Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:24:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-01-2008, 23:47:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-12-2007, 20:03:14
Berichten: 36
Een aantal maanden geleden ben ik met spoed opgenomen op de IC met pijn in de borst en ontiegelijke pijn in mijn polsen. Ze dachten aan ziektes als longembolie, hartfalen, reuma etc. maar die werden keer op keer uitgesloten. Het enige wat ze konden vinden waren verhoogde hartenzymen (die vrij komen bij het afsterven van de hartspier) en verhoogd witte bloedcellen gehalte en koorts.

Ik bleef aanvallen krijgen, maar na een paar dagen namen ze af. Toen ben ik geplaatst op de afdeling interne geneeskunde, waar ze me ook tevergeefs helemaal onderzocht hebben. Nadat de aanvallen stopten ben ik ontslagen uit het ziekenhuis (7 dagen).
Ik bleef last houden (sporadisch) van mijn polsen, knieen, schouders, tenen, vingerkootjes (allemaal sporadisch) een soort van spanning/druk, en had 2 a 3 maal per maand keelontsteking. Ik bleef naar het ziekenhuis gaan voor onderzoeken, voornamelijk mijn hart, maar ze konden gewoon niets vinden. De ene arts had het over streptokokken en de ander over een virusinfectie. Ze spraken mekaar letterlijk tegen.

Ik ben inmiddels geopereerd, amandelen zijn verwijderd maar had vorige week wederom last van mijn keel en heb het vertrouwen in de wetenschap even verloren.

Mijn vraag is of iemand hier, iets voelt, of iets weet. Het gaat nu wel stukken beter, maar het zou veel makkelijker zijn om het te kunnen vergeten en los te kunnen laten als ik het een plekje kon geven..

liefs,
Nina

_________________
"Monogamy is fabulous. It gives you a deep and profound connection with another human being, and you don't have to shave your legs as much."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-02-2008, 01:11:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-02-2008, 23:33:25
Berichten: 46
Locatie: enschede
ik denk dat ik de enigste oplossing weet en dat is je te laten magnetiseren door een zuiveraar,
heb je je ooit aan gedacht te laten magnetiseren?
Roy brandt bijv. hij kan magnetiseren en hij helpt mijn moeder trouwens ook met haar reuma en hernia. Hij is lerende en ken hem nog niet persoonlijk. mijn moeder gaat woensdag naar hem toe.
mss is ddat een oplossing. Ik heb een gevoel bij hem. een gevoel dat hij een belangrijke heler wordt.
maar ik weet dat hij nog lerende is maar dat hij met de tijd zijn helende krachten sterker wordt. k weet cker dat je hem kunt vertrouwen.

hij is de admin van deze forum maar dat wist je cker al....
ik wens jou veel gezondheid toe. het komt goed alles zal goed gaan.......
k weet het cker.

groete en beterschap Barilio.

_________________
Barilio means "blue - green"
*Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb.*
*Je langste reis voert ja naar wat het meest nabij is: je bent op weg van alleen zijn naar al-één zijn.*


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-02-2008, 12:57:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-12-2007, 20:03:14
Berichten: 36
Dank je Bartilio, dat is inderdaad een hele goede tip!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl