoals "de Tuinen" maar vermoed dat ook andere van deze winkkels deze produkten hebben.

Sterkte ermee meid.

Groetjes rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Van alles..
BerichtGeplaatst: 24-08-2005, 09:40:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-06-2005, 11:32:52
Berichten: 31
Locatie: Groningen
bedankt joh=)
-x- Lianne

_________________
Animals, birds, and human beings are integral part of our universe. Our existence is dependent on each other. Life is an enriching experience because we co-exist.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl