Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:01:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 18:43:21 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hey daar heb je wel weer gelijk in vaneela.. het ligt aan het gewicht en je conditie.

Ikzelf was 4 pond bij de geboorte en moest meteen in de couveuze omda tik een infecite erbij had :?

maar als ik mijn neefje bekijk 5 weken te vroeg en ruim 9 pond.. (keizersnee hoor) :wink: gewicht is dan belangrijker dan je lengte en hoelang je erin gezeten hebt...

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 18:57:52 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
Rogue schreef:

maar als ik mijn neefje bekijk 5 weken te vroeg en ruim 9 pond.. (keizersnee hoor) :wink:
liefs rogue


Ik ben er ook met een keizersnee uitgehaald hoor :wink: Pfff zou wel medeleide met me moeder hebben gehad als ze mij ( als 9 pond grote baby ) eruit had moeten persen hahaha en daarbij kwam ook nog dat ik eerst met me kont naar buiten wou :lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 18:58:48 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
Indira schreef:
nouja roque....zuurstof tekort...iig dat je bloed te langzaam stroomt he met die TE lage bloeddruk....dus misschien heeft deborah dat ook wel. Ik had in italie gwoon blauw paarse handen...
enne zuurstof tekort...tjah t wordt wel errug medisch..ik weet niet hoe dat zit. misschien heb je bijde deborah?


ik heb t ook in mn handen, vooral met koud weer, vanmiddag waren mn handen paars, vooral mn vingers, met oranje stippen erop... lekker creatief:P :lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 19:00:50 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
kouwe handen he.. probeer ze es warm te vrijfen gewoon tegen mekaar effe een poosje.. bij mij helpt het en heb het de rest van de dag warme hadnen.. heb voornamelijk s'morgens kouwe vingers :D

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 19:04:34 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
Rogue schreef:
kouwe handen he.. probeer ze es warm te vrijfen gewoon tegen mekaar effe een poosje.. bij mij helpt het en heb het de rest van de dag warme hadnen.. heb voornamelijk s'morgens kouwe vingers :D

liefs rogue

bij mij helpt vrijven niet,, ze blijven ijskoud, en paars,
nu op t moment zijn ze rood, maar k heb t warm nu:P
mn handen zijn nu een beetje koud,(louw) 8)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 19:07:56 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
deborah schreef:
Rogue schreef:
kouwe handen he.. probeer ze es warm te vrijfen gewoon tegen mekaar effe een poosje.. bij mij helpt het en heb het de rest van de dag warme hadnen.. heb voornamelijk s'morgens kouwe vingers :D

liefs rogue

bij mij helpt vrijven niet,, ze blijven ijskoud, en paars,
nu op t moment zijn ze rood, maar k heb t warm nu:P
mn handen zijn nu een beetje koud,(louw) 8)


door veel achter de computer te zitten krijg je ook koude handen :wink: Heb ik ook omdat ik je altijd heel veel achter de comp zie zitten :wink: Misshcien meer dingen met je handen doen !! Maar ga eens langs bij de dokter die weet er meer raad mee en laat je testen op suiker en op je schildklier !! Want ik heb zo'n idee dat het daar mee te maken heeft !!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 19:33:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
toch wel roque;)....vergissen is menselijk;)

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 19:35:49 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
deborah.....wisselbaden!! elke dag..

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 20:08:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
Indira schreef:
deborah.....wisselbaden!! elke dag..

watte??? wat is dat:P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 18-01-2005, 08:57:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
naja of t helpt...ik kreeg t voorgeschreven van me arts.
dan help je de doorbloeding. neem 2 tijltjes/emmers of iets waar je je voeten in kan stoppen, of je handen natuurlijk:) 1ntje met koud water en de andere met lkr warm water. dan gaje ongeveer minuutje in koud, minuutje in warm en dat een paar keer herhalen...ik hoop dat het n beetje helpt bij jou!

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 18-01-2005, 10:12:26 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ja heb ik ook wel es van gehoord.. maar dan meer in te vorm van douchen.. warm en koude douche nemen... blijkt je hele bloesomloop te bevorderen.. heb er geen ervaring mee want ik douche toch het liefst onder enkel alleen heet water :P maar het valt te proberen toch?

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 18-01-2005, 10:48:01 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-12-2004, 21:57:28
Berichten: 626
Locatie: Hoogvliet
Vaneela schreef:
deborah schreef:
Normaalgesproken zou een baby doodgaan als die 2 maanden tevroeg uit de moeder wordt gesneden


Ehmmm ik ben 2 en een halve maand te vroeg geboren maar ik woog 9 pond !! En ik hoefde niet eens in een couveuse !! Het ligt idd aan je gewicht !! het ligt niet aan het te vroeg geboren zijn :) want je weet hoe ik eruit zie al heb ik er erger uit gezien hahaha Maar doordat je te weinig vet heb heb je niet genoeg weerstand om kou tegen te gaan

!!

mss komt het omdat ze veel hebben moeten doen om me in leven te houden :roll: mn moeder had zwangerschaps vergiftiging en was ook bijna dood netals ik.. k ga die wisselbaden eens proberen onder de douche..
maar wat raar is, onder de douche worden ze nog erger, ook in warm water :roll:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 18-01-2005, 11:01:14 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ook al zwangerschap vergiftiging? jeetje... was is dat toch ik hoor het zo vaak mijn moeder had het ook al... even of topic hoor maar wat is dat nou percies? weet alleen dat mijn moeder er dus ook bijna dood door is gegaan :? en dat ze zoutloos moest eten e.d en betrust dat soort dingen

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 18-01-2005, 17:56:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-01-2005, 21:26:29
Berichten: 339
Locatie: Hilversum
ALs jij heel koud ben dan moet je geen hete douche nemen word het alleen maar erger van !! Kan je zelfs onderkoeld door raken !! Gewoon de kraan wat kouder zetten krijg je ook geen plekken van !! En je voelt niet eens dat de douche koud is !! :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zuurstoftekort
BerichtGeplaatst: 09-06-2005, 19:08:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-06-2005, 11:32:52
Berichten: 31
Locatie: Groningen
Ik weet het niet zeker hoor maarre ik ben zelf ook niet echt wat je noemt dik en ik heb het nooit koud, ik ben een beetje een warmbloedig persoon, als iemand het ijskoud heeft, heb ik het nog steeds warm, maar toch heb ik altijd last van koude handen, en vreemd gekleurde handen, net als jij hebt, het kan zijn dat je een vaatziekte hebt in je handen en voeten, dat heet dat ziekte van reynaud, het is niet erg bijzonder en je tenen of handen zullen er zeker niet afsterven.. je kunt er verder ook niet veel tegen doen..

Misschien dat het dat is, maar het kan bij jou ook een hele andere oorzaak hebben..

xxxjuzz


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl