Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:44:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 12:41:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-12-2005, 14:07:08
Berichten: 163
***************
***************

_________________
**Sometimes I wonder, If today is the first day of the rest of my life, what was yesterday?**


Laatst gewijzigd door Ahavael op 29-11-2007, 06:25:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 17:03:36 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Hoi Ahavael

Ik weet hier niet zo heel veel van, maar ik ben hier een tijdje geintresseerd in geweest (ook in kruiden) en ik heb er wat over gehoord van mijn nicht. Ik vertel er niet zo heel veel over omdat ik er niet zo veel van weet uit m'n hoofd. Dus voor de zekerheid pak ik internet er even bij :P (ik zet er geen plaatje bij en zet er alleen bij bij welke klachten ze helpen die je hebt. Als je meer wil weten moet je het even zeggen.)

De stenen die je tegen artrose helpen zijn Apatiet, Magnetiet, Malachiet en Rhodochros. Van die laatste heb ik zelf nog nooit gehoord. Van magnetiet en malagiet wel.

Bij je PDS heb ik niet zo veel kunnen vinden.. Ik heb wel gelezen dat Pyriet de darmen beter helpt te werken. Misschien helpt dit wel.

De robijn helpt miskramen te voorkomen. Op de site waar ik zocht stond ook een steen die een gunstige werking heeft op zwangerschap. Deze heet Howliet. Ik weet niet of hij helpt als je al zwanger bent of dat je zwanger kunt worden, dat stond er niet bij. Je kan altijd proberen ermee te gaan lopen, wie weet heeft hij wel effect.

Tegen misselijkheid heb ik er een gevonden die steeds terug kwam, namelijk de Jaspis. Hier zijn er verschillende kleuren van. Wat ik begrepen heb is dat het niet uitmaakt welke kleur het heeft, het heeft allemaal dezelfde werking.

En tot slot: vermoeidheid. Hier ben ik er best veel van tegen gekomen. Eentje die terug kwam, was de robijn. Het ligt er volgens mij ook aan hoe je vermoeid bent. De obsidiaan helpt namelijjk bij geestelijke vermoeidheid, en de barnsteen tegen zware vermoeidheid. Andere die gewoon tegen vermoeidheid helpen, zijn citrien en hematiet. Ik noem ze even allemaal op omdat je niet erbij hebt gezegd hoe je vermoeid bent.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En nogmaals: als je meer wil weten moet je het even zeggen. Ik zoek graag meer voor je op :)

xxx Moon Pearl

PS: jade helpt bij hele andere dingen :P Maar het helpt ook bij geluk. Geluk is altijd handig om te hebben. Misschien is dat ook wel iets? =)

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 18:36:37 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-12-2005, 14:07:08
Berichten: 163
***************

_________________
**Sometimes I wonder, If today is the first day of the rest of my life, what was yesterday?**


Laatst gewijzigd door Ahavael op 29-11-2007, 06:25:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 06-03-2006, 20:33:52 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Dat weet ik niet precies.. Ik denk dat je ze beter niet allemaal tegelijk kunt dragen omdat je dan overbelast raakt ofzo.
Ow, dat is ook iets dat je moet weten: de stenen werken niet altijd gewoon door, je moet ze soms opladen. Dat kun je doen door ze in het maanlicht te leggen. Als je ze oplaad, hebben ze meer energie en dan werken ze beter. Dit hoef je natuurlijk niet elke nacht te doen, maar het is misschien een goed idee om dat wel te doen als de maan er is.
Owjah.. Jade helpt wel bij zwangerschap :oops: woeps niet gezien :P

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 17:46:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Moon-Pearl schreef:
Dat weet ik niet precies.. Ik denk dat je ze beter niet allemaal tegelijk kunt dragen omdat je dan overbelast raakt ofzo.
Ow, dat is ook iets dat je moet weten: de stenen werken niet altijd gewoon door, je moet ze soms opladen. Dat kun je doen door ze in het maanlicht te leggen. Als je ze oplaad, hebben ze meer energie en dan werken ze beter. Dit hoef je natuurlijk niet elke nacht te doen, maar het is misschien een goed idee om dat wel te doen als de maan er is.
Owjah.. Jade helpt wel bij zwangerschap :oops: woeps niet gezien :P


Moet je stenen niet ook afspoelen met water voor je ze kunt opladen? Heb ik gehoord van een vriendin van me..

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 21:28:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Dat hangt helemaal van de soort steen af. Sommige stenen kunnen namelijk niet goed tegen water, zoals pyriet bijvoorbeeld.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 07:30:59 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
oww okee, dat wist ik niet..

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Welke edelsteen voor mij?
BerichtGeplaatst: 13-03-2006, 11:56:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-08-2005, 21:20:06
Berichten: 73
weet iemand ook welke edelstenen rust geeft van binnen, en mischien paniek weg haald of verminderd? heb zo veel stenen thuis maar nog nei echt gemerkt dat ze helpen. en wil toch beter voellen !?

_________________
Who Cares,
Voel me beter dan eerder. Zie het kan ook anders.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl