Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:36:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 17:38:26 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Is niet erg. Graag gedaan, daar zijn we hier voor hea ;)

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 19:07:09 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Ik geloof zelf ook dat er meer is dan alleen maar het aardse bestaan.
Ik voel zelf namelijk dat mijn opa dicht bij mij in de buurt is. en inderdaad.. je krijgt dan koude rillingen ... zo over je rug nek en armen heen...En ook... je hoort zo vaak van mensen dat spullen zomaar van plek veranderen, of dat een nabestaande toch nog afscheid van ze is komen nemen nadat ze doodgegaan zijn omdat ze dat niet gekund hebben....

greetz, veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 20:39:42 
Hoi Veronique,

Het kan ook gebeuren dat mensen zelf spullen verplaatsen met hun geesteskracht.
Ook is de kou die je voelt als een entiteit in de buurt is, tot op het bot. Het is moeilijk te omschrijven maar je voelt het in en in diep. Ookal tocht er niets dan is er tocht en ookal staat de kachel op 30, kan je het toch erg koud hebben. Ik noem het altijd innerlijke kou!

Vaak komen entiteiten nog even langs als ze merken dat een persoon het echt ontzettend moeilijk heeft met het verlies en bijna niet verder kan leven. Dit even om gerust te stellen. Kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij een gids van die persoon is geworden.

Liefs Luna


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 11:49:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Weer een verhaal wat me bekend voor komt .. koude rillingen terwijl je kamer of huis kamer warm of zelf benauwd warm is krijg ik een toch zeker een aantal malen een rilling over me lijf .. dan staan me haren rechte over eind... en ook vaak een koude neus (gek?)


Groetjes


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 11:52:20 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
nee denk niet gek hoor!

heb dat ook op dat moment.. koude neus... allles word koud... ik kan het niet goed beschrijven. Dan helpt zelf mijn elektries deken niet meer in de hooste stand ... waarom verspreiden ze eigenlij zo'n kou?
Mijn gids voel ik ook... maar dat is meer warmte... waarom mijn opa kou en andere mensen?

greetzzzzzz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 15:08:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
Ik had gisteren een begrafenis, toen ik in de kerk zat voelde ik steeds tocht, terwijl mijn vriend die naast me zat dit niet voelde, vreemd.. Cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 11:28:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Hoe kan je weten en voelen dat je gids bij je is en hoe ken je contact met hem maken?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 12:05:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 21:58:44
Berichten: 35
gids is altijd in de buurt, je kunt hem niet voellen en dat hij of zij er wel is.
vaak wanneer ik mijn gids bij me voel krijg ik een warm gevoel van binnen, of er schieten allerlij emoties door mijn hoofd.
soms kun je het gevoel hebben dat er iemand achter je staat of je kunt iemand in een flits zien. dat is vaak je gids.

ik heb ook een keer meegemaakt dat ik zag dat er iemand achter me stond en ik voelde dat er iemand stond maar wanneer ik achter me keek was het er niet meer.
dan was het rustig voor een paar seconden en dan was het er weer, ik keek weer om en het was weer weg.

ook kan het voorkomen dat je een koude rilling krijgt zoals revi in het begin al zei.

maar er zijn geen vaste regels over hoe en wat, wanneer je gids bij je is (en het is de bedoelling dat je het weet) kom je er wel achter.
er is een topic over je gids ontmoeten in het topic meditatie:
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=21

hoop dat het je kan helpen!
Liefde,
Malou

_________________
don't die with your music still in you


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 12:25:53 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
als mijn gids bij me is krijg ik een warm gevoel... soms voel ikook als er moelijkheden zijn alsof iemand een hand op mijn schouder legt met de woorden.. ik ben er sta acheter je.. er kan je niks gebeuren,dit behoort allemaal toe aan je leerproces.

Ik weet niet of ik ooit echt contact met mijn gids heb gemaatk. Heb wel eens gehad dat ik heel ontspannen was er allemaal gedachten door mijn hoofd schoten.. maar weet niet... misschien deed ik dit ook zelf omdat ik aan haar dacht...

greetz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 27-10-2004, 14:02:48 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Ik krijg altijd traan ogen van liefde en toewijding en wordt helemaal warm als ik contact heb, ik word helemaal omhelst door andere gevoelens dan normaal.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 29-10-2004, 15:56:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
toen ik die begrafenis had was mn gids ook bij mij, ik was eerst heel verdrietig omdat ik t zo erg vond voor mn vader, ineens werd ik warm van binnen en voelde ik me niet meer verdrietig!

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 10:25:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Ik begrijp het wel een beetje ... ik heb wel vaak dat ik in een flits iemand voor bij ziet lopen .. of dan er iemand achter me staat....


groetjes syl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 30-01-2005, 20:10:17 
hoi

ik had in mijn kamer ook altijd een koude rilling. ik wist dat dit een geest was en in het donker zag ik hem oomals een soort schaduw. ik heb altijd gedacht dat hij goed was en hij was ook aardig tegen me. maar uiteindelijk ging ik door hem ook anders denken dan ik eigenlijk was. toen mn ouders dit uit me hadden gekregen(ik had het zelf niet eens door) kwam ik weer in mn kamer en begon hij tegen me te schreeuwen. toen pas wist ik dat hij niet goed was en heeft iemand anders met mij hem uit mn kamer 'gedreven'. ik ben er nu helemaal vanaf. dus witte engel ik ben het helemaal eens met het voorzichtig doen. geesten kunnen je heel goed misleiden.

-xx- bloem


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Koude rilling
BerichtGeplaatst: 20-02-2005, 17:30:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-12-2004, 10:55:07
Berichten: 40
Locatie: Sint Anthonis
bloempje schreef:
ik had in mijn kamer ook altijd een koude rilling. ik wist dat dit een geest was en in het donker zag ik hem oomals een soort schaduw.
Ik heb dit ook wel eens gehad, ik heb als kind ook een man in mijn kamer gezien en beweerde dat er iemand genaamd Jackie in en om mijn kast woonde, maar of dit mijn fantasie was of niet, dat weet ik niet.
Ik sliep een paar jaar geleden heel slecht en ik werd snachts een stuk of drie keer wakker. Ik ging dan altijd automatisch naar de wc, ik weet niet precies waarom, want ik hoefde echt niet altijd. Maar als ik dan over mijn drempel stapte voelde het altijd alsof er iemand voor me stond, heel raar. Dan kreeg ik een koude rilling en begonnen mijn handen een beetje te tintelen.
Dit kwam steeds vaker voor en ik werd er ook echt bang van. Daarom ben ik het gewoon gaan negeren. Inplaats van te wachten totdat het weg was, of er omheen lopen, ben ik er gewoon doorheen gaan lopen en het buitengesloten. Wanneer ik er doorheen liep voelde het ook alsof er een koude tinteling door me heenging.
Ik had van iemand de tip gekregen om mezelf in een soort van ei te visualiseren. Binnen dat ei konden alleen energien komen die ik binnenliet, de anderen ketste ik weg met de harde buitenkant. Dit heeft me veel geholpen, het hielp echt!
Nu heb ik deze koude rillingen ook steeds minder vaak en ik word ook minder vaak wakker in mijn slaap. Ik heb nog steeds geen idee wie of wat het was, maar dat hoef ik eigenlijk ook niet te weten, het laat me nu in elk geval met rust :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 05-03-2005, 17:16:11 
Iets grappigs. Ik was van de week bij een oude bekende voor een behandeling omdat ik helemaal vast zat met mijn lichaam en niets meer kon doen.
We zaten eerst even met een kopje thee bij te kletsen. Op een moment staat hij op, loopt naar het raam. Hij zegt: 'Het tocht hier. Onee, het raam zit gewoon dicht. Nou wordt het tijd om te beginnen, want ze zijn er '. :D

Zo grappig op dat moment en helemaal niet eng.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl