Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 09:36:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-04-2009, 10:52:18 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2009, 10:45:19
Berichten: 2
Hallo, Ik ben een meisje van 14 jaar oud.
Ik heb sinds een paar weken last van; Misselijkheid, Hoofdpijn, en duizeligheid.
Ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen, omdat ik bang ben dat ze me dan niet geloven.
Elke keer als ik opsta, word het zwart voor mijn ogen, en lijkt het net of ik flauw val, Ookal ga ik wat eten, het blijft.
Als ik 's morgens mijn bed uit wil komen word ik ook meestal erg duizelig, en blijft dat de hele dag doorgaan.
Als ik 's avonds naar bed ga, ben ik meestal erg misselijk, en heb ik het gevoel dat ik over moet geven.
Gelukkig is dat meestal niet zo, en val ik toch nog wel in slaap.
Als ik net op de computer zit, en ik speel een spel, krijg ik meestal meteen hoofdpijn.

Voor de rest heb ik het probleem dat ik maar niet aan kan komen.
Er is één keer iets over gezegt, en ik wil dat niet nog een keer horen.
Ik ben 14, En weeg iets boven de 49 kilo.
Je kunt niet aan mij zien dat ik 49 kilo weeg, Mijn polsjes zijn namenlijk veel's te dun, en mijn enkels ook.
Ik eet en ik eet, maar ik kom maar niet aan.
Mijn gewicht is al een keer getest door de schoolarts op school, Die zei dat ik er iets onderzat.

Zou u me asjebliefd advies kunnen geven, ik weet niet wat ik hiermee moet.
Roos.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-04-2009, 22:43:58 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Rooos schreef:
Hallo, Ik ben een meisje van 14 jaar oud.
Ik heb sinds een paar weken last van; Misselijkheid, Hoofdpijn, en duizeligheid.
Ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen, omdat ik bang ben dat ze me dan niet geloven.
Elke keer als ik opsta, word het zwart voor mijn ogen, en lijkt het net of ik flauw val, Ookal ga ik wat eten, het blijft.
Als ik 's morgens mijn bed uit wil komen word ik ook meestal erg duizelig, en blijft dat de hele dag doorgaan.
Als ik 's avonds naar bed ga, ben ik meestal erg misselijk, en heb ik het gevoel dat ik over moet geven.
Gelukkig is dat meestal niet zo, en val ik toch nog wel in slaap.
Als ik net op de computer zit, en ik speel een spel, krijg ik meestal meteen hoofdpijn.

Voor de rest heb ik het probleem dat ik maar niet aan kan komen.
Er is één keer iets over gezegt, en ik wil dat niet nog een keer horen.
Ik ben 14, En weeg iets boven de 49 kilo.
Je kunt niet aan mij zien dat ik 49 kilo weeg, Mijn polsjes zijn namenlijk veel's te dun, en mijn enkels ook.
Ik eet en ik eet, maar ik kom maar niet aan.
Mijn gewicht is al een keer getest door de schoolarts op school, Die zei dat ik er iets onderzat.

Zou u me asjebliefd advies kunnen geven, ik weet niet wat ik hiermee moet.
Roos.


Hoi Roos,

Als eerste zou ik het toch tegen je ouders zeggen. Het lijkt me sterk dat ze je niet geloven (ik zou het iig wel geloven als je mijn dochter was)
Ik weet niet wat het is, of waar het vandaan komt. Ben je al bij de dokter geweest? Dat lijkt mij sowieso wel even handig.

Wat betrefd je gewicht, eten en eten heeft weinig zin. Mijn broertje heeft hetzelfde probeelm (59 kg bij een lengte van 181, en het meeste is spieren..) Hij is aangekomen door naar en dieettiste te gaan, omdat dat moest van school. Hij deed het Cios.
Zij raadde hem aan om regelmatig en vaker op een dag kleinere maaltijden te nuttigen. Het schijnt dat je lichaam hierdoor alleen het vet verbrand wat het nodig heeft aan energie en de rest wel kan opslaan, waardoor je zwaarder word. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar het heeft wel gewerkt. Dus misschien is het handig om ook naar een dieettiste te gaan??

Liefs,
Belbe

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2009, 15:39:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-04-2009, 10:45:19
Berichten: 2
Is goed.
Bedankt voor uw snelle reactie. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-05-2009, 09:19:06 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hey Roos,

als ik zo je klachten lees denk ik aan bloedarmoede. Dat komt erg vaak voor bij jonge meiden en kan de misselijkheid, de hoofdpijn en de duizeligheid veroorzaken.
Ga inderdaad even langs de huisarts en vertel het je ouders. Zelfs al geloven ze je niet (ik weet niet hoe je ouders zijn natuurlijk) heb je het in ieder geval wel tegen ze gezegd. Zodoende hoeven je, als er inderdaad bij de dokter iets aan de hand blijkt te zijn, zich niet helemaal overrompeld te voelen.

Wat betreft het gewicht; Als jij zeker weet dat je voldoende eet en dat je alle voedingsstoffen binnen krijgt die een lichaam nodig heeft hoef je je geen zorgen te maken. Ik begrijp wel dat het vervelend is om te dun te zijn.

Heel veel succes meis,

Leonie

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl